10 Aralık 2016 Cumartesi

Doctor Strange | Film Yorumu #23


Herkese merhaba. Vizyona gireceğini öğrendiğimden beri Doctor Strange'e gitmeyi çok istiyordum ama sınavdı, okuldu, oydu buydu derken filme anca gidebildim. Ama tabi filme gidişim de bir hayli olaylı oldu. Zaten normal geçen bir günüm yok ki..
 Sınavlar bitince ve biz de rahat bir nefes alınca, arkadaşlarla kafa dağıtmak adına bugün için sözleştik. Ama gelin görün ki ben uyuyakalmışım. Baya baya hunharca uyumuşum yani. Erken de yatmıştım aslında. Neyse, ilk telaş anını atlatınca arkadaşlarla konuştum ve yine de buluştuk. Allah'tan çok da geç kalmadım buluşma için. (!) Tabi bunu bir de arkadaşlarıma sormak gerek ama affedildim sonuçta. 
Neyse sonra filmin gitmek istediğimiz seansını kaçırdığımız için biraz dolaştık oralarda. Aslında Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerelerde Bulunurlar? filmine de gitmek istiyorduk ama Doctor Strange o an için biraz daha ağır bastı sanırım. Ve ve vee bu kadar olaydan sonra filmi gerçekten çok çok çok beğendim. Ve bugün bana ders oldu. Bir daha sabah erken kalkmam gerektiğinde telefonumun şarjını kontrol edeceğim ki alarm çalsın da uyanabileyim -,-

Not: Bugün de kitap almadan günü tamamladım. Benim için bu kadar zaman kitap almamak gerçekten takdire şayan. Sanırım kendi rekorumu kırdım. Tabi bu aralar hiçbir şey okuyamadığım için de olabilir bu. 


Başarılı cerrah, Doktor Stefan Strange geçirdiği bir trafik kazası sonucunda elindeki sinirlerin zarar görmesi üzerine, mesleğini yapamaz hale gelir. Tüm yaraları tedavi edebilen birinin varlığını öğrenmesi üzerine Tibet'e gider. Doktor Strange, burada sandığından çok daha büyük ve karmaşık güçlerle karşılaşacaktır.
Filmin konusu genel olarak böyleydi. Üstelik Doktor Strange karakterine hayat veren oyuncumuz da namı diğer Sherlock Holmes yani Benedict Cumberbatch'tı. Filmden sonra Sherlock Holmes dizisine kaldığım yerden devam etme kararı aldım. Zaten sanırım yeni sezonu da 2017'de çıkacakmış.
Neyse, filmdeki oyuncuları genel olarak sevdim. Ama özellikle Benedict Cumberbatch ve Mads Mikkelsen (yani diğer bir deyişle Hannibal) favorim oldular.


Filmde pek çok sahne oldukça ilgimi çekti. Film ara ara komik sahnelere de sahipti. Filmden çıktıktan sonra kendimi gerçekten de tuhaf hissettim, ki bu konuda da yalnız değildim, arkadaşlarım da aynı durumdaydı. Sanki paralel bir evrene adım atmışız gibi bir his oluştu. Ayrıca farklı boyutların varlığı her zamankinden daha çok ilgimi çekmeye başladı. Bence de görebildiğimiz veya hayal edebildiğimizden çok daha farklı boyut ve varoluşluklar var.




Demem o ki, ben filmi genel anlamda çok sevdim. Hala izlemediyseniz size de rahatlıkla önerebileceğim bir film. Bence sırf oyuncuları için bile izlenir yani. Neyse, şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)







12 yorum:

  1. Bence çok sevdim ilkay en iyisi buydu daha göremedim. İyisini Bakalım gelenler geliyor sinemaya ne olur 2017 kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi sevmesine sevdim ama aynı zamanda gözüm Fantastik Canavarlar'da da kalmadı değil doğrusu :D (Evet filmin adını yazmak uzun geldi ^-^)

      Sil
  2. Çok ilgimi çekti vizyon tarihini kaçırmazsam gitmek istiyorum. Dediğin gibi oyuncular bile yetiyor. Farklı boyutlar falan gibi orijinal bir konusu da var madem. Beğendiğini de duydum. Umarım gidebilirim. Bilgilendiriciydi teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, umarım sen de seversin :) Ama dediğim gibi, benim filmi bu denli sevmemdeki en büyük etken oyunculardı, tabi film de ayrıca güzeldi ^-^

      Sil
  3. Biz de Fantastik Canavarlar'ın vizyona girdiği gün Dr Strange'e gitmiştik :D Marvellar git gide daha iyi oluyor sanki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen, ben de gittikçe daha çok beğeniyorum ^-^ Fantastik Canavarlar'ı izlemeden rahat edemeyeceğim ben ya :D

      Sil
    2. Kesinlikle izlemelisiin :)) Ben de kitabını sipariş vermiştim, bugün geldi, ona başladım -5000 tane yarım kitabım oldu böylece :D

      Sil
    3. Yaa, zaten kitabını alamadım diye de içimde kocaman bir ukte var çok imrendim şimdi :D Sana iyi okumalar ama ^-^ Ben de internetten alışveriş yaptığım zaman almayı planlıyorum ama ne zamana alabilirim artık orası meçhul tabi.

      Sil
  4. Filmi izleyen biri olarak yorumunu beğendim. Güzel grafikleri içinde barındıran bir filmdi. "Vay be" dediğim sahneler bir hayli fazlaydı. Aksiyon seven biri olarak beni çok fazla heyecanlandırdı. Fantastik canavarları da izleme fırsatı buldum. Gitmediysen şiddetle gitmeni öneririm. Sonu çok hoşuma gitti filmin.
    ugurunhazinesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Gitmeni öneremem çünkü film kalktı artık izlemeni öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef ki kaçırdım o şansı ama artık en yakın zamanda izlemek istediğim bir film :)

      Sil