25 Haziran 2017 Pazar

Yılın İlk Yarısında Okuduğunuz En Güzel 6 Kitap | Pazar 6'lısı


Ramazan geldi gelecek derken, geçti bile. Bayram'a az kaldı derken o da geldi çattı. Bu arada herkesin bayramını içtenlikle kutlarım. Herkese şeker tadında iyi bayramlar :)
Neyse, biz neyden bahsediyorduk? Haziran ayı bile ne olduğunu anlamadan bitti. Bu tatiller niye ışık hızıyla geçiyor ki sanki? -,-
Neyse, bu güzel günde moralimizi bozmaya gerek yok. Bu hafta 'yılın ilk yarısında okuduğum en güzel 6 kitaptan' bahsedeceğim.




Zaten listedeki bütün kitapları daha önce bloğumda yorumlamışım. O yüzden bir kez daha uzun uzun açıklamalar yapmadım. Merak edenler yorumlarıma bloğumdan ulaşabilirler. Ama son olarak şunu söylemeliyim ki, bu 6'lıyı mutlaka okumalısınız :)

Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)




8 yorum:

  1. Güzel kitaplar okumuşsun. İyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de birbirinden güzel kitaplar gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bloglarda keşfederek okuduğum ve çok beğendiğim kitaplardan oldular. Umarım birileri de benim bloğum vesilesiyle keşfedip severek okur :)

      Sil
  3. Üçünü okumuşum, üçünü okumamışım. Okuduklarım benim de çok sevdiğim kitaplardı. Bu yüzden zevkine güveniyorum ve onları da okuma listeme ekliyorum.

    Sana da iyi bayramlar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birilerine önerimle sevdiğim kitabı okutmanın verdiği keyif hissini çok az şeyde buluyorum. Çok sevindim :))

      Sil
  4. Cidden zamanı bir durduramıyor muyuz? Valla yetişemiyorum hiçbir şeye :D Bu arada sana da iyi bayramlar İlkay :>

    Altı kitabın altısını da okumamış olmanın verdiği hüzün... 2017'nin ikinci yarısında 1-2 tanesini okuyabilirim umarım :>

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke hayatın da 'durdur, oynat, tabii bir de mümkünse geri sar' tuşları olsaydı ^^ Ben çok severek okumuştum listedeki kitapları, umarım sen de benim kadar seversin :)

      Sil