25 Haziran 2017 Pazar

Kitaplarını Okumak İstediğim Yazarlar | Pazar 6'lısı


Herkese merhaba :) Bir günde iki Pazar 6'lısı, vay canına kendime inanamıyorum. Aslında bu 6'lı biraz gecikmiş bir yazıya ait. Ama çok değil, biraz gecikti sadece. 11 Haziran için belirlenmiş herhangi bir tema yoktu. Yani tamamen serbestti ancak o zaman aklıma yazabileceğim hiçbir konu gelmemişti. Son birkaç gündür sizden öneriler almak adına aklımda 'kitaplarını okumayı istediğim yazarlarla' ilgili bir yazı yazmak vardı. Bu yazı neden gecikmiş 6'lım olmasın diye düşündüm. Bence iyi de oldu. Yorum ve önerilerinizi esirgemeyin. Haydi isimleri listelemeye başlayalım :)


1. Orhan Pamuk
2. Ahmet Ümit
3. Dostoyevski (Evet hala okumadım utanç anı -,-)
4. VirginiaWoolf
5. Jose Saramago
6. Oğuz Atay
7. Haruki Murakami (BONUS!)
Ve daha birçokları...


Mutlaka okumalısın dediğiniz kitaplar varsa buyurun yorumlara efendim. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, musmutlu günler. Bayramınız kutlu olsun :)



12 yorum:

  1. Woolf ve Saramago ben de okumadım :D Ahmet Ümit'in bence en güzel kitabı Patasana'ydı :))

    YanıtlaSil
  2. Virginia Woolf ve Jose Saramago ben de okumadım ama ikisinin de kitabı bende var. Okuyacaklarım arasında.

    Dostoyevski'yi okumaya Yeraltından Notlar'la başlayabilirsin. Ahmet Ümit'in Patasana ve Beyoğlu Rapsodisi kitapları güzeldir. Komiser Nevzat serisi de çok iyidir ama internetten kitapların okunma sırasına bak, kitapları sırasına göre okursan daha iyi olur.

    Şimdiden iyi okumalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün D&R'de elime Körlük'ü aldım ama etiket fiyatını verip de almak istemediğimden geri bıraktım. Yani yine bana hüsran, yine bana hasret var -,- Öneriler için de çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Ahmit Ümitten sadece Patasana'yı okumuştum yıllar önce ve tavsiye ederim kesinlikle. Patasanadan sonra diğer kitaplarını da okumaya niyetlenmiştim aslında ama henüz okumak kısmet olmadı :D
    Listenin geri kalanı da okunması gereken, önemli insanlar ama... elim gitmiyor. Nedeni de okuduğum kitaplara laf eden insanların tavsiye ettiği yazarlar olmaları :D Tavsiye etme şekilleri yüzünden okuyacağıma daha çok soğuyorum ve bu durumdan tek zararlı ben çıkıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ümit kitaplarını bir türlü okuyamama sebebim o tip insanlar desem.. Hayır yani, tamam yazarı seviyor olabilirsiniz, kitaplarını da övebilirsiniz dolayısıyla ama 'bu yazarın kitaplarını okumayanları kitap okuyan biri olarak görmem' ne demek? Okumuyorum kardeşim var mı moduna giriyorum ben de sonrasında -,-

      Sil
  4. saramago hiç okumadığım yazar bu listede :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef ben de okuyamadım. En çok da Körlük kitabını merak ediyorum ^^

      Sil
  5. Aralarında bir tek Oğuz Atay'ı okumadım ama ben de çok okumak istiyorum kitaplarını :). KAra Kitap okudum Pamuk'tan iyiyidi, postmodern bir kitap, okuması benim için çok kolay değildi ama kötü değil bence. Ahmet Ümit, polisiye yazarı ama ben onun bir öykü kitabını okudum çok sevdim Aşk Köpekliktir diye, çok güzeldi. Komiser Nevzat serisini de çok merak ediyorum. Polisiye severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneriler için teşekkürler :D Yakında kütüphaneye uğrarsam gözlerim bu yazarları arayacak. Bir de aralarında Haruki Murakami var ama listeye eklemeyi unutmuşum -,-

      Sil
  6. Virginia Woolf u okumayı ben de çok istiyorum ama hala nasip olmadı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunacak öyle çok yazar, kitap var ki.. ^^

      Sil