31 Ağustos 2017 Perşembe

Shadowhunters (2. Sezon) | Dizi Yorumu


Herkese merhaba :)  Bayram tatili bana bir iyi geldi, bir iyi geldi ki.. Doya doya kitap okumak gibisi yokmuş valla. Hazır Cennet Ateşi Şehri'ni de okuyorken, dizisinde neler olup bitmiş diye 2. sezonu izlemeye başladım. Seri bitiyor diye hem üzülüyorum, hem de son sürat okumaya devam ediyorum. Nasıl iş anlamadım ben de. Neyse, hazır seriye olan hayranlığım kabarmışken üstüne dizisini de izlemek iyi geldi. Dizinin ilk sezonunu ilk yayınlandığı zamanlar izlemiştim. (Yorum için TIK TIK) Ancak şunu söyleyebilirim ki, ilk sezon gerçekten kötüydü. Hatta çok kötüydü. İlk sezonu izlememdeki tek etken Malec çifti olabilir. Tabii bir de Matthew Daddario'nun gülüşü var.



Ancak 2. sezon ilk sezona göre katbekat daha iyiydi. Yine eksik olan bir şeyler olsa da fena değildi. Özellikle de sezon finaline doğru baya heyecanlı olmaya başladı. En azından sezon boyunca ilk sezondaki gibi Jace ve Clary arasındaki melun melun bakışmaları görmedim, ki bu dizinin ilerleme gösterdiğinin en büyük kanıtı bence.



Aslında dizideki olaylar, kitap serisine uygun ilerliyor. Ama ikinci sezon sadece 2. kitaptaki olayları kapsamıyor sanırım. Gerçi hangi kitapta ne oluyordu onu da unuttum ama bana azıcık kitapları birbirine karıştırmışlar gibi geldi. 
Onun dışında bu sezon birkaç yeni karakter daha diziye dahil olmuş. Bunlardan en önemlisi ve beni şoka sokan Sebastian oldu. Böyle irdelemediğimizde olmuşla olmamış arasında kalmış gibi ama benim hayalimdeki Sebastian'la dizideki Sebastian arasında dağlar kadar fark var. Şimdi söyleyeceğim şey belki komik kaçacak ama yazmazsam içimde kalır. Sebastian'ı canlandıran Will Tudor, sanki Disney Channel'daki gençlik dizilerinden fırlamış gibi duruyor. Yine de oyunculuğunu sevdim. Hatta zamanla alıştım bile. Ama keşke daha sert hatlı birini oynatsalardı şu rolde.



Bu sezon diziye dahil olan bir diğer isim de Maia. İşte bahsettiğim değişikliklerden biri de bu. Hangi kitapta ne olmuştu karıştırıyor olabilirim ama 2. kitapta Maia'nın olmadığından eminim. Yine de çok deşmeyelim senaryoyu. Sanki her şey tam da bu eksik.



Kitaptaki Maia'nın da esmer olduğunu biliyorum ama her nedense benim aklımdaki Maia, Teen Wolf'taki Malia'ydı. Bunun nedenini gerçekten bilmiyorum. Belki ikisinin dizideki isimleri benzediğinden veya ikisi de kurt kız olduğundandır.



İşte bunlar da başından beri diziye güzellik katan detaylar :')



Sanki gülmek için doğmuş ya ^-^ 
Neyse, yazıyı toparlıyorum merak etmeyin :)



Lightwood ailesi :)  Max de ayrı bir tatlı ve oldukça zeki. Hatta baya zeki bir çocuk.



Bunu da yazmazsam içimde kalır. Dizide de, kitaplarda da Simon'a üzüldüğüm kadar kimseye üzülmedim, ciddiyim. Ah Simon ah!  
Ama bu sezon farklı bir havası vardı, sevdim bunu.



