1 Haziran 2017 Perşembe

Favoriler | Mayıs 2017


Bir ayın daha sonuna geldik. Bu ay benim için geçmek bilmedi. Aslında Mayıs ayını seviyorum ama bu seferki bir tuhaftı. Sanırım bazı şeyleri çok da fazla takmamak gerekli. Bakın bu ay da bitti işte. Zamanla birlikte her şey akıp gidiyor.
 Neyse, niyetim melankolik bir yazı yazmak değil. O yüzden bir an evvel asıl yazımıza geçelim bakalım.



Bu ay toplamda 7 kitap okumuşum. Yoğunluğuma oranla gayet iyi bir rakam bu benim için. Bu ay okuduklarım içinde Bir Dinozorun Anıları ve Puslu Kıtalar Atlası favorilerimden oldu. Zaten hepsini ayrı ayrı blogda yorumladım da. 

Bunun yanında bu ay 10 tane film izlemişim. 10 tane film izlemişim bu ay, ON TANE FİLM!
Dediğim gibi benim için yoğun bir aydı ve normalde bile bu kadar film izlemezken bu ay kendi rekorumu kırmışım.

Ayrıca The Vampire Diaries'ın 7. sezonuna devam ettim. Evet, diziye ön yargılı olabilirsiniz. Evet, bu konuda haklı da olabilirsiniz ancak bana göre dizi 6. sezondan sonra büyük bir değişim geçirdi. İşin içinde cadılar falan da var. Eğer diziyi yarım bıraktıysanız 6. sezon ve sonrasından devam edebilirsiniz bence. Pek bir şey kaçıracağınızı da düşünmüyorum. Zira o sürece kadar Elena - Damon - Stefan aşk üçgeni dışında pek bir olay olmuyordu.

Benim ayım bu şekildeydi. Siz de kendi favorilerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz. Hep söylüyorum ya, bakarsınız sizin bu ayki favorileriniz benim Haziran favorilerimde olur. 
Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)




12 yorum:

  1. Hahahah, 10 tane film izlemişsin, 10 tane :). Çok güldüm :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay içinde o kadar film izlediğimi düşünmediğimden şaşırdım biraz :D

      Sil
  2. Tess Gerritsen'in Yörünge adlı kitabını haziran ayı listene almanı öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır, ona da bakarım okuyabilirsem okurum tabi ki :) Teşekkürler öneri için ^^

      Sil
  3. Mayısı oldukça dolu geçirmişsin.İnsan yoğunken daha mı fazla okuyor ya da izliyor acaba? Ben de en fazla kitabı sınav zamanı okurdum.:)Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım öyle. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. 7 kitap bitirmişsiniz maşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Bende şu an Tolstoyun Anna kitabını okuyorum bakalım :D Bana da beklerim sizi

    YanıtlaSil
  6. Bence 7 kitap, 10 film verimli bir ay olmuş :D Mayıs benim için hızlı ve sınavlarla dolu geçti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ayım da sınavlarla doluydu ama nedense geçmek bilmedi :D

      Sil