23 Nisan 2017 Pazar

İzmir Tüyap Kitap Fuarı (Ganimetler #1) | Kitap Alışverişi #22


Herkese merhaba. :)  Alışveriş yazılarını yazmayı çok seviyorum. Kitap alışverişi yapmayı da çok seviyorum. Tabii, fuarları da seviyorum.
Evet yorgunluktan şu an kendimde değilim. Fuar dün açıldı. Kardeşimle beraber gittik ilk gün. Bugün de tek başıma gittim ben. Açıldıktan sonraki hafta sonu iki günde fuara gitmezsem içim rahat etmiyor. Duramıyorum evde. 
Bu yıl her zamankinden farklı olarak oldukça hazırlıklı gittim fuara. Kitap listesi bile hazırlamıştım. Önceki yıllarda ben aklımda tutarım alacaklarımı dediğimde, aklımda olanlar dışında her şeyi aldığımı gördüm. Ve bütün bu tecrübeler beni daha bilinçli yaptı ^^
Fuarda çok fazla bir indirim yoktu. Özellikle de bugün acayip kalabalıktı. O yüzden pek de bir şey anlamadım şahsen fuardan. Hatta bazı stand görevlileri doğru dürüst ilginlenmiyordu bile. Hatta kendi kitabından haberdar olmayan biriyle bile karşılaştım. Tabi bütün bunların yanında oldukça ilgili görevliler de vardı. Yaşasın ilgili stand görevlileri! 



Dediğim gibi fuara iki gün gittim. Daha içeri girmeden sıra beklerken yoruldum desem yeridir. Ama bütün bu olumsuzluklara rağmen aldığım kitaplardan memnun ve yine parasızım. Olsun zenginlik mutluluk getirmez değil mi ama? -,-



Bunlar kardeşimin aldığı kitaplar. Bir de bunlara ek olarak Secret Garden'ın ikinci kitabı var aldıkları arasında.
Tabii, kardeşimin dediğime bakmayın. Senin benim olmaz kardeşler arasında değil mi? ^^



Şimdi de gelelim benim aldığım kitaplara. Fuardaki favori yayınevlerimden biri de İş Bankası oldu. Sefiller'i iki cilt halinde 36 lira gibi uygun bir fiyata aldım. 



Genelde Can Yayınları çok indirim yapmıyor fuarlarda. Ama bu yıl sanki bir tık daha uygundu fiyatları.



Diğer bir favori yayınevimde Sel Yayınları oldu. Stand görevlisi olan abi gerçekten çok ilgilendi. Buradan ona da selam olsun!



Aslında Epsilon'dan kitap almak aklımda yoktu. En azından internetteki fiyatlarından daha uygun olmadıkça. Ama ne olduğunu anlamadan bir baktım ki kitapları almışım. O an aklımdan neler geçiyordu inanın ki bilmiyorum.



Hırsızlar Cunhuriyeti'ni almak aklımdaydı zaten. Bir de üstüne İthaki'nin bilimkurgu klasiklerini görünce dayanamadım işte. Gerçekten çok güzeller.



Pegasus'un da internetteki fiyatlarıyla hemen hemen aynıydı kitapların fiyatları. Sonra alsam da hiçbir değişiklik olmayacağından gitmişken aldım kitapları. Zaten uzun süredir kendi çapımda boykot ediyordum yayınevini. Her şey fuara kadarmış.



Ve işte toplu bir görüntü. Artık bir süre alışveriş yok bana. En azından planım bu yönde. Fark ettim de, ayraç konusunda da bir hayli cimriymiş yayınevleri. Artık bir şey söyleyemiyorum bu konuda. 
Bunların dışında Parodi, Dex, Martı ve Novella Dinamik'te 5-15 TL arasında kitaplar mevcuttu. Bilginize.

Fuar taa bir sonraki pazar gününde kapanacak. O zamana kadar bir daha gider miyim gitmez miyim, gidersem bir şeyler alır mıyım, yoksa kendimi tutamaz mıyım inanın hiç bilmiyorum. İçlerinde sizin de okuduğunuz veya okumak istediğiniz kitaplar varsa buyurun yorumlara efendim.
Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, güzel günler. :)




27 yorum:

  1. İçlerinde okuduklarım da var hiç duymadıklarım da. Genel olarak güzel bir alışveriş olmuş güle güle oku ☺️. Gene gidersen yaz ben çok seviyorum fuar yazıları okumayı sevinirim yani 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarım yazarım :D Ben de fuar yazılarını hem yazmayı hem okumayı seviyorum ^^ Ayrıca teşekkürler.

