15 Nisan 2017 Cumartesi

D&R İndirimi | Kitap Alışverişi #21


Herkese merhaba. :) Bugün hazır hava da güzelken kendime giysi almak için dışarı çıkmıştım. Ancak bir klasik olarak eve yine kitaplarla döndüm. Hem de kitap fuarına günler kalmışken. Ama indirimde gerçekten güzel kitaplar vardı. İçlerinde istediğim kitaplar da varken duramadım işte. Sağlam bir gerekçem olduğu için içim çok rahat şu an. İndirimdekiler arasında İthaki'nin güzel kitaplarından da mevcuttu.


Benim aldığım kitaplar da bunlar oldu. Elric Ruh Hırsızı uzun zamandır başlamayı düşündüğüm serinin ilk kitabı. Hatta bir ara etiket fiyatıyla almayı da gözden çıkardığım çılgın dönemlerim olmuştu. İyi ki öyle bir şeye kalkışmamışım. Zira şimdi 9.90'a  aldım kitabı.
Onun dışında, Aşk ve Acı'yı aldım. Frida Kahlo ilginç bulduğum bir insan. Onunla ilgili bir şeyler okumak da ilginç ve güzel olacaktır diye düşünüyorum.




İndirim ne zamana kadar sürecek herhangi bir bilgim yok ama benim için hoş bir sürpriz oldu bu indirim.
Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)





20 yorum:

  1. Ben hiç indirimlere denk gelemiyorum:( Bir tek fuardayken işte indirimden almıştım o kadar. Bugün kitap alabileceğim bir yere gitmedim. Sahile hava almaya gitmiştim ama yarın kesin ben de alırım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında fuara kadar kesinlikle kitap almama kararı almıştım, ki yaklaşık 1 ay öncesinde bir fuar daha olmuştu ve ben kendimi Tüyap'a sakladığımdan kitap almamıştım. Ama istediğim kitapları indirimde görünce tutamadım bu sefer kendimi ^^

      Sil
  2. Kahlo'yu ben de merak ediyorum ama almamıştım gittiğimde seçimim Sezgin Kaymaz'dan yana olmuştu :), Elric'in ilk ikisini okudum daha o zamanlar yeni basımı yoktu sonra devamını bulamadım mı okumadım mı ne oldu kaldı öyle. Hatırladığım kadarıyla ilkini sevmiştim, ikincisini ilki kadar beğenmemiştim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer etiket fiyatına alsaydım üzülürdüm kitabı beğenmezsem ama kitabı okuma hevesimi hesaba kattığımda bir de indirimden almışken beğenmesem de çok da etkilenmem sanırım ^^

      Sil
  3. Kitap fuarı ne zamandı ya kitap fuarının az kaldığını okuyunca heyecanladım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben İzmir'de yaşıyorum. İzmir Tüyap Kitap Fuarı 22-30 Nisan tarihleri arasında olacak. Böyle yazınca da tanıtım reklamı gibi oldu :)

      Sil
  4. Oyy feda olsun kitaplara paralar :) iyi gnlerde oku canm 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf indirim görünce kendimi tutamama huyum yüzünden kaç zamandır beş parasız geziniyorum ortalıkta. Fuar da geldi ya bakalım ^-^

      Sil
  5. Neye niyet neye kısmet olmuş seninkisi ama iyi olmuş.Bol okumalı günler diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz öyle oldu :) Teşekkür ederim ^^

      Sil
  6. Fuarlarda da öyle ahım şâhım indirimler olmuyor artık eskisi gibi sanki. O yüzden indirimi gördün mü kaçırmamak gerek. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef ki öyle. Sanki ayıp olmasın diye biraz düşüyorlar etiket fiyatından. Sonra da adı indirim oluyor. Veya hiç ilgilenmiyor stand görevlisi. Bazı yayınevleri de var ki gerçekten hem samimi oluyorlar, hem de indirim yapıyorlar, onların da hakkını yemeyelim. Ama yine de fuarın atmosferi bir başka oluyor :)

      Sil
  7. Ben de bu indirimden Doktor Moreau'nun Adası'nı aldım. Keyifli okumalar :-)

    YanıtlaSil
  8. deli gibi indirim vardı :) bende bir şeyler aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, baya güzel kitaplar indirimdeydi ^^

      Sil
  9. D&R'ın bu indiriminden ben de yararlandım. Kitap almama kararıma rağmen neredeyse 30 liralık kitapların 10 liraya düştüğünü görünce fırsatı kaçırmayayım dedim. Oz'u ve Kavgam serisinin iki devam kitabını aldım. 50 liraya yakın kar ettim. Mutluyum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle indirimler çok avantajlı oluyor gerçekten. İyi okumalar :)

      Sil
  10. D&R'a bayılıyorum özellikle bu kampanyasında 4 tane kitap aldım ay sonuna kadar sürecekmiş bir kampanya devamı da gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gelir ve umarım istediğim başka kitaplar da olur kampanya kapsamında. Çok şey mi istedim ne :)

      Sil