21 Nisan 2017 Cuma

Talihsiz Serüvenler Dizisi | Film Yorumu #34


Herkese merhaba. :) Bildiğiniz (veya artık bildiğiniz) üzere yarın İzmir Tüyap Kitap Fuarı'nın ilk günü. Bu yıl nedensizce bir heyecansızlık hakim üzerime, haydi hayrolsun diyelim. Ama benim aksime kardeşim bir hayli heyecanlı fuar için. Listeler havalarda uçuşuyor bir görseniz. Acayip duygulanıyorum onu böyle görünce :') Neyse işte, Talihsiz Serüvenler Dizisi ikimizin de merak ettiği ortak bir seriymiş. Bu yüzden kitapları ortaklaşa almayı planlıyoruz. Sponsorumu da bulmam acayip iyi oldu bu konuda. Şans eseri Talihsiz Serüvenler Dizisi'nin filmine de rastgeldik. Her zaman için önce kitapları okumaktan yanayım ancak bu kadar tesadüfe karşın filmi izlememek olmazdı değil mi ama?



Şunu baştan söylemeliyim ki, bu hikayede hiç kimse mutlu değil. Derin bir hüzün, şanssızlık çökmüş karakterlerin üzerine. Hatta, bu karakterlerin başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmez.
Filmimizin ana karakterleri 3 kardeş ve onların başına bela olacak olan Kont Olaf. Kardeşlerin en büyüğü bilime oldukça meraklı bir kız olan Violet. Ortanca kardeş ise tam bir kitapkurdu olan Klaus. Ve dişlerini akla gelebilecek her yere geçiren, sevimli mi sevimli, cesur mu cesur küçük kardeş Sunny. Tabii bir de, çocukların ailelerinden kalan servetine konmak isteyen zalim Kont Olaf.



Gittikleri her yeni vasinin evinde çocukların başlarına belalar geliyor. Ve tabiki de bu belaların kaynağı Kont Olaf oluyor.



Açıkçası filmi çok sevdim. Bu tip absürtlüklerle dolu, masal tadındaki filmleri hep sevmişimdir. Zaten 2004 yapımı bir film. İzlemiş bile olabilirsiniz filmi. Ama izlemediyseniz de boş zamanlarda izlenebilecek güzel bir filmdi.
Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)









8 yorum:

  1. Serinin ilk üç kitabını okuyup Netflix yapımı dizisinin de iki bölümünü izleyince bu kadarının bana yettiğine karar vermiştim ama şimdi bir tereddüt ettim. Filmini de mi izlesem ki? :D Jim Carrey için sanırım filme de şans vereceğim :D

    Kitapları ortaklaşa alacak olmanız da çok iyi. Kardeşler ne günler için var:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi versiyonuna bakmadım ama filmi beni bir süre idare eder sanırım ^^ Değil mi ama? Kardeş olmanın temel vazifelerinden biri de bugünlerde destek olmaktır :D

      Sil
  2. Fuar yazılarını okumaya bayılırım umarım yazarsın şöyle bol fotoğraflı :). Bu seriyi ben de bir ara okuyacağım galiba ya. Filmini izledim de iyi bir seri gibi gelmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten şimdiden ellerim karıncalanıyor yazıyı yazmak için :D Bir gidip geleyim de gelecek fuar yazısı ^^ Bu yıl kendimi tutabilsem biraz bari.

      Sil
  3. Fuar yazını merakla bekliyorum umarım bol indirimli bol alışverişli bir fuar olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek bir indirim yoktu aslında ama İlkay hiç durur mu? -,- Yazı bugün gelebilir :D

      Sil
  4. Filmini izleyeli bayağı zaman oldu, içeriğini çok az hatırlasam da beğendiğimi hatırlıyorum, kitaplarını okumak iyi fikir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama fuarda kitapları yoktu. Görevlilere sorduk baskısı tükenmiş olabilir dediler. Gerçi o görevlilerin daha kendilerinden haberleri yoktu da neyse.. Yani bütün hayaller suya düştü -,-

      Sil