17 Aralık 2016 Cumartesi

Kan ve Yıldız Işığı Günleri | Kitap Yorumu


Herkese merhaba. Yaklaşık 3 haftadır aynı kitabı elimde süründürmemin ardından sonunda bu ayın ilk kitabını da bitirmiş bulunmaktayım. Artık durumun vahimliğini siz düşünün. Hiçbir şey okuyamıyorum derken ciddiydim.
Neyse, sonunda Duman ve Kemiğin Kızı serisine devam ettiğim için mutluyum. Zaten serinin ilk kitabını da geçen ay yeniden okumuştum. ( Yorum için TIK TIK )  Serinin ilk kitabını zaten çok severek okumuştum ama bu kitapla, her ne kadar günlerce elimde sürünse de, seri favorilerim arasında yerini aldı.


Bir zamanlar melek ve şeytan birbirlerine aşık oldu.
Savaşların son bulduğu ve akan kanın durduğu bir dünya düşlediler.
Bu Dünya, O Dünya Değil, Ne Hazin...


İlk kitapta başlayan Melek ve Kimeraların savaşı, bu kitapla beraber iyice hız kazanıp alevleniyordu. Üstelik şimdi Madrigal ve Akiva'nın umudu da yoktu onları kurtaracak. Sadece kan, fazlaca acı..
Karou en iyi bildiği işi yapıyor savaşta. Ustasından öğrendiklerini uyguluyor. Canavarları tekrar tekrar ve tekrar diriltiyor. Onun payına düşense sadece acı oluyor.
İlk kitabı okumadıysanız anlattıklarımdan hiçbir şey anlamamanız çok doğal. Ama şunu söyleyebilirim ki, bu seriye mutlaka şans vermelisiniz. Gerçekten özgün kurgulu, masalsı anlatımıyla insanı kendine bağlayan bir yanı var. Bakmayın benim kitabı günlerce okuduğuma. Elimde olsa bir haftaya kalmaz bitirebileceğim oldukça akıcı bir kitaptı. Kitabın kapağını sevemedim sadece. Serinin ilk kitabının kapağı gerçekten çok hoşuma gidiyor ama bu kitabın kapağını görünce bile içim daralıyor. Tabi kitabın içeriğine de ilk kitaba oranla daha umutsuz bir hava hakimdi orası doğru ama ne bileyim işte, farklı bir kapak daha hoş olabilirdi bence.
Serinin son ve en kalın kitabı olan Tanrı ve Canavarların Düşleri'ni ne zaman okurum bilmiyorum. Belki şimdi bile başlayabilirim ama asıl bilmediğim ne zamana bitirebileceğim doğrusu. Yine sınav maratonum başlıyor malesef.
Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler. :)









10 yorum:

  1. Emeğinize sağlık. Sınavlarınızında başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Bu seri benimde listemde sanırım önümüzdeki yıl okurum.Bence ince bir şeyler oku Tanrı ve Canavaların Düşleri hem kalın hemde olumsuz yorum çok okudum elinde sürünmesin diye daha hafif bir şeyler takılabilirsin :) Sınavlarında Başarılar *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka okumalısın bence. Ayrıca teşekkür ederim :) Tanrı ve Canavarların Düşleri'ne başlamadım ama daha kalınına, Kehribardaki Yusufçuk'a başladım. Çünkü çok mantıklı biriyim. (!) Ama harika ilerliyor ya. Bu arada Diana Gabadon'un Yabancı serisini de öneririm ^-^

      Sil
  3. Ilk defa duydum bu seriyi. Sınavlarında başarılar.. Daha farklı tarzlar da okuyabilirsin. Mesela nar ağacı hiç sıkılmayacagin bir kitap kalın da olsa.. Kisalardan da yakınlık yada posta kutusundaki mizika da olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında o anki moduma göre okuyacağım tür de değişiyor. Bu aralar kafamı dağıtmak adına fantastik kitaplardan gidiyorum. Ayrıca öneriler için çok teşekkürler :))

      Sil
  4. Bu serinin kapaklarını ben de sevemiyorum :/ 'Albeniden' yoksunlar bence. Benim de sınavlarım başlıyor. Çalışmaya üşeniyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı durumdan ben de muzderipim ya -,- Şu sınavları bi atlatsam o kadar rahatlayacağım ki.. Bu arada sınavlarında başarılar :)

      Sil
  5. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen katıldım. Sizide bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bloğunuza bakıyorum hemen :)

      Sil