3 Haziran 2017 Cumartesi

Yarıyıl Reading Challenge 2017


Herkese merhaba :) Aslında bu zamana kadar pek fazla okuma etkinliğine katılmadım. İtiraf etmek gerekirse önceden liste yapmam gerekecek hiçbir etkinliğe katılmadım. Çünkü biliyorum ki, ne yaparsam yapayım bir yerden sonra o listeye bağlı kalamayacağım. Ama bu sefer dayanamadım. Bir baktım ki herkes katılmış bu etkinliğe, ben eksik kalırsam olur mu hiç? Olmaz tabi ki :)


Bu arada bu Challenge'ı Sevgili Öneri Makinesi Başlattı. Yazının detayları için TIK TIK


Şimdi de gelelim benim seçtiğim kitaplara. Baştan söylüyorum, listeye elimden geldiğince bağlı kalmaya çalışacağım ama maymun iştahlılığım tutarsa sonrası hakkında söz veremem.


1. 2015’te beş yıldız verdiğin bir kitabı tekrar oku.

Ölü Ozanlar Derneği


2. Kapağı kırmızı olan bir kitap.

Demir Ökçe 


3. Başladığın bir seriyi bitir.

Tanrı ve Canavarların Düşleri


4. Kendin için seçmediğin, önerilen bir kitap.

Buyurun yorumlara :)


5. Başlığında isim olan bir kitap.

Emma. 
Hazır Jane Austen Marotonuna da katılmışken harika oldu bu :)


6. 2017’de çıkan bir kitap.

Elimde yeni basım bir kitap yok sanırım ama yine de önerilerde bulunabilirsiniz tabi ki. Yeni kitap almayı planlamasam da kütüphaneye bakınabilirim.


7. Alışkanlıklarının dışında, farklı türde bir kitap.

Gelin
Okuyabilir miyim bilmiyorum ama alışkanlıklarımın dışında bir kitap.


8. Birleşik Krallık’ta geçen bir kitap.

Yolcu


9. Kapağında kadın olan bir kitap.

Çocukluğun Soğuk Geceleri


10. Gelecekte geçen bir kitap.

Kaplan! Kaplan!
Cehennem Makineleri (Yürüyen Kentler #3)


11. Yeni bir seriye başla.

Cadıların Keşfi (Emin değilim)


12. Favori yazarından bir kitap.

Kolera Günlerinde Aşk



Benim listem bu şekilde. Bazı maddelere birden fazla kitap seçmemin tek sebebi sonu gelmez kararsızlığım. Umarım listemi tamamlayabilirim. Herkese iyi maratonlar, hoşçakalın :)





18 yorum:

  1. Ben de mi katılsam acaba? O kadar çok Challange var ki, hangisini bitirsem bilemedim. İşin garibi de kitap yorumlarına zaman kalmıyor ama hadi buna da başlayalım bakalım:) Liste güzel. Bende kısa zamanda listemi yayınlayayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin listeni de merakla bekliyorum :)

      Sil
  2. Ne kadar güzel madem öyle son yazıma da beklerim ☺ Kitap okuduğunuz için mutlu oldum

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir liste :). Şöyle bir gezindim blogda ve gördüm ki Agatha Christie seviyorsun ben de sana Doğu Ekspresinde Cinayet'i önereyim, hazır filmi de çıkıyorken :). Senin önerini de bekliyorum, 4. madde için :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında o kitabını okumuştum. Ama okumadığım ve elimde olan başka bir Agatha Christie kitabı var. Onu okusam olur mu ki :)

      Sil
    2. O zaman Muhteşem Gatsby'i oku ya da Fareler ve İnsanlar ya da Babalar ve Oğullar tabi okumadıysan :).

      Sil
    3. Fareler ve İnsanlar'ı okuyup beğenmiştim. Diğerleri de aklımda, teşekkürler :)

      Sil
  4. Güzel bir liste.Kolay gelsin sizlere.Bol okumalı günler diliyorum.:)

    YanıtlaSil
  5. Son yazıma bir bak deriiim :))

    YanıtlaSil
  6. 7. kategori için ben de tarihi aşk romanı okumayı planlıyorum.

    3. kategori için bir liste hazırlamam lazım önce. O kadar çok yarım bıraktığım seri var ki :D Tamamladıklarımdan bile daha çoktur büyük ihtimalle.

    Umarım ikimizde beğeniriz seçtiğimiz kitapları, keyifli okumalar!^____^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım, teşekkür ederim sana da :))

      Sil
  7. Jane Austen Marotonu'na ben de katılacağım. Emma'yı uzun yıllar önce okuduğum için detaylarını hatırlamıyorum ama 4 bölümlük dizisi çok güzeldi. Belki bu yaz tekrar izlerim.

    Gelin benim de okuyacaklarım arasında. Yazarın bende 6 kitabı var. bir yerden başlamam lazım.

    Sen bu listeye bağlı kalmasan da bu meydan okumayı bitirirsin bence. Sana inanıyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizisinin olduğunu az önce öğrendim desem :) Kitabı bitirir bitirmez ben de izleyeyim bari, teşekkürler ve iyi okumalar ^^

      Sil
  8. 2. madde için hiç tereddüt etme, Demir Ökçe'yi oku bence. 4. kategori ise önerim son okuduğum ve etkilendiğim bir kitap olan, Yaşar Kemal'den Yılanı Öldürseler. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir an düşünüp 'İlkay neyin kararı bu böyle' diyerek bariz kazanan olan Demir Ökçe'yi okumaya karar verdim :) Öneri için teşekkürler ^^

      Sil