30 Nisan 2017 Pazar

Dizi ya da Film Olarak Çekilmesini İstediğim Kitaplar | Pazar 6'lısı


Bir Pazar 6'lısından daha herkese merhaba :) Bu haftanın belli bir konusu yoktu aslında. O yüzden bu hafta için adamakıllı filmler ortaya çıkması koşuluyla 'Filminin Çekilmesini İstediğim Kitaplar' konusunda (tabi dizi de olabilir) bir yazı yazmak istedim. Haydi başlayalım o halde.


 

Aslında genel olarak Brandon Sanderson kitapları film veya dizi olarak uyarlanmaya müsaitler. Ancak ve ancak işinin hakkını verecek kimseler bu konuya bir el atarlarsa, kitapları film veya dizi olarak da görmek isterim açıkçası.



Az önce de bahsettiğim gibi, Brandon Sanderson kitapları dizi ya da film olarak uyarlanmaya gerçekten çok müsaitler. Elantris'i de beğenerek okumuştum. Güzel bir uyarlama yapılacaksa severek de izlerim.



Serinin ilk kitabını baya bir zaman öncesinde okumuştum. Aslında güzel bir seriye de benziyor ancak sonrasında indirimde bulamamıştım diğer kitapları. İnternetten de almamışım bunca zaman. Ama hatırladığıma göre The 100 tarzında (tabi kısmen), uzayda geçen bir seriydi. Dizi olarak çekilse güzel olabilirdi.



Üçüncü kitap hala daha meydanda olmasa da (evet her defasında isyan ediyorum ve evet haklıyım -,-) dizi ya da filmi çekilse güzel olabilecek bir seri. Hatta dizisinin çekileceği konusunda da duyumlar almıştım ama bu konuda bir bilgim yok. Umarım güzel bir sonuç çıkar ortaya da hayal kırıklığı yaşamayız.



Her ne kadar sonu beni tatmin etmese de Erebos da oldukça farklı bir konuya sahip. Filmi çekilse güzel olabilirdi.



Beni sinir krizine sokan karakterlere sahip olsa da konu itibariyle güzel ve farklı bir seri. Düşündüm de film yerine, dizi olarak bile çekilebilirdi. Hatta çok da güzel olurdu.


BONUSS!!


Bu seriyi de yazmasaydım içimde kalırdı sanırım. Kızıl İsyan serisi de dolu dolu ve sağlam bir seri. Filmi çekilse baya izleyici kitlesi de olurdu bence.

Tabi her şeyden önce, kitaplar. Hala okumadıysanız bahsettiğim kitapları okumanızı da öneririm. Tabi bilimkurgu - fantastik türündeki kitaplardan hoşlanıyorsanız. 
Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı güzel günler. :)





10 yorum:

  1. Rüzgarın adı dışında okuduğum ve duyduğum yok o serinin de ikincisi yine bende yok 😄 Umarım diğerleri filme uyarlanı da biz de tanışırız 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilge Adamın Korkusu'nu aylardır bitirmedim. İçim elvermiyor bitirmeyi. Yeni kitap çıkana kadar da bekleyecek gibi görünüyor. Rüzgarın Adı'nı beğendiysen Brandon Sanderson kitaplarını da beğenirsin bence :)

      Sil
  2. Filmleri çekilse güzel olurmuş gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi işin hakkını verirlerse tadından yenmez :)

      Sil
  3. Sissoylular bir dursun şimdi çekilir dayanamam izlerim ben sonra kitabını zor okurum :) Diğerleri çekilsin izin var izleriz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kralkatili Güncesi kesin çekiliyormuş dizi olarak. Hatta oyununu da yapacaklarmış. Oyunu bilmiyorum ama umarım dizisi güzel olur ^^

      Sil
  4. Rüzgarın Adı'nı dizi yapsalar 10 sezon falan sürer bence :'D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de :D Oyuncularını, mekanı falan merakla bekliyorum.

      Sil
  5. Hiçbirini okumadığım için film ya da dizileri nasıl olurdu yorum yapamıyorum ama zamanla hepsinin uyarlaması yapılacaktır diye düşünüyorum. Artık senaristler farklı, değişik senaryolar yazmakta sıkıntı çekiyor. Çözümü kitap uyarlamakta buluyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz kopya çekmek gibi oluyor ama başarılı yapımlar olduktan sonra varsın olsun. Hem izlemesi de güzel oluyor ^^

      Sil