Ve yine Sebastian'la yazımızı sonlandıralım. İzlenecek yeni yabancı dizi arıyor, bir de üstüne serinin kitaplarını seviyorsanız bence bir şans verin. İlk sezonu beğenmeyip yarım bıraktıysanız da yine bir dönüp ikinci sezona da bakın derim. Baktınız olmuyor, temelli bırakırsınız diziyi. 
Neyse, şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler :)







16 yorum:

  1. Tavsiyeni dikkate alıyorum canım.
    Takibindeyim banada beklerim sevgiler 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bu güzel yorum için. Bloğunuza göz atacağım hemen :)

      Sil
  2. Benim ilk sezonu yarida birakma sebebim baska dizilere kaymamdi simdi yorumunu gorunce dizinin iyi duruma geldigini de ogrenince sans veresim geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boş zamanın varsa devam edebilirsin tabi. İlk sezondan daha iyiydi bu sezon :)

      Sil
  3. Bu seriyi okumadım da izlemedim de ama geçen gün kuzenime anlattırdım. Güzel bir konusu varmış aslında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında itiraf etmek gerekirse, serinin ilk kitaplarını ilk okuyuşumda hiç sevmemiştim. Gerçi ilk okuyuşum dediğime de bakma sadece ilk kitabı birkaç kez okudum. Sevmediğim kitabı neden birden fazla kez okudum hiçbir fikrim yok ama ikinci okuyuşumda daha çok sevmiştim :D Neyse, ilk 3 kitabı çok sevmiyorum ama 4. kitap ve sonrasında seri hız kazanıyor. Sanırım romantizmden ziyade işin macera boyutu artınca seriyi sevmeye başladım. Aynı şey dizisi için de geçerli. Bu arada belki biliyorsundur, ilk kitabın filmini de yaptılar Kemikler Şehri diye. Lily Collins başrolde. Filmini sevmiştim ben, ona da bir ara bakabilirsin ^^

      Sil
    2. Filmini izlemiştim, keşke devamı da çekilseydi, ne güzel izlerdim :D Fantastik kitaplar çok romantik gidince ben de sıkılabiliyorum :))

      Sil
    3. Filmini ben de beğenmiştim. Dizi izlerken devamını getirme konusunda pek iyi değilim. Film izlemeyi daha çok seviyorum. Başlıyor ve bitiyor. Oh mis! :D

      Sil
  4. Bayram tatilinin iyi gelmesine sevindim! :) Kitaplarını hiç okumadığımdan diziyi izlemeyi düşünmüyorum. Emeğine sağlık ve iyi bayramlar! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tip kitaplardan hoşlanıyorsan bir ara şans vermeni öneririm. Hem akıcı, hem özgün bir seriydi. Gerçi Harry Potter fanfiction hikayesi diyenlerde var ama ben HP'la pek bağdaştıramıyorum bu seriyi. Neyse, demem o ki bir ara rastgelirsen bence sen de oku. Ama ben bu seriden ziyade Cehennem Makineleri'ni daha çok sevmiştim.

      Sil
  5. Ben daha 2. sezonu bitirmedim ama cidden Simon'a bende çok üzülüyorum. Son kitapta bile ağlattılar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl? -,- Nasıl sinirlendim anlatamam. Okuduğum en fedakar ve tatlı karakterlerden biriydi Simon :)

      Sil
  6. Merhaba, yeni keşfettim blogunuzu, Amelie müziği karşıladı ne güzel, bayram tatilinizin güzel geçtiğine sevindim.. Diziyi bilmiyordum, teşekkürler tanıtımı için :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amelie film şarkılarını çok seviyorum, sizin de beğenmenize sevindim :) Ayrıca bloğuma hoşgeldiniz ^^

      Sil
  7. Benim bir şeyler takip etmekte büyük sıkıntım var. :D Mr. Robot'un ikinci sezonuna geçen yaz başladım ama hala yarısındayım. :D
    Bu diziyi de duyunca merak etmiştim ama işte izleyemem muhtemelen, senin yorumlarını okurum artık. Genel olarak kitaba uygun gitmesi iyi. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında dizilere devam etme konusunda ben de pek iyi değilim ama serinin son kitabını okurken galeyana geldim sanırım 2. sezon da bitti. Hatta güncel olduğum tek dizi Shadowhunters diyebilirim :D Zaten aman aman bir dizi değil. Ama kitaplarını okuduysan izlemesi güzel olabilir. Zaten ben de sadece meraktan başlamıştım ^^

      Sil