20 Mayıs 2017 Cumartesi

Beauty and the Beast (2017) | Film Yorumu #37


Filmi izlemeyi ilk vizyona girdiği zamandan beri istiyordum. Ama bir türlü fırsat bulamadım izlemek için. Son zamanlarda da her tarafta yorumlarını görmeye başlayınca 'yeter artık' diyerek filmi izlemeye başladım. 
Müzikal filmleri severler için oldukça güzel bir film. Ancak müzikal filmlerden hoşlanmıyorsanız, filmin beklenen veya beklenmeyen pek çok sahnesinde oyuncuların şarkı söylemeye başladığını göz önünde bulundurarak filmi izlemeye başlayın derim.



Filmin konusunu zaten biliyorsunuzdur. Güzel ve Çirkin masalını konu alıyor filmimiz. Çirkin bir canavara dönüşmekle lanetlenen yakışıklı bir prens ve onu kurtarabilecek güzeller güzeli bir kız ana karakterlerimiz. O güzeller güzeli kız da Emma Watson oluyor bu arada.



Emma Watson hem sevdiğim bir oyuncu, hem de sevdiğim bir insan. Yani tavırlarını çok doğal ve sempatik buluyorum ben. Hem zaten Hermione rolüyle gönlüme taht kurdu bir kere. O yüzden de olacak, çok özel bir oyuncu benim için.



Emma Watson gerçek yaşamında da bir kitap kurdu. En azından gözlemlerime göre bu çıkarımda bulunabilirim. Filmde de bir kitap kurdu olan Belle'yi canlandırıyordu. Çirkin'le beraber kütüphaneye girdiğinde gözlerinde beliren o parıltıyı filmin hiçbir sahnesine değişmem sanırım.



Filmin animasyon kısmını da sevdim. Eğer kafanızı dağıtmak ve güzel vakit geçirmek istiyorsanız izlenebilecek güzel bir filmdi.

Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)









8 yorum:

  1. Bende sitelerde gördüm en kısa zamanda izleyeceğim hatta yarın bir gün izliyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle izle :D Yorumunu merakla bekliyorum :)

      Sil
  2. Bende bu tür filmleri seviyorum.İzlemek lazim 😁 sağol ilkaycm

    YanıtlaSil
  3. Eski animasyon versiyonunu izlemiştim ama bunu henüz izlemedim. Müzikal pek sevdiğim bir tür değildir. Yine de böyle insanın içini açan filmleri arada sırada izlemek iyi geliyor. Emma Watson'ı ben de severim. Bugün onun oynadığı Colonia filmini izleyeceğim. Umarım severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim severek izlediğim bir film oldu ama müzikal filmleri sevmiyorsanız oyuncuların her sahnede şarkı söylemesi hoşunuza gitmeyebilir.Yine de güzel bir filmdi :)

      Sil
  4. İnternetten izlemeyi düşünüyorum bu filmi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de internetten izlemiştim. Boş zamanları değerlendirmek adına izlemesi keyifli bir film :)

      Sil