1 Mayıs 2017 Pazartesi

İzmir Tüyap Kitap Fuarı (Ganimetler #2) | Kitap Alışverişi #23


Herkese merhaba. :) Hani kendimi tanıttığım kısımda 'ifla olmaz bir kitap alıcısı' yazıyor ya, işte bu kesinlikle doğru. Kendimi daha iyi tarif edemezmişim, şimdi daha iyi anlıyorum.
Bugün fuarın son günüydü. Haliyle ben durur muyum, gittim tabi. Param yok diye ortalarda gezinmeme rağmen yine bir dünya kitap aldım. Üstelik okunacak kitaplarım dağ olmuşken. Ama pişman değilim. Yine olsa yine alırım çünkü.



İş Bankası'na uğramak aklımdaydı. Ancak alacağım kitapları spontane bir kararla aldım.



Geçtiğimiz ay Konak'ta yapılan ve benim kitap almadan gezmeyi başardığım fuarda gözüme kestirdiğim kitaplar bunlardı. Umarım severim.



Ve yine Pegasus, ve yine ettiği lafları yutan ben. Ama bu sefer kazıklandığımı hissetmedim. Set halinde alındığında uygun bir fiyata geliyordu seri çünkü. Zaten seriyi almak da aklımda yoktu. Yanılmıyorsam instagramda birinin paylaşımında serinin indirimde olduğunu görmüştüm. Aklımda öyle yer etti işte. 



Hortlaklar Geçidi'ni de kardeşime aldım. Kendisi tam bir Hanzade Servi hayranıdır. İşte kimin kardeşi, konu kitaplar oldu mu takıntı bizim işimiz ^^
Beraber gittiğimizde yazarın geç geleceğini öğrenip üzülmüştü. Şimdi en azından imzalı bir kitabı var.
(Bu arada yazarı önceden görmüş. Takıntı bizim işimiz diye boşa demiyorum.)



Ve işte toplu bir görüntü. İçlerinde okuduklarınız veya okumak istedikleriniz varsa buyurun yorumlara efendim.
Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, musmutlu günler. :)





8 yorum:

  1. Çok güzel kitaplar almışsın. Hortlaklar Geçidi'ni de yazarı da hiç bilmiyordum, bakacağım. Urgan'ın kitabı çok güzel, ben severek okudum. Tezer Özlü de çok okumak istediğim bir yazar. Shakespeare'in en sevdiğim oyunudur Hamlet, ki ben oyunlarını sevmem kendisinin :).
    Ben de aldığım kitaplara hiç pişman olmam beş param kalmasa da, çünkü iflah olmaz bir kitap alıcısı olmak bunu gerektirir :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki de. Yaşasın ifla olmaz kitap alıcıları. Ve çok yaşasın indirim yapan yayınevleri! :D
      Ben de ilk kez Tezer Özlü'nün bir kitabını okuyacağım. Dili biraz ağır diyorlar. O yüzden yazdığı ilk kitaptan başlamak istedim. Hem ince de bir kitap. Umarım severim de devamı gelir. Mina Urgan'ın kitapları da bir süredir aklımdaydı. Kitap, standında bana gülümsedi bile diyebilirim. Almak da bu güneymiş. Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  2. Hepsini güle güle oku :)

    Azıcık farkla bu sene CNR'da yaşadım bu durumu. Paramın gideceğini bile bile aldık kitap. Sonra hayatımda ilk kez 1.5 hafta parasız gezdim :D Allah bir daha yaşatmasın.

    Almayacağız diyoruz ama Pegasus bir şekil çekiyor insanı. Hoş, alacağım dediğim şeyi alamamıştım :D Sebep kitap basılmamışmış, fiyatı belli değilmiş. Valla fuardan önce Kitapyurdu'nda fiyat belliydi, hem de Şubat basımlıydı.

    Hatta başka bir blogger da yeni çıkacak kitaplardan birini istemiş, standın altında görmüş kitabı ama bana söyledikleri sebeplerle ona satmamışlar. Böyle de cins bir yayınevi. Bunların fiyat düşürmedikleri belli, en son aldıklarım 35 tl idi artık orada kalsın. 40 tl vermek de içimi kıyar.

    Kusura bakma biraz kafa şişirdim ama yazarken dolu olduğumu fark ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah! Bilirim o durumu. Aman canım yaz sen, dert ortağıyız sonuçta ne olacak ^^ Açıkçası bu zamana kadar gidip de ilk elden Pegasus kitabı almışlığım olmamıştır, olmaz da. Zaten fuar bittiğine göre bir süre Pegasus'tan kitap almam. En olmadı kütüphanelerle idare edeceğiz artık.

      Sil
  3. Güle güle okuman dileklerimle. Clarissa'yı merak ediyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de merak ettiğim bir kitap. Zweig kitaplarını topluyorum zaten bir süredir. Muhtemelen yine psikolojik tahlil içeren bir kitabıdır. Ayrıca çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Clarissa bende Can Yayınları'ndan var ama bu kitabın kapağı daha hoşmuş.

    Bir Dinozorun Anıları'nı ben çok sevmiştim. Yazarın hayatına imrenmemek mümkün değil.

    Shakespeare'in bütün oyunlarını okumak istiyorum. Birkaçını okudum da. Sen en bilinen en beğenilen iki oyununu almışsın. Bütün aldıklarını keyifle okumanı diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Dinozorun Anıları'na başladım bile. Yazarın üslubunu öyle çok sevdim ki şimdiden. Bu ay içinde en azından bir tane Shakespeare oyunu okumak istiyorum. Tabi okuyabilirsem artık. Ayrıca çok teşekkür ederim :)

      Sil