30 Nisan 2017 Pazar

Favoriler | Nisan 2017


Herkese merhaba. :) Vee bir ayın daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. Bu ay benim için biraz tuhaf bir aydı. Epey çalkantılı dönemler yaşadım ay içinde. Ama yaşadığım bütün bu çalkantılar benim yere daha sağlam basmamda katkıda bulundu. Ayrıca zaman zaman farkında olmadan da olsa yaptığım bencilliklerin farkına varmamı sağladı. 
Kamu spotu gibi bir girişten sonra gelelim ayın favorilerine.



Bu ay toplamda 9 kitap okuyarak uzun zamandır saplanıp kaldığım 3 kitap lanetinden kurtulmayı başardım. Gönül isterdi ki daha fazla okuyayım ama işte hayhat! Bir sürü gerekli gereksiz meşgale oyaladı beni. 
Bu ay okuduğum kitapları genel olarak beğendim. Ayrıca merak edenler, yorumlarına diğer yazılarımdan ulaşabilirler. 
İçlerinde en sevdiğim kitaplarsa; 1984, Hayvan Çiftliği ve İyilik ve Kötülük Okulu oldu.

Bu ay 5 tane film izlemişim. Yine hepsini severek izledim. Hepsi de farklı kategorilere ait olduklarından birbirleriyle kıyaslayamıyorum şimdi. İyisi mi siz hepsini izleyin bir ara.
Bu ay dizi olarak da The 100'ta devam ettim. Ama sadece birazcık. Onun yanı sıra Grimm'e de başladım. Aslında beğenmesine beğendim, yani zaman bulursam devam edebilirim. Veya başka bir diziye sarmazsam.



Bu ayı yine Alexander Rybak şarkılarıyla geçirdim. Hani çalkantılı dönemler demiştim ya, işte Alex'in şarkıları o dönemlerde ilaç gibi geliyor bana.

Umarım sizin ayınız da dolu dolu geçmiştir. Mayıs ayında çok daha mutlu, huzurlu, şanslı ve bol kitaplı olmak dileğiyle hoşçakalın :)





16 yorum:

  1. dizilere bakacağım :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Rybak'ı eurovision şarkısından beri dinlemedim herhalde :). Kitap sayın süper :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eurovision şarkısı başlangıç oldu benim için. Bu denli sevdiğim tek şarkıcı bile diyebilirim ^^ Ayrıca çok teşekkürler :)

      Sil
    2. Bende öyle şimdi açtım dinliyorum :)

      Sil
    3. Şarkıları içinde Europe's Skies favorim benim :)

      Sil
  3. 9 oldukça iyi bir sayı, şanssızlığı kırmana da ayrı sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma sorma, ben de nasıl sevindim anlatamam :D

      Sil
  4. Bence de 9 çok iyi bir sayı.Tebrik ediyorum seni :)

    YanıtlaSil
  5. Eurovison beri aynı değişmemiş hala tatlı :) Europe's Skies şarkısını mutlaka deneyeceğim.Bende öyle dönemlerimde Beyonce özellikle canlı performanslarını dinler kendime gelirim terapi gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı şarkılar, bazı şarkıcılar böyle değişik etkiler bırakıyor insanın üzerinde. Umarım sen de beğenirsin şarkıyı :)

      Sil
  6. Güzel bir ay geçirmişsin. Benim istediğim kadar verimli geçmedi ama mayıs ve hazirandan umutluyum :-) Sana da dolu dolu bir mayıs diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mayısta sınavlarım başlıyor. Muhtemelen bu günleri arayacağım ben de.

      Sil
  7. Seytanin bacagini kırmissin desene :) bravo valla 💕😄

    YanıtlaSil