6 Mayıs 2017 Cumartesi

The Age of Adaline | Film Yorumu #36


Biraz fantastik, bolca romantik, duygusal ama aynı zamanda gülümseten bir filmdi The Age of Adaline. Rastgele açıp izlediğim ve zamanın nasıl geçtiğini anlamadığım bir filmdi. Kafamı toparlamam adına önce kafamdaki düşünceleri dağıtmam gerekiyordu. Haftaya sınavlarım başlayacak, dolayısıyla yine bana hüsran, yine bana hasret var. O yüzden son bir kaçamak için ideal bir seçim oldu bu film de.



Adaline görünüşte genç ve güzel bir kadın. Ama yaklaşık 1 asır yaşamış biri. Geçirdiği trafik kazası sonucu biraz bilimsel, biraz da fantastik sebeplerle Adaline'nın biyolojisinde değişimler oluyor ve yaşlanma süreci duruyor. Çevresindeki insanlar tarafından kendisinde meydana gelen bu garipliğin fark edilmemesi adına yıllar boyunca kaçarak yaşıyor. 



Derdini açabildiği tek kişisiyse artık büyük annesi gibi görünen kızı.



Ancak günün birinde ona hayatını yaşaması gerektiğini hatırlatacak bir adamla karşılaşıyor Adaline. Ve işte bir bakıma asıl olaylar bu aşk hikayesinin etrafında diziliyor.



Beğenerek izlediğim, akıcı ve güzel bir filmdi. Ancak Adaline'ın yaşlanmama durumunu olaylarla tam kaynaştıramadıklarını da düşündüm ara ara. Yani her şey iyiydi hoştu ama ne olduğunu çözemesem de bir şeyler eksikti. 
Yine de önerebileceğim, güzel bir aşk filmi. Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)







18 yorum:

  1. Bu filmi arkadaşım izleyip anlatmıştı biraz, sinir olmuştu kıza :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adaline'nin naifliğini sevsem de, sanırım filmdeki eksiklik onun hareketleriydi. Bilmiyorum, bana çok yapay geldi kızdaki bazı şeyler ^^

      Sil
  2. Benim de beğendiğim bir filmdi. Hafta sonu için izlenebilir

    YanıtlaSil
  3. Benjamin Button'a benziyor sanki :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benjamin Button izlemedim desem ^^ (utanç anı)

      Sil
  4. Bu filmi indirdim Gossip Girl Serena'yı farklı rolde izlemek için beğeneceğimi de düşünüyorum ama bir türlü izleyemiyorum :) Konusunu bile bilmiyordum şimdi öğrendim belki bir gün izlerim yani inşallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kızı nerede görmüştüm diyordum :D Dediğim gibi kafa dağıtmak için güzel bir film ^^

      Sil
  5. Ben filmi sevmiştim. Adam ve kadının kimyası, güzellikleri hoşuma gitmişti ama kadının yaşlanmamasını iyi açıklayamamışlardı. Arada böyle filmler izlemek insana iyi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet olay örgüsünde boşluklar vardı filmde. Ama genel itibariyle güzel bir filmdi :)

      Sil
  6. şu aralar çok pis film izlemek istiyorum ama mütemadiyen kitap okuyorum , bazı zamanlar tam tersi oluyor , o zamanlarda izlerim , teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efendim :D Okuma hızını almışken bırakmak olmaz. Varsın okuyalım okuyabildiğimiz kadar ^^

      Sil
  7. Sanırım oyuncularla ilgili bir problem :D Filmi izlemedim, merak ediyorum ama oyuncular donuk gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz öyle sanırım :D Ama filmin konusu ilginç, boş bir zamanında şans verebilirsin ^^

      Sil
  8. Bu filmi de not alayım İzleme şansım olursa İnşallah izleyim bakıyım güzel anlatım olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemesi keyifli bir filmdi. Şimdiden iyi seyirler :)

      Sil