16 Mayıs 2017 Salı

İç Nefes | Şiir Köşesi #5


o bir çay istemişti, trenin içinde
biz tren yolcusuyduk, çölün içinde
ben yalnız kalmıştım, senin içinde
oysa kaç kişinin yerine sevmiştim seni!

aşkı geçtik, gözlerini açabilirsin

o bir dile sığınmıştı, sözü içinde
yolu yoluma çıkmıştı, çölü içinde
ben eski kalmıştım, senin içinde
oysa kaç çocuğun yerine övmüştüm seni!

düşü geçtik, kendine bakabilirsin

o bir bende kırılmıştı, hayli içimde
ıssız otağ kurulmuştu, canım içinde
oysa kaç bahçe yerine açmıştım seni!

kimi geçtik, kimseye sorabilirsin



                                  Haydar Ergülen



8 yorum:

  1. Oysalarla ne güzel karşılaştırmış.Hoş mısralar...Yazanın da yayınlayanın da yüreğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiiri ilk okuduğumda düşündüğüm şeyi yazmışsınız.'Oysalarla ne de güzel mısralar yazmış şair' :)

      Sil
  2. Daha önce duymadigim bir şiir ve şair :) hoş olmus bence Ellerine saglik yayinladigin icin 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) Asıl ben teşekkür ederim bu güzel yorum için ^^

      Sil
  3. Haydar Ergülen'den Nar - Bütün Şiirleri 1'i okumuştum, ikisine hala başlayamadım :D
    Güzel şiirmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şairin şiirleri hakkında pek bir bilgiye sahip değilim ama bu şiirini beğenerek okumuştum :)

      Sil
  4. Daha önce şairi de şiiri de duymadım ama şiir güzelmiş. Hoşuma gitti. Paylaşım için teşekkürler :-)

    YanıtlaSil