31 Aralık 2016 Cumartesi

Cumartesi İlk Beş #24 | Yeni Yıl Dilekleri


Herkese merhaba. Koskoca bir yılı daha devirdik inanabiliyor musunuz? Ben gerçekten inanamıyorum. Sanki daha 2016'ya yeni girmişiz gibi hissediyorum ama yılın sonuna geldik bile. Zaten bu ay bloğa da yeni yıl yazıları hakimdi. Bir de havaya giremiyorum diyordum. Neyse konumuz bu değil nasılsa.Fırsat varken son yeni yıl yazımı da yazayım madem dedim. İstediklerimi sayıp döküceğim şimdi. 
Ayrıca Lila'nın Güncesi beni 2017'den İstediklerim konulu çok güzel bir mime davet etmişti geçtiğimiz günlerde. Bu yazıyı onun mimi niyetine de sayabiliriz bir anlamda. Onun yazısını okumak için TIK TIK!


Koskocaman bir kütüphane.
(Hayır, hiç de bile abartmadım.)



Keman ve beraberinde onu çalabilme becerisi. 
Evet eşek kadar oldum farkındayım ama öğrenmenin yaşı yoktur. Hem istemek, başarmanın yarısıdır bir kere. (Kendi de inanmadı -,-)



Dünya turu için gereken imkanlar ve bol bol zaman.
(Sanki zaman, imkan kapsamına girmiyor. Bakınız tutarsızlık.)



Başta İngilizceyi rayına oturtmak üzere iyi derecede birkaç dil öğrenmek ve akıcı konuşabilmek.
(Mesela Fransızca, öğrenmeyi çok istediğim dillerden biri ama zor, ama öğrenmek istiyorum. Ama ama ama..)


Aslında istediğim sayısız şey var ama beşinci maddeye hiçbirini yazamadım nedense. Dünya barışı mı desem (uçarı oldu bu biraz), mutluluk mu, başarı mı? En iyisi içimden geçirdiğim özel dileğimi dilemek. Siz de merak edin devamını :)

Aslında dileklerim sürpriz şeyler değillerdi. Bu ay yazdığım her yeni yıl yazımda bahsi geçen şeyleri özel bir yazıda topladım gibi oldu. Tabiki bütün bunların yanında huzur, barış, mutluluk ve sağlık diliyorum. Son iki gündür de çok fena hastayım sormayın. Yeni yıla hasta hasta gireceğim, düşük enerjili :(  Ama yine de moral bozmak yok. 
 Umarım 2017 gerçekten ama gerçekten çok güzel bir yıl olur herkes için. Bunu gönülden diliyorum. Tüm isteklerinizin gerçek olduğu, musmutlu yeni bir yıl dileğiyle şimdilik hoşçakalın. :)




10 yorum:

  1. bazı maddeler için hem sana hem kendime dua ettim :) Allah gönlümüze göre versin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah herkesin dilekleri, duaları kabul olur. Teşekkür ederim güzel yorumunuz ve tenniniz için :-)

      Sil
  2. Umarım tüm dileklerini gerçekleştirdiğin bir yıl olur 2017 :))

    YanıtlaSil
  3. O dünya turu hayali kimde yok ki :) Umarım tüm dileklerin gerçekleşir :)İyi senelerrr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin içinde bir yerlerde böyle bir istek olduğuna eminim zaten. Ama malesef ki koşullar, koşullar.. İyi seneler :)

      Sil
  4. Hayallerinin hepsinin altına imzamı atarım. Onları ben de çok istiyorum :-)

    2017 daha çok okuduğumuz, daha mutlu olduğumuz bir yıl olsun. İyi seneler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sizin de tüm dilekleriniz en güzel biçimleriyle yeni yılda gerçekleşir. Musmutlu, güzel bir sene dilerim :))

      Sil
  5. geçmiş olsun:( gönlünüzden geçenler gerçekleşir umarım yeni yılda:)
    mutlu seneler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Musmutlu, güzel seneler :))

      Sil