31 Aralık 2016 Cumartesi

Favoriler | Aralık 2016



Yılın son gününden herkese merhaba. Umarım harika bir şekilde güne başlamışsınızdır ve yeni yıla bomba gibi bir giriş yaparsınız. 
Şimdi de gelelim asıl konumuza, yani ayın favorilerine.



Bu ay zaten hepi topu 1 buçuk kitap okudum. Evet tamı tamına 1 tam kitap bir de Kehribardaki Yusufçuk'un yarısından bile azını okudum. Lütfen biri beni vursun. Bu utançla daha fazla yaşayamayacağım. -,-  
Her şeye rağmen bu ay okuduklarımdan (bir de çoğul eki kullanıyorum ya, pes) memnunum. Çünkü Kan ve Yıldız Işığı Günleri umutlarımı boşa çıkarmadı ve Kehribardaki Yusufçuk da tam tahmin ettiğim gibi harika ilerliyor. 2. kitabı sevmeyenler de vardı ama ben epey beğendim şu an için. Gerçi Jamie unsuru yeter de artar benim için :)



Bu ayın favori filmi Doctor Strange ( yorum için TIK TIK ) oldu benim için. Televizyonda denk geldiği zaman birkaç film daha izledim ay içinde. Bunlardan bazıları daha öncesinde de izlediğim filmlerdendi zaten. 

Alice Harikalar Diyarında
Düğün Dernek 2 Sünnet
Sihirbazlar Çetesi

Bu ay hiç dizi izlemedim desem yeridir. Zaten yazdan beri genel olarak dizi izlemiyorum, daha doğrusu izlemeye vaktim olmuyor. Zaten yine sınav haftalarımın içindeyim, bitmiyorlar. 

Bu ay yeni şarkılar da keşfetmedim doğrusu. Zaten ben bu ay ne yaptım ki? -,- Yine kendi klasiklerimden dinledim desem yeridir. Misal; Alexander Rybak, Lindsey Stirling soloları ve daha öncesinde dinleyin diye baskı yaptığım pek çok şarkı..


Bu ay içinde yeni keşfedip de dinlediğim tek şarkı da buydu.

Bomboş geçirdiğim bir ayın daha sonuna geldik. Yeni yılın bana enerji vermesini dileyerek yazımı sonlandırıyorum. Umarım sizin için çok daha dolu geçen bir ay olmuştur. Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. Mutlu yıllar :)



4 yorum:

  1. Bende bu ay okuma sıkıntısı yaşadım,yeni yılın enerjisinden biraz da ben istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir porsiyon daha lütfen :D İyi seneler :))

      Sil
  2. Mutlu yıllar güzellik. 2017'nin dolu dolu geçmesi dileğiyle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım herkes için güzelliklerle dolu geçer :)

      Sil