      Sil
  2. 23 Nisan'ın kutlu olsun! Sel'i ben de çok seviyorum. Pegasus ve Epsilon bu kafayla gittikçe daha çok boykot alacak bizden. Güle güle oku hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah! O konulara hiç değinmeyelim, çünkü baya dertliyim. İstediğin kitapları çıkardıklarında ister istemez alıyorsun el mecbur. Neyse, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. İçinde okuduklarım da var hiç adını duymadıklarım da.(bu da benim cahilliğim) Güzel bir alışveriş olmuş.Ben de kitap görünce kendinden geçenlerdenim.Bol okumalı günler diliyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önceki yıllarda adını ilk kez duyduğum kitaplar olmuştu benim de. Yani olabiliyor böyle şeyler. Hatta kapağı benziyor diye yanlış kitabı aldığımı hatırlıyorum :D

      Sil
  4. Ahah ah! İzmir'de yaşarken en büyük zevkimdi kitap fuarı. Ankara'daki cücük kadar :(
    Üç sene önce ben de yazmıştım fuar yazısı. Hatta fuarda Altın Kitaplar standında çalışmıştım. Yani herkes yayinevi çalışanı olmayabilir fuarlarda, o yüzden kitapların bilinememesi normal :)
    Aldığın kitaplar da çok güzel. Keyifle oku. Ben Kadınlar'ı okumuştum, fena değil.
    Görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de standta çalışmayı öyle çok istiyorum ki. Belki ileride çalışabilirim diye umuyorum. Ayrıca çok teşekkürler ^^

      Sil
  5. Sefillerin resmini görünce "acaba iki cildini nasıl okuyacak?" diye düşünmeden edemedim. :D
    Fuar yazılarını okumak ayrı bir güzel oluyor. İzmirdekine gidemiyorsam bari fuar yazılarıyla gözümu doyurayım değil mi? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplar güzelse hiç sorun değil kalınlığı. Ki Sefiller'i beğeneceğimi umuyorum ^^

      Sil
  6. çook güzel kitaplar ama ilgimizi en çok Kız Kardeşler Arasında çekti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D Onu ben de merak ediyorum ^^

      Sil
  7. Sefilleri gördüm sefil oldum,sonra pegasusu gördüm dedim İlkay birazcık batmış :D Hepsini çok beğendim keyifle okuman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz öyle oldu ama olsundu :D Teşekkür ederiimm :)

      Sil
  8. Gözlerim kamaştı, bayılıyorum kitap alışverişlerine :D Fuarları da seviyorum ama, indirim olmayınca da sinirleniyorum :D Görüyorum ki bu sefer Camus'nun doğru kitabını vermişler: Yabancı -kendisini ben de yeni aldım- :)) Hepsini güzel günlerde oku :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap alışverişlerine ben de bayılıyorum ^^ Bu sefer gözüm kitapların üstündeydi, geç de olsa kavuştum kitaba :D

      Sil
    2. Ayrıca teşekkür ederiimm :))

      Sil
  9. Güzel kitaplar, sadece Sefiller benim çok zevkle okuduğum bir kitap değildi zamanında onun için tekrar elime almak gelmiyor
    Bu arada sayfana Yen'i konuk oldum bende beklerim
    www.blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hemen dönüş yapıyorum :)

      Sil
  10. İçlerinden sadece hayvan çiftliğini okudum. Bereketli bir alışveriş olmuş sizin için. Keyifli günlerde okuyun....

    YanıtlaSil
  11. Güle güle oku hepsini :)))) Hepsi birbirinden güzel okumayla geçsin :))) Özgür bolatı kaçırma bir ara onuda al :)

    YanıtlaSil
  12. Ben de kitap alışverişi yazısı okumaya bayılıyorum :-)

    Ne güzel kitaplar alıyorsun, okuyorsun. Seni çok takdir ediyorum. Ben bu tarz klasik kitapları çok geç yaşta okumaya başladım. Sen, yanlış bilmiyorsam, lisede okuyorsun. Alkışlıyorum seni :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok değişik hissettim şimdi. Çok teşekkür ederim bu güzel sözler için :))

      Sil