22 Nisan 2017 Cumartesi

Gizli Bahçe (Secret Garden #1) | Kitap Yorumu


Herkese merhaba. :) Kitabı daha bugün aldım ve tek oturuşta (hemen hemen) bitirdim desem.. Cidden kendime hayret ettim.
Aslında kitabı ben değil, kardeşim aldı ama ondan önce ben okudum tabi. Zaten Kore fanıysanız büyük ihtimalle diziyi izlemişsinizdir. Veya Kore dizileri hakkında biraz bilginiz varsa, diziyi biliyorsunuzdur diye tahmin ediyorum. Baya izlenen bir dizi çünkü. Kardeşim de bir aralar izliyordu diziyi. Ben anca ilk bölümde kalmıştım. Dizi kötü olduğu için izlememezlik yapmadım aslında. Zaten uzun süredir arada 1-2 bölüm dışında dizi izlemiyorum. 
Neyse, lafı daha fazla uzatmayıp artık kitabımızdan bahsetmeye başlayalım bakalım.




''Kim olursa olsun,herkesin kalbi kırıldığı zaman dinlediğinde teselli eden, ilaç gibi bir şarkısının olması kaçınılmazdır.''


Öncelikle şunu söylemeliyim ki, kitabın baskısına bayıldım. Gerçekten oldukça başarılı buldum yayınevini bu konuda. Kitabın dış kabını çıkarınca, iç cildi bana pamuk şekeri hatırlattı nedense ^^

Birbirinden tamamen zıt ve birbirlerine gıcık olan iki kişinin ruhu yağmurlu bir günde değişiyor. Tabi bu ruh değişimi hemen şıp diye bir anda olmuyor. Kitabın 3. yani son kısmına kadar ikilinin tanışmalarını ve onları bir nevi birbirine bağlayan olayları okuyoruz. Bahsettiğim kişiler de Joo Won ve Gil Ra Im. 
İşte başlarda en çok garipsediğim nokta da şu isim mevzusuydu. Kitaplarda Kore isimleri görmeye alışık olmadığımdan başlarda tuhaf geldi bu durum. Ama sonraları alıştım tabi.


"Merak ettiğim için soruyorum, sizin tam olarak nasıl bir ilişkiniz var?"
Joo Won, "Dünya üzerinde yaklaşık 230 tane ülke var ve ben 5 tane dil biliyorum. Buna rağmen, nasıl bir ilişkimiz olduğunu tanımlayacak bir kelime bulamıyorum."


Kitabı okurken yer yer senaryo okuyormuş hissine kapıldım. Ama bu durum olumlu bir etken benim için. Kitabı bu kadar kısa sürede bitirmemi de bu durum sağladı zaten. 
Kitap her yaşa, herkese hitap eder mi bilmiyorum ama kitabı okurken ben çok eğlendim. Dizisini de bulduğum ilk boşlukta yavaş yavaş izlemeye başlayacağım. 

Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, güzel günler. :)







6 yorum:

  1. Ben diziyi kitaptan daha çok sevenlerdenim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi izlemediğimden yorum yapamıyorum ama sanırım diziden kitaba uyarlanmış hikaye. O yüzden bana da diziyi daha çok severim gibi geliyor ^^

      Sil
  2. Diziyi izlemeyi düşündüğüm için kitabını okumayı düşünmüyorum. Kitapçılarda görmüştüm kitabı, gerçekten kaliteli basılmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim almasa ben de almazdım sanırım. Ama çerezlik diyebileceğim, eğlenceli bir kitaptı ^^

      Sil
  3. Cildini ben de çok beğendim, ikincisini aldım son kitap siparişimde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkini beğenince ben de ikincisini almıştım. Yakında okurum muhtemelen ^^

      Sil