30 Haziran 2017 Cuma

Favoriler | Haziran 2017


Ne ara yaza girdik de ilk ayını devirdik biri bana açıklayabilir mi lütfen? Zamanın hızına yetişemiyorum gerçekten.
Tüm yılın en sevdiğim dönemi Haziranın ilk haftası. Havalar sıcak olsa da genelde bunaltıcı vaziyette olmuyor daha. Ya da ben evde olduğumdan öyle hissediyorum, bilemiyorum. Her bakımdan rahat hissediyorum o hafta kendimi. Sonra zaman geçiyor ve puff! Bir bakmışız ki yaz da, tatil de bitivermiş.
Sıcaklar demişken, sanırım buharlaşma tehlikesi altındayım. Ya da tenimden her an alevler çıkabilir. Zaten normalde de vampir gibi yaşayan bir insanım. Sıcaklarda daha da bir fazla reaksiyon gösteriyorum. Ne yapayım, elimde değil.



Toplamda 15 kitap okumuşum. Bu ay doğru dürüst bir şey izlemesem de okuma anlamında tabir yerindeyse nirvanaya ulaşmışım. Ama şom ağzımı açıp bu sefer de kendime nazar değdirmeye niyetim yok. Bereket versin diyelim.

Bunun dışında, benim için bu ayın en en en favori kitabı Yolcu oldu. Ebatından dolayı çekincelerim vardı ama su gibi aktı gitti valla. Şimdi de birazcık diziye devam etmek istiyorum. Jamie'yi okumak ayrı, izlemek ayrı güzel. Bir porsiyon İskoç aksağanı alabilir miyim lütfen?

Bu ay neredeyse hiç film izlemememe rağmen Büyük Budapeşte Oteli de severek izlediğim bir film oldu. Bir de Doctor Who'nun 4. sezonuna yeniden başladım bu ay. Diziyi izlerken David'i çok özlediğimi fark ettim.
Ayrıca Japon animasyonlarına takacak gibi hissediyorum. Komşum Totoro'yu öylesine açıp izlemiştim ama çok sevdim. Belki başka animasyonlar da izlerim böyle.

Sanırım Fransızca öğrenmeye karar verdim. Belki şu an değil ama.. Tınısını gerçekten çok seviyorum. Zaten bu ay da durmadan Fransızca şarkılar dinlemişim. Bunlar da bir kısmı.




Benim ayım bu şekildeydi. Siz neler yapıyorsunuz buyurun yorumlara efendim :)
Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler :)




14 yorum:

  1. Joyce Jonathan'ı ben de çok severim, mutlu oldum görünce :). Fransızca şarkılar çok güzel özellikle eskiler :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fransızca'yı seviyorum ben aslında. Böyle tınısı çok naif geliyor kulağıma ^^

      Sil
  2. Ay havalar cok sicak burda yaa ben ic iliski kuramadim haziranla. Kavrulduk resmen :) fransizca cok kibar ya. Hadi bakalim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya gazetede gördüm de aslında bu yaz serin geçecekmiş, öyle yazıyor. Ama Haziran ayında bile 40 derece olan bir hava nasıl serin geçecek anlayabilmiş değilim

      Sil
  3. Tatil çabuk bitmesin nolur :(( Çok soğuk havalardan çok sıcak havalara geçtil vücut bile noluyor yeaa oluyor :)) Bol okumalı bir tatil dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke o çok soğuklarla şimdiki çok sıcakların ortasında bir yerde kalsaydık, ne güzel olurdu ^^ Teşekkür ederim. Bol kitaplı, eğlenceli tatiller :)

      Sil
  4. verimli olmuş gerçekten , zamanı anlamak imknasız neredeyse , darısı diğer ayların başına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah diyelim :) Zaman gerçekten çoook hızlı geçiyor -,-

      Sil
  5. 15 kitap harikaymış :D DW'da David'i ben de çok özledim ya, ne harika bölümlerdi. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. David candır, canandır, biricik doktordur :) Onun sezonları ayrı bir güzel :')

      Sil
  6. Ah ah bu ay ben de 15 kitap okuyacağım diyordum ama 8 kitapta kaldım. Yazın kalan iyi ayından da okuma anlamında umudum yok. Kendimi filmlere verdim. Günde 2-3 film izliyorum. Yazın da böyle olsun :-)

    Tebrikler. Verimli bir ay geçirmişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman filmlerle ilgili harika bir yazı okuyacağız :) Ben de Japon animasyonlarına taktım bu aralar. Ayrıca çok teşekkür ederim, darısı Temmuzun başına :)

      Sil
  7. Belki biliyorsundur ama sana Sophie Hunger dan Le Vent Nous Portera şarkısını tavsiye ediyorum. Pek Fransızca şarkı dinleyen biri değilim ama bu şarkı muhteşem! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyordum, öneri için teşekkürler çok güzeldi :)

      Sil