4 Haziran 2017 Pazar

Yazın Okumayı Planladığınız 6 Kitap | Pazar 6'lısı


Bir Pazar 6'lısından daha herkese merhaba :) Şaka maka yaz da geldi. Yılın en çok sevdiğim zamanları da tam olarak bu zamanlar. Mayısın sonu Haziranın başı. Ama ne kadar büyük başarıdır ki bu mevsimde hasta olmayı başardım. Yok mu bir alkış? Tabi yatak döşek yatmıyorum ancak boğazım da garip ve sinir bozucu bir ağrı var. Ah şu bademcikler! Sanırım geçtiğimiz günlerde serin olan akşamların birinde kaptım şifayı. Umarım çabucak geçer demekten başka elimden bir şey gelmiyor.
Ama biz bunları bir kenara bırakıp yazımıza odaklanalım. Sonuçta buradayım ve bu demek oluyor ki iyiyim. Bu haftanın Pazar 6'lısının konusu yazın okumayı planladığım 6 kitap. Haydi başlayalım listeyi oluşturmaya.



1. Yabancı Serisi - Diana Gabaldon

Kitap yerine koskoca bir seri var ilk maddede. Haliyle 'koskocaman' olduğu için dışarıda yanımda taşıyamayacağım ebatlarda kitaplar da bulunuyor seride. Yazın kafam da rahatken okuyup bitirmek istiyorum.



2. Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
3. Hırsızlar Cumhuriyeti

Hem ebatlarından dolayı, hem de merak ettiğimden bu yaz okumayı istediğim kitaplardan ikisi de. Zaten seri devamı olduğundan yakın zamanlarda okunabilir diye düşünüyorum.



4. Cadıların Keşfi

Yarıyıl Reading Challenge kapsamında okumayı planladığım ve merak ettiğim bir kitap. Ama puntosunun küçüklüğü ve ebatı gözümü korkutmuyor değil.



5. Tanrı ve Canavarların Düşleri

Etkinlik vesilesiyle şu seriyi de acı çekmekten kurtaracağım için gerçekten seviniyorum.



6. Kolera Günlerinde Aşk

Şu sıralar bir Marguez iyi gider :)


Aslında yazın sıcakta ne kadar kitap okuyabilirim bilmiyorum. Hele ki böyle kalın kitapları ama denemeye değer.
Sizin yaz için okumayı planladıklarınız neler? Buyurun yorumlara :) 
Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)





22 yorum:

  1. Geçmiş olsun :)) Listeye bakarak yazın dolu dolu geçecek gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur ya ^^ Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun, yazın hasta olmak hele ki boğaz ağrısı nefret ederim :(. Ben de genelde evde olduğum dönemlerde yanımda taşıyamayacağım kitapları seçerim daha rahat oluyor. Rüzgarın Adı'nı öyle okumuştum mesela hemen de bitmişti :). Umarım sen de hepsini okursun :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en nefret ettiğim şey. Yazın ayrı bir nefretlik sebebi tabii -,- Ayrıca çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun. Yaz dopdolu geçecek anlaşılan.Benim de okumak istediğim çok kitap var. Ama kaçını okuyabilirim, bilemiyorum.Bol okumalı zamanlar diliyorum. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Bol kitaplı, güzel günler :))

      Sil
  4. Oncelikle gecmis olsun canim. :) vee bol okumali bir yaz olacak senin icin demek ki. Iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım güzel bir yaz olur. Ve tabiki de bol kitaplı :)

      Sil
  5. SBS zamanında ben de hafif soğuk algınlığına yakalanmıştım, anlıyorum seni :D Geçmiş olsun. Herhalde en büyük hedef senden çıktı şu an. Çoğu 450 sayfayı geçiyor. Umarım bir aksilik çıkmaz da hepsini silip süpürürsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah diyelim. Artık o an nasıl gaza geldiysem :D

      Sil
  6. Çook geçmş olsun. Ben de marquez in kitaplarına bayılıyoruum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bayılmayacak gibi değiller ki ^^

      Sil
  7. Hepsini okuman dileği ile o zaman ☺ Hatta okursan çok sevinirim senin adına

    YanıtlaSil
  8. Ben yazın sıcaklarda pek kitap okuyamadığımdan beklentilerimi çok düşük tutuyorum. Seçtiğin kitaplardan ilk ikisi çok hoşuma gitti. Bu aralar serilere taktım kafayı. aklıma koyduğum ona yakın seri var, onları okumak istiyorum ama yakın zamanda okuyamam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seri kitapları okumayı ayrı bir seviyorum ben de. Şimdiden iyi okumalar :)

      Sil
  9. Yabancı serisinin ilk kitabından sonra okuyamadım ben , umarım sen seversin , keyifli okumalar olsun :)

    YanıtlaSil
  10. En güzel Kitapları okuyorsun :) Dolu dolu okumalar olsun Haydar paşa garında ve Kitap yurdunda indirimler mevcut kaçırma derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel yorumun ve haber için :))

      Sil
  11. Geçmiş olsun çabuk atlatman dileğiyle ^^
    Cadılar Meclisi çok ortada bir seri seveni de var sevmeyeni de birde dediğin gibi kalın ve puntosu küçük çekiniyor insan.Yazın kampa girecek gibi seçmişsin kitapları inşallah hepsini okursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi kendine geçmesini ummuştum ancak geçmeyip bir de üstüne kulağıma vurunca mecbur doktora gittim. Hafiflese de hala ağrım var :( Aynen, seçim yaparken biraz abarttım sanırım :D

      Sil