31 Temmuz 2017 Pazartesi

Favoriler | Temmuz 2017


Herkese merhabalar efendim :) Bir ayın daha sonuna geldik. Bunu her favoriler yazımda belirtsem de kendimi durduramıyorum ve bir kez daha yazıyorum işte: 'Zaman gerçekten çok çabuk akıp gidiyor.' Sanki daha dün Haziran favorilerimi yazmıştım. Vay be!

Bu aralar oldukça yoğunum aslında. Hatta geçtiğimiz haftasonu kitap hiç okuyamadım. Bu yıl YGS-LYS senem. Muhtemelen bloğu bırakmayacağım ama yazılarımda azalmaların olacağı da bir gerçek. Yazarken bile nefret ettim bu durumdan. Ama elden ne gelir? Sıkacağız dişimizi. Neyse, bugün dershane deneme sınavım vardı. Daha doğrusu, seviye tespit sınavı. Ara ara çalışsam da (bir zahmet) son günlerde hem çalıştıklarımı, hem de 'çalışmadıklarımı' kabaca özet geçtim. Artık sonucu bekleyeceğiz. Ama anlatmak istediğim bu değil elbette. Çünkü çok sıkıcı ^^ Asıl anlatacağım olay kaybolmam. Yine! -,-
Yollarda çalışma olduğundan otobüs ineceğim duraktan önce indirdi beni. Yani suç kesinlikle bende değil. Neyse, sokakları baya bir turladıktan sonra yolumu buldum. İyi ki erkenden çıkmışım evden. İçime mi doğmuş nedir, o yüzden geç kalmadım.
Anlatacağım başka bir olay daha var. Bu benim için biraz trajikomik aslında. Sınavdan çıkınca kardeşimi anneannemlerden aldım ve eve giderken marketten 'gong' denilen mısır patlağından aldık. Ama hiçbir yerde de acılısını bulamıyordum. Canım öyle çok çekmişti ki.. Neyse efendim, eve bir geldik ki bir de ne göremeyelim, her şey var benim binbir zahmetle bulduğum mısır patlağı yok. Hiçbir yerde yok. Poşeti baş aşağı ettim yine yok. Otobüse binerken torbanın içinde olduğundan da eminim üstelik. İşte bu da benim genel olarak hayattaki şansım diyerek ve lafı daha da uzatmayarak asıl konumuza, yani ayın favorilerine geçiş yapıyorum.



Eveeet, yazdım da yazdım ama başıma gelenleri, yani rezilliklerimi, aktarmadan duramadım işte. Değişik biri olduğumu hep söylüyorum ya -,-

Neyse, bu ay toplamda 11 kitap okuyarak, okuma anlamında en iyi aylarımdan birini yaşadım. Keza 3 kitapla kapattığım ayları biliyorum. İçlerinden favorilerimse; Beyaz Geceler (TIK TIK), Gülümse (TIK TIK) ve Bir Genç Kızın Gizli Defteri serisinden okuduğum ilk üç kitap oldu. Bu serinin devamı da Ağustos ayında gelecek muhtemelen.

İzlenenler hakkında tek bir favori belirlemekte zorlanıyorum aslında. Genel olarak Hayao Miyazaki yapımı animasyonlara BAYILDIM! (TIK TIK)
Ayrıca Kore yapımı Busanhaeng filmini izlemenizi de şiddetle tavsiye ederim. (TIK TIK)
Eskiye oranla bu yıl genel olarak çok fazla dizi izlemedim. Aslında (kısmen) izleyemedim desem daha doğru olacak. Ama bu yıl yeni dizilere başlamak konusunda kendi rekorumu kırdım sanırım. Çünkü bir diziye başlayıp devamını getirmiyorum genel olarak -,- Ama Blindspot'u sevdim, önerimdir.



Bu ay bir de oyun önerisinde bulunacağım size. Aslında oyunlardan falan pek anlamıyorum. O konu kardeşimin uzmanlık alanı ama son günlerde ondan görmem ve oynayınca bağımlısı olmam üzerine bu oyuna sardım. Aslında eğitici de bir oyun. (En azından sayılır.)



