4 Eylül 2017 Pazartesi

Yaz Boyunca Okuduğum Kitaplar


Koskoca bir yazı geride bıraktık. Gerçekten şaka gibi. Kendimi zamanda yolculuk yapmış falan gibi hissediyorum. Yaz o kadar çabuk geçti ki.
Sıcaklara rağmen yine de okuma anlamında verimli bir dönem geçirdiğimi düşünüyorum. 3 ay içinde 30 kitap okumuşum. Benim için baya iyi bir rakam bu. Bakalım neler okumuşum?


HAZİRAN

Çocukluğun Soğuk Geceleri - Tezer Özlü
Ölü Ozanlar Derneği - N.H. Kleinbaum (re-read)
Death Note cilt:6
Yanlışlıklar Komedyası - William Shakespeare
İnci - John Steinbeck


TEMMUZ

Bir Genç Kızın Gizli Defteri 1 
Bir Genç Kızın Gizli Defteri 2
Bir Genç Kızın Gizli Defteri 3
Mezara Mahkum (Gece Avcısı #4)
Mürebbiye


AĞUSTOS

Bir Genç Kızın Gizli Defteri 5



Eylüle de hızlı bir giriş yaptık. Bu aralar bloğa sık yazı giriyorum. Sanırım ileriki günlerin acısını şimdiden çıkarıyorum. Muhtemelen önümüzdeki günlerde buralarda olamayacağım. Ama şimdilik benden kurtuluş yok :)
Hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler :)





16 yorum:

  1. Okuduklarım var aralarında. En çok beğendiğim de Yabancı :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba... Oldukça verimli bir yaz olmuş sizin için .Darısı başıma diyeyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı önümüzdeki günlere diyelim :)

      Sil
  3. Çooook iyi!!! Senin adına çok sevindim! :)

    YanıtlaSil
  4. Oldukça verimli ve güzel bir yaz olmuş sizin için anlaşılan.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk iki ay okuma anlamında verimliydi. Boş vaktim varken okuyabildiğim kadar okumuşum sanırım :)

      Sil
  5. Tebrik ederim canım ne güzel şeyler okumuşsun.Darışı benim başıma inşallah

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Çok verimli bir yaz olmuş senin için, sevindim. Ben bu yazımı çok verimli geçiremedim açıkçası. Umarım önümüzdeki yaza telafi edebilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcaklardan da olabilir. Kışın daha çok okuma isteği geliyor çünkü ^^

      Sil
  7. Maşallah çok iyi okumuşsun. Yazın kitap okumaktan hiç hoşlanmayan biri olarak seni tebrik ediyorum :-)

    YanıtlaSil
  8. Vay be 30 ha? Tebrik ederim İlkay'cım. :))
    Çok güzel bir yaz geçirmişsin, arada hem sevdiğim hem merak ettiğim kitaplar var. Bu yaz blogda aktif olamadım, çok güzel yorumlarını kaçırmışım meğer.
    Sonbaharın da böyle güzel geçmesi dileği ile. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gözüm de yazılarını aradı yaz boyunca ^^ Yeniden yorumlarını görmek beni çok sevindirdi :)

      Sil