5 Temmuz 2017 Çarşamba

Busanhaeng | Film Yorumu #40


Herkese merhaba :) Filmi ilk kez Okuyan Muggle'ın bir yazısında görmüştüm. O zaman konusu baya ilginç gelmişti. Ama yine de pek bir beklentim yoktu açıkçası. Çünkü izlediğim zombi filmlerini genel olarak beğenemiyorum. Sanırım efektlerden dolayı zombiler fazla yapay, senaryo fazla abartılı geliyor bana. Ama Busanhaeng bu konudaki tüm ön yargılarımı yıkmayı başardı.



Filmin oldukça ilginç bir konusu var. Kızıyla yeteri kadar vakit geçiremeyen bir baba, kızının gönlünü almak ve aynı zamanda doğum günü için onu annesinin yanına götürmek üzere yola çıkıyor. Busan'a giden bir trene biniyor ikili. Ama bu arada dışarıda tam bir kaos havası var. Güney Kore'ye bir salgın yayılmış durumda. Zombi salgını.
Trendeki insanlarsa durumdan habersiz. Ancak insanların bir anda saldırganlaştıklarına dair haberler izliyorlar. Sonrasında trende de koşuşturma başlıyor. Çünkü trene son anda salgını kapmış biri binerek virüsü başkalarına da bulaştırıyor.



Sanırım bu zamana kadar Kore dizisi izlesem de hiç Kore yapımı bir film izlememiştim. Bol aksiyon ve gerilimli ama aynı zamanda oldukça duygusal bir filmdi Busanhaeng. Hatta öyle ki, kimi yerlerde çığlık çığlığa kaç diye bağırırken, kimi yerlerde gözleri dolu dolu buldum kendimi.



Filmi izlerken hop oturup hop kalktım. Filme bir şans verirseniz, büyük ihtimalle pişman olmayacaksınız. 
Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)







12 yorum:

  1. İkinizde sevmişsiniz, daha fazla ertelemeyeyim o halde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede mutlaka izlemeli ve yorumlamalısın. Yorumunu merak ediyorum çünkü :)

      Sil
  2. Ben de hiç Kore filmi izlemedim.Konusunu okuyunca güzek bir başlangıç olabilir diye düşünüyorum.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol aksiyonlu ve heyecanlı bir filmdi. Belki biraz da acımasız. Şimdiden iyi seyirler :)

      Sil
  3. Resimlerden de sağlam dram içeren bir flme benziyor. :) Listeye eklendi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem aksiyon, hem dram iç içe. Zombi konulu bir film olduğu düşünüldüğünde hiç mi hiç iğreti durmuyor. Umarım beğenirsiniz, şimdiden iyi seyirler :)

      Sil
  4. Ben de Gözde de gördüm ilgimi çekmişti, sen de beğenmişsin. Vizyona girdi de kaçırdım mı hiç girmedi mi bilmiyorum ama bir ara bakacağım 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep ben senin film önerilerine bakıyordum. Benim de sana öneride bulunacağım günler de gelecekmiş demek ki :D Umarım sen de seversin :)

      Sil
  5. İzleyelim bakalım ekledim listeye teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Fazla olay olmuştu bu film çıktığında da çıktıktan sonra da. Şimdi de Türkiye de vizyona girdi. Gerçekten güzeldi valla. Filme dair her şeyi biliyorum ama izlememiştim. İzleyeceklerime ekleyeyim hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle izlemelisin :) Şimdiden iyi seyirler ^^

      Sil