4 Temmuz 2017 Salı

Elimin Gitmediği Kitaplar | Mim #8


Uzun zamandan sonra gelen ilk mim yazısıyla herkese merhaba :)  Sevgili Kağıt Salıncak beni bu güzel mime davet etmiş, ona çoookk teşekkürler ve kucak dolusu öpücükler :)
Şimdi de geçelim mimimize. Elimde henüz okumadığım bir dünya kitap varken kendimi tutamayıp yeni kitaplar aldığım doğrudur. Ama bu aralar kendimi iyi frenlediğimi düşünüyorum. Şöyle bir baktığımda kitaplığımın büyük çoğunluğunu okuduğumu fark ettim. Yok mu koca bir alkış? :D



Kitaplığımın en kısmı geniş olduğu için kitaplarımı iki sıra halinde diziyorum. Bu yüzden de aradığım kitabı bulmak bazen işkence gibi oluyor benim için. Kitapları sıkıştırmakta uzmanlık alabilirim. Aynı yapboz yapmak gibi benim için. Birini yanlış yere koyarsam kitaplar sığmıyor, sığamıyor. Ah şu yer sıkıntısı! Kahpe kader..
Ama bütün bu tantanaya ve yerimin olmamasına rağmen kitap almaya devam ediyorum, durmaya da niyetim yok gibi :D 

Bunlar ulaşabildiğim kitaplardan. Üst rafı da indirip arka taraflara bakmadım açıkçası ama orada da çok fazla okumadığım kitap olduğunu sanmıyorum. Şu an fark ettim de okumadığım kitapları bir hayli eritmişim. Darısı bu gariplerin başına. Kimileri çok uzun zamandır okunmak için bekliyor. İçlerinde mutlaka önce bu kitapları oku dedikleriniz varsa buyurun yorumlara efendim :)

Az kalsın mimlemeyi unutuyordum. 


Mimlendiniz!

Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, güzel günler. :)




15 yorum:

  1. Sen bunları da kısa zamanda okursun diye düşünüyorum. "Aylak Adam"ın dili akıcı,kolay okunuyor.Ondan başlayabilirsin diye düşündüm bir an. Hadi kolay gelsin.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylak Adam'ı bu ay içinde okumak istiyordum ben de :) Teşekkür ederim ^^

      Sil
  2. Ben de nedense aldığım her kitabı istisnasız okurum. :D
    Umarım en kısada okuyup bitirirsin. :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de çift sıra diziyorum yaşasın :D Geçen sene kitaplığımın üstüne ekleme yaptırdığımızda, okuduklarımla okumadıklarımı ayırmıştım, bu nedenle neyse ki arkada okunmamış yok :D Cam Çocuk, Gölge Şehir, Vampir Günlükleri, Şehir Ölüsü hızla okunanlardan, eminim kısa zamanda bitirirsin :D Mavi Saçlı Kız da güzeldi. Sanki oralarda Dövüş Kulübü de gördüm, filminden daha çok sevmiştim. Sineklerin Tanrısı'da beni baya etkilemişti :D O zaman fighting! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplık öyle ağırlaştı ki yakında ayaklanacak diye korkuyorum. Ya da daha fenası çökecek. Yeni bir kitaplığa ihtiyacım var artık sanırım -,- Sen böyle yazınca benim de bir çırpıda okuyup bitiresim geldi valla :D Fotoğrafa da azıcık nur inmiş gibi olmuş ama üstteki kitapların isimlerinin okunmasına sevindim. Fihting! ^^

      Sil
  4. Bende uzun zamandır kendimi frenliyorum yoksa okumadıklarım yığılıyor sevmiyorum unutuluyor başka kitaba elim gidiyor umarım bu seneki ve daha sonraki hedefim elimde en fazla on tane okunmamış kitap olması.Bitirdikçe almayı planlıyorum başarabilirsem :D

    Bende iki sıra diziyorum ama listesini tutuyorum ya da fotoğrafını çekerek neyin nerede olduğunu daha rahat buluyorum tavsiye ederim:)

    Mim içinde teşekkür ederim en kısa zamanda yapacağım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kendi kitaplığımı yeni yeni oluşturmaya başladığımda aldığım her yeni kitabın ismini yazmaya başlamıştım. Şimdi elimde kitaplığımdaki kitapların bir listesi var. Bazen ona bakıp durum tespiti yapıyorum :) Haftaya bir gün kütüphaneye gitmeyi planlıyorum bakalım. Okumak istediğim kitaplardan bulursam oradan alacağım. Ayrıca ne demek, yazını merakla bekliyorum :))

      Sil
  5. Ben de yer kıtlığından dolayı senin gibi iki sıra diziyorum kitapları. Yaşamayan bunun verdiği sıkıntıyı anlayamaz :D

    Mim için çook teşekkürler İlkay, en kısa sürede yapmaya çalışacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :D Ne demek, yazını bekliyorum :)

      Sil
  6. Kitapları bulmada zorlansan da iki sıra dizince raf dolu dolu görünüyor. Bu yüzden dert etmemeye bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cefası olduğu kadar avantajı da var tabii :)

      Sil
  7. Kitaplığının çoğunu okuduysan sana kocaman bir alkış :-) Benim okumadıklarım, okuduklarımı geçtiği için mahcubum.

    Uçurtma Avcısı, Otomatik Portakal ve Dövüş Kulübü okuyup çok beğendiğim kitaplar. Onlara öncelik verebilirsin bence. Elit serisi benim de okumayı çok istediğim bir seri. Onu okuyup yorumlarsan da mutlu olurum :-)

    Elindeki kitapları bir an önce eritmen dileğiyle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yalan söyleyeyim, ben de kendimden bu performansı beklemiyordum :D Aslında Elit serisinin ilk kitabı Beni Seç'i uzuunn zaman önce okumuştum. Hatta blogta yorumu da var ama devam etmemişim niyeyse. Ama akıcı ve eğlenceli olduğunu hatırlıyorum. O zamaann bol okumalı günler geçirmek dileğiyle diyelim :)

      Sil