18 Mayıs 2017 Perşembe

Ne var, ne yok? #6


Ne yalan söyleyeyim bu aralar ben de pek bir şey yok. Ama nedensizce yazmak istiyorum, belki fark etmediğim şeyleri fark ederim bu yazıyı yazarken.
Bu aralar sınavlarım yüzünden ne kitap okumaya, ne de blogla ilgilenmeye vakit bulabiliyorum. 
 Sınavlar dedim demesine ama son günlerde başımın belası olan yeni bir şarkı, daha doğrusu coverı yapılmış bir parça keşfettim. (Feride Hilal Akın - Günah Benim) Bu son bu son derken şarkıyı durmadan dinleyip ders çalışmayı unutuyorum. Nasıl oluyor o iş hiç demeyin, malesef ki basbaya oluyor -,- Ama bıkmama az kaldı diye umuyorum. Zira suyunu çıkardım.Sevdiğim şarkılardan bıkmak istemek gibi garip huylarım yoktur ancak bir an evvel gerek test gerekse okuma kitaplarıma dönmem lazım. Değişik bir çıkmazdayım.

Bir de şiir dinletisi telaşım var bu aralar. Belki zaten biliyorsunuzdur, çünkü bir ara şiir önerisi isteyip duruyordum orada burada. Aslında sahne korkum, heyecanım vs. yoktur ama insanların önünde konuşma yapacağım zaman değişik bir duygu haline bürünüyorum. Ne olduğunu ben de tam olarak çözemesem de garip bir his. Sanki her şey ters gidecekmiş gibi garip düşünceler dolanıyor aklımda. Ama ileride tiyatro gibi uğraşlarla da ilgilenmek istiyorum açıkçası. Hobi gibi diyelim. O yüzden alışmak gerek. Umarım alnımın akıyla bu işin altından da kalkarım, ne diyelim.

Bunun dışında The Vampire Diaries'a dönüş yaptım. 7. sezondayım ve ilginç bir şekilde olaylar ilgimi çekiyor. Zaten Kai Parker (Chris Wood) karakteri sonrasında dizi level atladı benim gözümde. Tabii şu sıralar hiçbir şey izleyemiyorum orası ayrı konu. Ama bu günler de geçecek elbet -,-

Onun dışında ne okumaya başlasam elimde sürünüyor. Başlayıp başlayıp bırakıyorum kitapları. Ama içlerinde aşama katettiklerim Stefan Zweig'tan Clarissa ve Centilmen Piç serisinin 2. kitabı Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler oldu. Belki bu hafta sonu ilerleyebilirim onlarda da.

Eveeet, ben de durum böyle.  Havaların ısınmasıyla en çok hoşuma giden şey de yıldızları yeniden rahatça izleyebilmem olmuştu. Şimdilerde bulutların arkasına yine gizlenir oldular. Ama yağmuru da seviyorum. Aslında her ne kadar nasıl geçtiğini anlayamasam da en çok bu ayları seviyorum. Ama nedensizce bir hüzün çöktü üzerime. Size de ara sıra oluyor mu bu durum? Cevaplarsanız çok sevinirim, çünkü gerçekten merak ediyorum. Ortada elle tutulur bir sebep olmamasına rağmen (veya var ama sadece her zamanki şeyler, işte her neyse) bir durgunluk var üzerimde. Bu durumdan sıyrılmak istiyorum açıkçası. Birazcık etrafı gözlemlediğimde insanların gerçek dertlerinin yanında hissettiğim bu duygu bencillik gibi geliyor bana.

Siz neler yapıyorsunuz? Yorumlara gönlünüzce akın edebilirsiniz. Yorumları okumak beni sebepsizce gülümsetiyor çünkü.
Musmutlu, güzel günler. :)



14 yorum:

  1. Seni gülümsetmek için yorum yapmak istedim.:)Hava durumları benim ruh halimi biraz etkiler.Gri bulutların hakim olduğu zamanlarda daha hüzünlü,sıkıntılı olurum.Gökyüzü maviyse daha pozitif şeyler çağrıştırır.Nedensiz hüzünden ziyade nedenini söylemeye cesaret edemediğim,bilinçaltıma yerleştirip dile getiremediğim şeylerin neticesinde de hüzünlenebiliyorum.Senin deyiminle "Musmutlu" zamanlar diliyorum sana.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu okurken bile bir tebessüm yerleşti yüzüme. Çok teşekkür ederim. Musmutlu, güzel günler :)

      Sil
  2. Ben de bu aralar en iyi halimde değilim, arada belki biraz daha sık oluyor bende de 😄. O aralar bir şey yapamamak da normal ya da tek bir şeye odaklanmak.
    Umarım şiir dinletin çok güzel geçer ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ^^ Çoook teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Olmaz mı hiç belki daha kötüsü böğrüme öküz oturur yüreğim ağzımdan çıkacak gibi huzursuz bir tuhaf olurum iki gün boyunca da zor geçer.O zamanlar annemden alışkanlığım üzerlik yaparım bilir misin bilmem.Bir tavaya biraz üzerlik koyup yakar kokusunu dumanını çeker odalarda gezdiririm nazara huzursuzluğa iyi geldiği konusunda bir inancımız var.Hatta günlerce geçmezse tohumunu bile yutturur annem :D Kokusuda güzel belki batıl ama bana gerçekten de huzur verir onu yakınca.

    Şiir dinletin de başarılar dilerim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazara ben de inanıyorum aslında ama bu yöntemi bilmiyordum ^^ Ayrıca çok teşekkür ederiimm :)

      Sil
  4. Selam kesif etkinliginden geldim ve takibe aldim benimde blogumda kesif etkinligi var davetlisin 💘

    YanıtlaSil
  5. Ben soğuk hava taraftarıyım ama güneşle beraber. Gri havadan bıktım ya :D

    Clarissa'yı yeni aldım. Tatilde okumayı planlıyorum :)

    Lise de ben de şiir dinletisine katılmıştım. Oldukça güzel bir dinleti olmuştu. Dinleti sonrası fotoğraf çekiyorlardı bizi. O sırada bir veli de kendince fotoğraf çekiyordu. Bunu gören annem durmaz o da çekmeye başlar. Kızının mükkemmel açılarını yakalamak için yan yan giderken fotoğraf çeken velinin önünü kapatır ve ayağına basar 😂

    Şiir dinletinde başarılar 💐😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gri havaları ben de sevmiyorum. Aslında yapış yapış sıcaklardan olmaması kaydıyla sıcak, daha doğrusu ılık havaları seviyorum. Clarissa'yı yarıladım ben de. Yorumu yakında gelir muhtemelen :) Komik ve güzel bir anı olmuş şiir dinletisinde yaşananlar :D Ayrıca çok teşekkürler :)

      Sil
  6. Ben neredeyse ösym'nin bütün sınavlarına girmekle meşgulüm. Fil gibi olmasa da yine de bir şeyler okuyorum :-)

    YanıtlaSil
  7. Bu aralar herkeste bir enerji düşüklüğü var. Ben de sadece ben mi böyle hissediyorum demiştim ama arkadaşlarımla konuşunca yalnız olmadığımı anladım. Sen de yalnız değilsin. Havalardan diye düşünüyorum. Bahar bize iyi gelmedi. Bu günler de geçer.

    Sınavlarında ve şiir dinletinde başarılar. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir an önce bu ruh halinden sıyrılabiliriz. Çok teşekkür ederim :))

      Sil