21 Mayıs 2017 Pazar

Gençlerin Mutlaka Okuması Gereken 6 Kitap | Pazar 6'lısı


Herkese merhaba. :) Bu ayın temalarının açıklanmasını dört gözle bekliyordum. 15 - 21 Mayıs tarihleri arasında gençlik haftası olduğundan bu haftanın teması da gençlere özel. Haydi bakalım başlayalım.


 

Aslında genç veya yetişkin her bireyin okuması gerektiğini düşündüğüm, malesef okumaya fırsat bulamasam da en yakın zamanda okumayı planladığım bir kitap Nutuk.



Geleceğimizin sınavlarla belirlendiği bu dönemde, bütün zorunlulukların yanında bize hayatımızı yaşamamızı da unutmamamız gerektiğini hatırlatan ve benim de çok sevdiğim bir kitap Ölü Ozanlar Derneği.



Aslında yazarın herhangi bir kitabı olabilir bu tema için. Ancak ben Kırmızı Pazartesi ile tanışmıştım Marquez'in büyülü üslubuyla. 



Verdiği mesajların yanında olay örgüsünü de beğendiğim ve severek okuduğum başka bir kitap Martin Eden. Aynı zamanda Jack London'dan okuduğum ilk kitap. 



Anlamlı ve bir o kadar akıcı bir kitap Fareler ve İnsanlar. Özellikle de sonu beni çok etkilemişti.



Veee son olarak Dorian Gray'in Portresi de benim nacizane önerimdir sizlere.


Sizin de bana 'mutlaka okumalısın' dediğiniz kitaplar varsa buyurun yorumlara efendim :)
Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, musmutlu günler. :)




6 yorum:

  1. Çok güzel öneriler yapmışsın :).

    YanıtlaSil
  2. Güzel öneriler yapmışsın. 6'da 4'ünü okumuşum. Nutuk ve Martin Eden'i de en kısa zamanda okumak istiyorum. Nasıl olsa ben de genç sayılırım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyun tabii :) Nutuk'u okumayı ben de çok istiyorum ^^

      Sil
  3. Fareler ve İnsanlar süper bir kitap kısa olmasına rağmen çok etkileyici.İki zıt karakter var kitabın baş kahramanları olarak.Bence Bu listeye
    1- Albert Camus Yabancı
    2- Tolstoy İnsan Ne İle Yaşar
    3- Dostoyevski Suç Ve Ceza
    gibi kitaplar eklenebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan Ne İle Yaşar'ı ben de sevmiştim. Suç ve Ceza'yı daha kaliteli bir yayınevinden tekrar okumak istiyorum. Ve Yabancı da okumak istediğim bir kitap. Sizinkiler de güzel öneriler olmuş :)

      Sil