23 Haziran 2017 Cuma

Yerleşik Yabancı | Şiir Köşesi #8


Kiminin dikenleri vardır 
Katlanamaz üstüne. 
Hep dikene durur 
Delmemek için gövdesini.

Kiminin yoktur bir tek kemiği, 
Doğrulamaz ayaklarının üstünde. 
Ona göre varsa yoksa kendisi, 
Dürülüdür ütülü bir mendil gibi 

Ben eğilmem gündüz ama 
Geceleri kanatırım kendimi 

Ben bir söz söylediğim zaman, 
Kendine küçük bir pıtrak edinir. 
Çok sürmez anlar başına geleceği, 
Çarşılarda pazar ondan selam kesilir. 

Ben birini sevdiğim zaman 
Göğünü durmadan genişletir. 
Ama herkes rahattır kozasının içinde, 
O sevgi artık kimsesizdir. 

Ölsem ayıptır, sussam tehlikeli 
Çok sevmeli öyleyse, çok söylemeli.


                                   Metin Altıok




4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Konu anlatım videosu izlerken keşfettim desem :) Hatta konuyu anlatan kişi söyledi şiirin ismini ^^

      Sil
  2. Kozasının ardında kalan hayatlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke değecek bir misafiri alabilsek içeri

      Sil