Ayrıca bu ay delicesine Edd Sheeran'dan Shape of you (TIK TIK) şarkısını dinledim. Hem de delicesine.
Bir de bunun üstüne çok güzel bir cover buldum. Bence mutlaka dinleyin.


Benim ayım bu şekilde geçti. Siz neler yaptınız, neler yapmayı umuyorsunuz buyurun yorumlara efendim :)
Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler :)





22 yorum:

  1. Shape of you süper ya bayılıyorum :) Kelimelik de oynuyordum bir ara güzel oyun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ikisi de bağımlılık yaptı bünyemde :)

      Sil
  2. Çok dolu bir ay olmuş. On bir kitap harika.Yanında izlenenler de cabası.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haziran da dahil şu ana kadar yazı iyi değerlendirdim gibi bakalım :)

      Sil
  3. Merhabalar.

    Okumayi seven birisiniz sanirim...

    Bu sene Ygs hazirlik sureciniz olduğunu ifade etmissiniz... Bildiginiz gibi Ygs bilgi değil okudugunu anlama üzerine kurulu bir sınavdir. Bu yüzden okumayi ve blog hayatinizi birakmamanizi tavsiye ederim

    Bu arada Tarihe dair paylasimlar yaptigim blogumu okuyarak sinava yönelik hazirlik mahiyetinde de olmus olabilir..

    Başarılar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim. Sanırım istesem bile blog yazmaktan kendimi alıkoyamam :) Ayrıca bloğunuza da göz atacağım :)

      Sil
  4. Shape of you'yu hepimiz çok dinledik canım, dinletildik :).

    Kitap açısından bereketli güzel olmuş :).

    O sakarlık, unutkanlık, kaybolma durumları bende de var, oluyor öyle yalnız değilsin :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha, sanırım bir geriden gelen benim :D Ama olsun sonuçta hayat mottom oldu bu 'geç olsun da güç olmasın' değil mi? ^^

      Sil
  5. Shape of you benim de bu aralar favorim. :)
    Umarım bu yılın çok verimli geçer, hem ders açısından hem blog açısından. :)

    YanıtlaSil
  6. İlkay aynı kaderi paylaşıyoruz, bu yıl benim de YGS-LYS yılım. Delireceğim ya :) Zaman da sanki her zamankinden 10 kat daha hızlı geçiyor gibi geliyor, ne ara ağustos ayına geldik biz :(

    Benden verimli bir ay geçirmişsin, umarım böyle sürdürürsün.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında temelde gerçekten heyecanım yok. Önemli bir sınav olduğunu biliyorum ve bunun için çalışıyorum, ki daha da çok çalışmam gerekecek biliyorum. Ama beni asıl telaşa sürükleyen çevrem. Gerçekten kaygısı olmayan insanı 'kaygı yapmayın' diye diye kaygılandırıyorlar -,- Çalışma döneminde başarılar :)

      Sil
  7. Kelimelik oynamak benim için de bağımlılık gibiydi. Telefonum bozulunca bırakmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı sonla bırakmamayı umuyorum ^^ Ama hevesimi aldım sanırım.

      Sil
  8. O ygs-lys den yeni çıktım ben. Zor ama çokta gözünde büyütme. Sınav bizden korksun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama? (Ve sesi giderek kısılır -,-)

      Sil
  9. 11 kitap çok iyi, kalpten tebrikler! ^_^ Shape Of You bu yıla damgasını vurdu gerçekten :) The Vamps'ın coverı da çok iyiymiş :) Umarım YGS-LYS'de hedeflerine ulaşırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Vamps'ın coverına bayıldım! Senin de beğenmene çok sevindim ve çok teşekkür ederiimm :)

      Sil
  10. Dolu dolu geçen bir ay olmuş, 11 kitap okuyabilmek harika. Ben şu ara 4 kitap birden okuyorum. Bu ay hepsinden verim alarak bitirmeyi umuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli okumalar, bol okumalı günler :)

      Sil
  11. Kelimelik'i bir ara ben de oynuyordum. Hatta arkadaşlarım arasında en yüksek puanlı bendim ama sonra dişli rakiplerle karşılaştım. Onları yenemeyince şevkim kırıldı, bıraktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yenemeyince daha da hırslanıyorum desem :D Ama hevesim kendiliğinden kaçtı benim de ^^

      Sil