16 Nisan 2017 Pazar

Doğum Günümde Hediye Edilmesini İstediğim 6 Kitap | Pazar 6'lısı


Bir Pazar 6'lısından daha herkese merhabalar efendim :) Geçtiğimiz hafta etkinliğe katılamamıştım malesef. Ama bu hafta oldukça enerjik bir şekilde buradayım. Sevgili Periodic Library ne güzel bir etkinlik oluşturmuş böyle. Her haftanın konusuna ayrı ayrı bayılıyorum. Bu haftaki yazımızın konusu da 'Doğum Günümde Hediye Edilmesini İstediğim 6 Kitap' olacak. 
Bu arada sevgili Okuyan Muggle 'ın doğum günü de nisandaymış. Doğum günün kutlu olsun, bol kitaplı nice güzel senelere tatlı Muggle :) 
Eveett, bu faslı da geçtiğimize göre artık gönül rahatlığıyla yazımıza geçebiliriz.






Evet yüzsüzüm, evet kitaplara doymuyorum, doyamıyorum. Evet basbaya koskoca seriyi de istedim. Aman canım sonuçta kimse bana gidip de Talihsiz Serüvenler Dizisi'nin tümünü hediye almayacak. Ama alabilir de tabii..

Neyse, en çok istediğim kitapların bir derlemesi gibi oldu da diyebiliriz aslında. Hazır kitap fuarı da yaklaşmışken istediğim kitapları belirlemek güzel oldu benim için. İçlerinde sizin de okuduğunuz veya okumak istedikleriniz varsa yorum olarak bırakabilirsiniz.

Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)




12 yorum:

  1. Hiçbirini okumadım ve sadece Otostopçunun Galaksi Rehberi'ni duydum. Hatta alınacaklar listemde var o kitap.

    İyi okumalar...

    YanıtlaSil
  2. Hiçbirini okumadım "Kolera günlerinde aşk" kitabını merak etmiştim.Umarım doğum gününde kitaplarına kavuşursun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bunun için baya bir süre beklemem gerekecek, zira doğum günüm ocak ayında. Ama sıradan bir günde de hediye alabilir insan pekala değil mi ama :D

      Sil
  3. Arkadaşım almıştı Otaostopçunu Galaksi Rehberi'ni ama yazıları baya küçüktü :D Umarım istediklerine kavuşursun 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de geçen fuarda bir sahafta görmüştüm kitabı. Baya devasa bir şeydi. Ama ellerim dolu olduğundan da olacak o zaman alamamıştım kitabı da içimde kalmıştı. Ayrıca teşekkür ederiimm :)

      Sil
  4. Hepsini ben de istiyorum yaa :D Otostopçunun Galaksi Rehberi'ne başladım gerçi, bir arkadaşımla birlikte okuyoruz. Sandığımdan daha eğlenceli gidiyor ama bakalım.. :D Çok teşekkür ederim bu aradaa ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ^-^ Otostopçunun Galaksi Rehberi'ni ben de çok merak ediyorum ya. Ebatları biraz gözümü korkutsa da merakım ağır basıyor :)

      Sil
  5. Umarim hepsini okuma firsatin olur 😊

    YanıtlaSil
  6. iki ve beş numarayı daha önce duymamıştım. Seçtiklerin arasında sadece Kolera Günlerinde Aşk'ı okudum. Çok güzel bir kitaptı. Seveceğine eminim. Sissoylu'yu ben de okumak istiyorum. Fark ettim de bu aralar hep seri kitaplar okumak istiyorum. elimdekiler bir bitsin seri kitaplarla dolduracağım kitaplığımı :-)

    İstediğin bütün kitaplara sahip olman dileğiyle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm :) İzmir Kitap Fuarı da yaklaşıyor, acayip heyecanlıyım o yüzden ^^

      Sil