22 Temmuz 2017 Cumartesi

Kötü Günler Başlarken (Talihsiz Serüvenler Dizisi #1) | Kitap Yorumu


Herkese merhaba :) Aslında kitabı okuyup bitireli yaklaşık 1 hafta falan oluyor. Yorumunu yazmayı düşünmüyordum ama nedensizce bir anda kendimi klavyenin başında yorum yazarken buldum işte.


''Mutlu bir sonla biten öykülere meraklı biriyseniz, başka bir kitap okumanız daha iyi olur.''


Bu seriye başlamayı ne kadar çok istediğimi belki biliyorsunuzdur. Aslında geçtiğimiz Nisan ayındaki kitap fuarında kitabı almayı planlamıştım. Daha doğrusu kardeşimin aklına sokmamla o planlamıştı ama aramızda onun kitabı, benim kitabım muhabbeti olmayacağı için sonuçta kitabı almış olacaktım :) Ama ilk gidişimde serinin ilk kitabının bulunmaması ve ikinci gidişimde de ilk kitabın ciltli basımının olmaması (ve ciltsizini pahalı bulmam) nedeniyle kitabı almadım(k). 
Geçtiğimiz günlerde kitaba kütüphanede rastgelmem üzerine kardeşimin üyeliğiyle kitabı almış bulundum. Zaten benden sonra o da okudu kitabı. Neyse, sonuçta kitabı okuyup rahatladım.

Daha önce serinin ilk filmini izleyip beğenmiştim. (Yorum için TIK TIK) Filminde yanılmıyorsam ilk 4 kitabı birleştirmişlerdi. Dolayısıyla kitap daha ayrıntılıydı. Kitapla filmi kendi arasında değerlendirmeyeceğim çünkü ikisi de ayrı ayrı güzeldi. 

Kitabımızın konusu, ailelerinin ölümüyle hayatları tepetaklak olan 3 kardeş ile ilgili. Kitap, hatta seri, boyunca başlarından bela eksik olmuyor bu kardeşlerin.
Kitabı genel olarak sevdim. Kitap çocuk kitabı olması dolayısıyla oldukça sade bir dille yazılmış. En ilginci de, kitap boyunca kardeşlerin başından bela eksik olmasa da, kitabı çok sevimli bulmam oldu. Ben de böyle ayrı bir ilgincim işte.

Çocuk kitaplarını okumayı sevdiğim için kitabı sevdim. Ama kitaplarını almayı planlamıyorum. Tabii çok uygun fiyata bulmadıkça. Kütüphanede bulursam devamını okumayı planlıyorum.
Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, musmutlu günler. :)







6 yorum:

  1. Bu seriyi nedense ben de merak ediyorum :). Almaktansa böyle kütüphaneden okumak iyi fikir :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Hem içimde kalmamış oldu böylece :D

      Sil
  2. Başlamayı en çok istediğim seri bu yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli bir seriydi ama etiket fiyatlarını biraz pahalı buldum ben. Yine de okuması zevkli ^^

      Sil
  3. Güzel bir seri gibi. Cocuk kitaplarini bende severim. Ve kesin bende gülerim olanlara 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk kitapları farklı oluyor. Onlara olan sevgi ve ilgim de zamanla azalacak gibi görünmüyor ^^

      Sil