8 Ağustos 2017 Salı

Cevaplar (Pazar 6'lısı)


Herkese merhaba :) Şimdi, bu yazım neyle ilgili olacak, yazımıza onu açıklamakla başlayalım. Şu yazımda (TIK TIK) hakkımda verdiğim bilgilerden doğru ve yalan olanları tahmin etmenizi istemiştim. Yorumları okuyunca kafam öyle karıştı ki, bir an ne doğru ne yalan ben bile işin içinden çıkamadım. O yüzden ayrıca bir yazı yazıyorum işte. Veee cevaplar ^^


1. Supernatural dizisinde Misha Collins 4. sezonda diziye ilk katıldığında diğer oyuncular tarafından fena halde dışlanmıştır.

Bu doğru bir cümle. Aslında ben direk ilk ağızdan öğrenmedim ama dizinin ve oyuncularının büyük hayranı bir arkadaşım söylemişti bana da. O da Misha Collins'in bir röportajında öğrenmiş yanılmıyorsam. Sonuçta doğru bir cümle. Bana ilginç, komik ve (tamam kabul) biraz şaşırtmalı geldiğinden bu maddeyi ekledim :)


2. Kendi paramla aldığım ilk kitabı inatlaşma uğruna almıştım.

Bu madde de doğru. Çocukluğumdan beri öyle ya da böyle kitaplarla iç içeyim ama kendi paramla aldığım ilk kitabı, hatta bir seriydi (Hush Hush), D&R görevlisiyle inatlaşmam sonucunda hışımla almıştım :)


3. İyimser bir insanım.

Din dan don! Eveett, bir çoğunuz bu maddede fena halde yanıldı. Herkes enerjik girişlerime, umutlu vedalarıma aldanıp bu maddenin doğru olduğunu düşünmüş. Ama malesef ki değil. Hatta baya karamsar biri olduğumu söyleyebilirim. Hele ki tatsız bir olay yaşamayayım, hemen felaket senaryoları kurguluyorum kafamda -,-


4. Herhangi bir spor dalıyla ilgili maç izlemeyi çok seviyorum.

Aslında bu cümledeki 'çok' ibaresi biraz fazla olmuş ama genel olarak, her ne kadar oynamayı sevmesem ,hatta hiç sevmesem de, maç izlemeyi seviyorum. Bakınız garipliklerim vol bilmem kaç..


5. Kerevize bayılırım.

Genel olarak sebze yemeklerine bayılıyorum. Çoğu kişi kerevizi sevmez, dolayısıyla sizi yanıltabileceğimi düşündüm bu maddeyle. Yani cevap doğru :)


6. Harry Potter'ın tüm kitaplarını okudum.

Potterhead'ların yüz karasıyım kabul ediyorum -,- Serinin son kitabını kaç zamandır okumadım, okuyamadım.


Ve işte cevaplar bu şekilde. Size doğru yanlışların eşit dağılmadığını tüyo olarak vermiştim aslında. Yorumlarınızı okumak benim için ayrıca çok zevkliydi. Böylece yazılarımda kendimle ilgili nasıl bir izlenim verdiğimi az çok görmüş oldum. Yorumlarınızı eksik etmeyin ve kendinize iyi bakın. 
Her ne kadar karamsar olsam da aynı zamanda tam bir hayalperestim. Sanırım bu umutlu halim de oradan geliyor. Musmutlu, güzel günler :)



12 yorum:

  1. Bu cevaplarla üç soruda bir doğrumu gördüm. Ama seni daha iyi anlamamı sağladı cevapların. Bu arada kereviz sevmene sevindim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama kimsenin bilemediği bir maddeyi bilmiştiniz, o yüzden çok da kötü bir skor değil bence :)

      Sil
  2. Kereviz sevenleri severim heheh :)

    YanıtlaSil
  3. D&R görevlisiyle nasıl inatlaşıp da Fısıltı serisini aldın, çok merak ettim doğrusu ^_^ İlgi çekici bir hikaye :) Ne güzel meraklarımızı giderdin, teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En nefret ettiğim şey karşımdaki kişinin kendini üstün görmesidir. Görevli abimiz de pek bir özgüvenliydi.(!) İçinde Harry Potter gibi kitapların da olduğu rafları gösterip (vampir kitapları falan da değil hani) 'fantastik' kategorisine ait kitapların boş kitaplar olduğunu işe mimiklerini de katarak söyledi. Belki kendi çapında kısmen haklı olsa da hareketleri sinirime dokunduğundan seriyi ona inat almıştım. Ama sonuçta kazıklanan ben oldum -,- Bu da böyle bir anımdır :D

      Sil
  4. Koca adamlar resmen çocuk gibi davranmışlar desene :D Şaşırdım gerçekten :D
    Sadece 2. maddeyi doğru tutturabilmişim, püh bana :D Neyse böylece daha iyi tanımış olduk seni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl :D Gerçi iyi bir şeye vesile oldu bu durum ^^

      Sil
  5. Harry Potter kitaplarının hepsini okuduğunu sanıyordum :-(

    1.maddenin yanlış olduğundan emindim. Dizinin iki başrolü de o kadar sempatik görünüyor ki yeni bir oyuncuyu dışlamazlar demiştim. Demek ki dış görünüş yanıltıcı olabiliyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ne kadar gerip olsa da 1. madde doğru. Ciddi bir dışlama olduğunu sanmıyorum ama sanırım Misha Collins röportajında işi şakaya vurarak biraz abartmış ^^ HP kitaplarının hepsini okumayı ben de çok isterdim ama çoğu gitti, azı kaldı diyelim. Hem o seri bitmesiiinn :D

      Sil
  6. Yalnızca 3. maddeyi doğru tahmin etmişim ama bence seni yeterince tanıyabilmişim, değil mi İlkay? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ^^ Zaten cevaplarını en çok merak ettiğim madde 3.'süydü. Ama yazılarımda iyimser bir hava vermişim demek ki, herkes o maddeye doğru demişti. Bunlar aradığımız cevaplar Sevgili Muggle :) Ama ne yalan söyleyeyim azıcık iyimser olmayı isterdim :D

      Sil