2 Nisan 2017 Pazar

1 Yayınevi 6 Kapak | Pazar 6'lısı


Nisan ayının ilk Pazar 6'lısından herkese merhaba :) Öncelikle herkese musmutlu, dopdolu, güzel bir ay dilerim efendim. Şimdi gönül rahatlığıyla bu haftanın yazısına geçebilirim. Bu haftanın konusu 1 Yayınevi ve 6 Kitap. Açıkçası kitap alırken konusu, yazarı gibi unsurların yanında kapağına da dikkat ediyorum ben. Hatta konusu hakkında hiçbir fikrimin olmadığı ama kapağını beğendiğim için aldığım kitaplar bile olmuştur. Ne kadar mantıklı bilemeyeceğim ama kapak da benim için önemli bir unsur kitapta. 
Bu hafta için Pegasus Yayınları'nı seçtim ben. Uzun zamandır o yayınevinden kitap almıyorum ve bu konuda da bir hayli istikrarlıyım. Uygun gördükleri satış fiyatının bir hayli uçuk ve gereksiz derecede yüksek meblağlarda olduklarını düşünüyorum çünkü. Ama çıkardıkları kitapların baskıları güzel oluyor. Yiğidi öldürüp hakkını yemeyelim şimdi.








Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)




12 yorum:

  1. Görsellik ilk göze çarpan şey olduğu için belki önce kapağı incelemekten başlıyoruz kitaba.Sonra içine dalıyoruz.Senin şu pazar altılılarını seviyorum.İyi pazarlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. İlgi çekmeyen bir kapak, kitabı da bize çekemiyor en azından başlarda. Tabii çok güzel kapaklı ama okurken bitirmek için savaştığım veya kötü kapaklı ama bayılarak okuduğum kitaplar da oldu. O yüzden her şey dış görünüş değil :D Ayrıca çoookk teşekkürler :))

      Sil
  2. güzel yazı gerçekten banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Savaşçı Varis'in kapağına bayıldım. Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer de en sevdiğim kapaklardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pegasus'u baskı konusunda bir hayli başarılı buluyorum zaten :)

      Sil
  4. E ben böyle kitap yazılarını çok severiim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de böyle gelen yorumları okumayı çok seviyorum :)

      Sil
  5. Pegasus'tan neredeyse hiç kitap okumuyorum. Sebebi biraz kitapların ilgimi çekmemesi biraz da kitaplarının çok pahalı olması. Özellikle son yıllarda uçtular. Seçtiklerin arasında en çok son kitapların kapaklarını beğendim. İnsanın içini açıyor renkleriyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu üzülerek söylüyorum ki, malesef yayınevinin öncelikli politikasının maddiyat olduğunu düşünmeye başladım. Önceki yıllarda basılmış kitaplar belli kalitedeydi en azından. Ama son dönemde çıkardıkları kitaplara baktığımızda ve üstüne etiket fiyatlarını da eklediğimizde ortaya sadece kar amacı güden ürünler çıkıyor. Ama başta da dediğim gibi yine de, yayınevinden basılmış olan belli başlı yazarların kitaplarını seviyorum.

      Sil
  6. Konusunu bilmediğim halde sırf kapağı güzel diye aldığım kitaplar benim de var :D Ama kapağı güzelse kitabın da güzel olma ihtimali %70 falan bence :D

    Pegasusun etiket fiyatları yüzünden almıyorum. Hayır yani altın suyuna falan mı batırıyorlar kapakları diye düşünüyor insan. Neyse ki kütüphaneler ve e-kitaplar var da mahrum kalmıyoruz yine de :D

    ATZİG Serisinin kapaklarına da tam anlamıyla aşığım. Renkleri olsun o silüetler olsun çok güzel bir bütünlük var seride :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pegasus'tan ben de alamıyordum ama kendim almamaya başladım sonraları. Kütüphaneden falan okuyorum anca artık. Yine de almam diye büyük konuşmak da istemiyorum, muhtemelen ay sonundaki kitap fuarında en azından Kristin Hannah kitaplarından alacağım ama çaktırmıyorum :D

      Kapağına bayıldığım ama hüsran olan kitaplar da biliyorum. Üstelik hakkındaki güzel yorumlara aldanıp hiç sevemediğim de. Ama ikinci seçenekteki sorun bende sanırım ^^

      ATZİG serisinin kapaklarını görünce aklıma tatlı bir şeyler geliyor hep :)

      Sil