23 Nisan 2017 Pazar

Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Özel | Pazar 6'lısı


Herkese merhaba :) Öncelikle herkesin 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı en içten dileklerimle kutlarım. 23 Nisan'ı hep sevmişimdir. Bence bu bayram sadece çocuklara değil, herkese ait. Daha bir mutlu, daha bir huzurlu hissediyorum bu bayramda, nedendir bilmiyorum.
Bu haftanın Pazar 6'lısıysa çocuklarla ilgili tabi ki. Konu kısmen de olsa serbest olunca, ben de 'favori çocuk kitaplarım' konulu bir yazı yazmaya karar verdim. 






BONUUSS!




Aslında bahsettiğim kitapları sadece çocuklar okuyacak diye bir kaide de yok. Okuyamama durumlarımda veya sadece mutlu hissetmek için bile arada sırada çocuk kitabı okuyorum ben. 
İçlerinde sizin de favorileriniz varsa yorum olarak bırakabilirsiniz. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, musmutlu günler. :)




14 yorum:

  1. Küçük prens benim favorim.Bu kitabı çok sevmiştim.Ana kahraman çocuklarımız olmakla birlikte içindeki çocuğu öldürmeyenlerin de bayramı kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük Prens'i ben de çok seviyorum. Her okumamda beni farklı hissettiriyor. Başka bir evrende gibi. Belki biraz da huzurlu.

      Sil
  2. Çocuklarımız çok değerli.Mutlulukla kutladıkları bayramlar görebilmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük büyük değerini bildiğimiz nice bayramlara...

      Sil
  3. Hepimizin 23 Nisan'ı kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Şimşek Hırsızı serisi ilk göz ağrım ya... Niyeyse duygulanıyorum özlüyorum. Keşke hafızamı silsem de tekrar okusam hı? Olmaz mı... Olmaz evet.

    O zaman senin de 23 nisanın kutlu olsundu! *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimşek Hırsızı'nın tadı, Rick Riordan'ın üslubu başka hiçbir seride yok gerçekten. Keşke hafıza silme durumu mümkün olabilseydi ^^

      Sil
  5. Hepsi birbirinden güzel :)))

    YanıtlaSil
  6. Günün önemine istinaden nefis bir paylaşım olmuş. Ben bu kitapların çoğunu okudum, okumadıklarımı da not aldım. Çok severim bu küçüklü büyüklü okunabilen kitapları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı kitaplar her ne kadar çocuk kitabı olarak sınıflandırılsalar da, küçük büyük her yaşa hitap edebiliyorlar gerçekten. Ara ara böyle çocuk kitaplarını okumayı seviyorum :)

      Sil
  7. Roald Dahl'dan üç kitap seçmişsin. Öğrencilerime hediye kitap almak istediğimde bu yazar aklımda olsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkokula giderken yazarın Dev Şeftali isimli kitabını okumuştuk sınıfça. O şekilde tanıştım yazarla. Sonra da kopamadım işte. Şimdi bile ara ara okuyorum kitaplarını. Zaten bu tarz kitaplar her yaşa hitap edebiliyor. Kardeşim de çok sevmişti, umarım öğrencileriniz de sever :)

      Sil