31 Mart 2017 Cuma

Favoriler | Mart 2017


Bir favoriler yazısından daha herkese merhabalar efendim. Umarım her şey yolunda ve keyfiniz yerindedir. Her ne kadar dengesiz hava koşulları yaşasak da öyle veya böyle ilkbahara giriş yaptık. Bir de üstüne martın sonuna bile geldik. Benim için oldukça yorucu bir ay oldu Mart. Sınavlar, performanslar, projeler derken kendimden geçtim. Bir de üstüne benim dengesiz ruh hallerim eklenince karmaşık bir ay yaşadım. Umarım bu ruh halinden çabucak sıyrılırım da Nisan ayına güzel bir başlangıç yaparım. Neyse geçelim bakalım favorilerimize.



Dediğim gibi bu ay sınavlarla dolu, bol tempolu bir aydı benim için. Bütün bunlar göz önüne alındığında 3 kitaba şükrediyorum desem.. Ama nisandan umutluyum. Favori kitabımsa, geçtiğimiz günlerde yeniden okuduğum Şeker Portakalı oldu.



 Ayrıca 1984'ün yarısından fazlasını bitirdim. Yani muhtemelen nisan favorilerinde de onu göreceksiniz. 
Bu ay dizi izleyecek vaktim de yoktu. İzlediğim filmler arasında Piyanist'ten gerçekten çok etkilendim.




Ayrıca bu ay içinde Didem Madak'ın şiirleriyle tanıştım. Ve onun şiirlerini okuduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Şiiri seviyorsanız, hatta sevmiyorsanız bile, Didem Madak şiirlerine göz atmanızı tavsiye ederim.
İçlerinde ben de yeri çok ayrı olansa Siz Aşk'tan N'anlarsınız Bayım? oldu.

Benim mart ayım bu şekilde geçti. Siz neler yaptınız? Kendi favorilerinizi de yorum olarak bırakabilirsiniz. Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)




12 yorum:

  1. Benim ayım güzel kitaplar ve bir sürü film/diziyle geçti. Son hafta vize haftamdı, tempom okuma konusunda düştü ama olsun. Bu ay okuduklarıma hep 5/5 vermişim, bu beni mutlu etti :D Piyanist cidden güzel filmdir, bir daha izleyesim geldi. Nisan nihayet geldi, çok mutluyum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo, ne güzel. Senin aylık raporunu da dört gözle bekliyorum :))

      Sil
  2. Ohh ne güzel geçmiş :). Bence kötü değil baya iyi :). 1984'ü ve Madak şiirlerini ben de çok seviyorum son kitabı hala eksik kalsa da. 1984'ü de bence herkes okumalı :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de belli yaştaki herkesin okuması gereken bir kitap. Öyle bir dünyayı düşlemek her ne kadar korkunç olsa da, belki de belli mecazlarla değerlendirirsek yakın gelecekte yaşayacağımız dünya da öyle olacak. Zaten bu tip koyu distopyaları okurken tuhaf hissediyorum. Madak şiirleri de bir başka ya, çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Bitirmişsin sınavlarını hadi gözün aydın o zaman :D Şimdi vakit kitaplara gömülme vaktidir! :D

    Şeker Portakalı tüm zamanlar içinde en sevdiğim kitaplardan biri. Yaşattığı o yoğun ve saf duyguları kaç yıl geçmesine rağmen hatırlarım.

    Benim mart ayım film izleyerek geçti şaşırtıcı bir şekilde. 6 film izlemişim o.o Hatta bir film daha sığdırabilir miyim acaba diye düşünüyorum şu an :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gün bitmemişken olabilir bence :D Evet şükür rahata çıkıp huzura erdim. Şeker Portakalı serisinde en sevdiğim de ilk kitabı. Zeze'nin çocukluğu, masumiyeti daha bir başka geliyor bana ^^

      Sil
  4. Nisan daha iyi geçer umarım. :D Üç kitap da iyidir bence o yoğunlukta. :)
    Şeker Portakalı'nı bende çok seviyorum ya, okuyup sevmemek pek mümkün değil galiba. :D
    Ben bu Mart'ı biraz garip geçirdim, az çok kitap okudum ama hepsi kafamda dağınık ya şöyle genel bir bakmam lazım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün ayrı bir dersin ezberini yapmak ve üstüne hocaların ters köşe soruları gerçekten acı vericiydi. Ama bitti şükür. Senin okuduklarını da merakla bekliyorum :)

      Sil
    2. Ben bu tarz bir yazı yapamam muhtemelen ama şu sıra Keş Şenliği'nin sonuna geliyoruz, o sayede bir göz atmış olurum artık. :)

      Sil
    3. Kış Şenliği'ne katılmadığım için pişman oldum gerçekten. Ama o an kendime güvenememiştim yoğun olurum falan diye sanırım. Neyse, nisan daha dolu geçer umarım :)

      Sil
  5. benim de ayım yoğun geçti post atmaya zamanım dahi olmadı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yoğunluk durulduğunda bloğa yazmak bir kaçış oluyor sanki ^-^

      Sil