3 Temmuz 2017 Pazartesi

Gizli Bahçe #2 (Secret Garden #2) | Kitap Yorumu


Herkese merhaba :) Serinin ilk kitabını bundan birkaç ay önce okuyup beğenmiştim. Sıcak havalardan dolayı canım kitap okumak da dahil hiçbir şey yapmak istemiyordu. Ben de kolay okunan bir şeyler okumak istedim ve Gizli Bahçe'nin 2. kitabını da böylelikle okuyup bitirmiş oldum. İlaç gibi geldi açıkçası.



En az ilk kitap kadar akıcıydı. (Yorum için TIK TIK) Hatta ilk kitaptan daha çok sevdiğimi bile söyleyebilirim. İkilinin 'laneti' bu kitapta da devam ediyordu. En çok da Kim Joo Won'un artık hislerinin üstünü küstahlığıyla örtmeyi bırakıp yılmadan Gil Ra Im'in peşinden koşturmasını sevdim. Dizisini daha çok seveceğimi umuyorum.

İki kitap da genel olarak güzel ve akıcı olsalar da, anlatımda bir takım aksaklıklar vardı. Ya da çeviriden kaynaklıdır bilemiyorum ama kitabın anlatımı çok kopuk geldi bana. Sanki telgraf çekmek gibiydi kitabı okumak. Buna rağmen kitaptan kopmamayı başardım.

Eğer kafa dağıtmalık ve sizi gülümsetebilecek bir kitap arıyorsanız bu seriye bir şans verebilirsiniz bence. Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)





4 yorum:

  1. Bence de tam kafa dağıtmalıktı :D Ama diğer kore dizisi kitaplarını okur muyum bilmiyorum, dizileri daha güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Secret Garden'ı izlemedim ama bence de Kore dizilerini izlemek daha güzel :D

      Sil
  2. Blogumda Kore dizisi önerisi istedim ya birkaç kişi de bu diziyi yazmış. Kitabını okumayı düşünmüyorum ama dizisini izleyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizisini ben de henüz izlemedim ama izlemeyi düşünüyorum. Hatta kitabından daha güzel olduğunu hissediyorum ^^

      Sil