24 Aralık 2016 Cumartesi

Cumartesi İlk Beş #23 | Başrol Olsaydım


Herkese merhaba. Bu haftanın yazısı biraz spontane gelişti aslında. Aklımda herhangi bir konu belirlememiştim. Tam olarak kitap odaklı olmasını da istemiyordum açıkçası. Ben de biraz kendimden, biraz da filmlerden \ dizilerden oluşan bir yazı yazmaya karar verdim. 
Konumuzsa 'başrol olsaydım.' Bakalım hangi dizi \ filmlerin başrolü olmayı istiyormuşum. 


Şu diziyi izlerken kaç kere doktora yol arkadaşı olmayı dilediğimi inanın bilmiyorum. Tardisle zamanda yolculuk yapmak ayrı bir şey, Doktorla birlikte zamanla yolculuk yapmak apayrı bir şey. Ah ah!



En en en favori dizimin Supernatural olduğunu bence artık biliyorsunuzdur. Bilmiyorsanız da bu yazımla öğreneceksiniz. İlk izlediğim dizi Supernatural'dı benim. O yüzden de benim için her zaman öncelikli olacak, özel bir dizi. Bana göre herkesin sevebileceği bir dizi ama nedense kimseyle paylaşmak istemiyorum diziyi, karakterleri. Ben de avcı olarak diziye dahil olsam fena olmazdı hani.



Ve işte hayatımın serisi. Filmlerine de kitaplarına da bayılıyorum. Bence her Potterhead'ın hayalidir serinin başrolü, en olmadı kıyıda köşede bir karakteri olmak. Yalnız kadroda yer alayım da ne olursa olsun modundayım şu an.



Karayip Korsanları filmleri de benim için çok özel Kaptan Jack Sparrow'la düelloya tutuştuğumu düşündüm de.. (Düşünemedi.)



Ve ve ve en özellerinden bir başkası, Becoming Jane. Bu filme bayılıyorum. Zaten genel olarak dönem filmlerini çok seviyorum ama bu filmin yeri ben de gerçekten çok başka. Tam şu anda tekrar izleyesim geldi. Siz de izleyin :)

Liste daha uzamasına uzar ama olan olmuş, çekilen film çekilmiş artık. Bize de kendi hayatımızın başrollüğü düşsün artık diyerek başımız dik sonlandıralım madem yazımızı. Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)




14 yorum:

  1. Doctor'la birlikte Tardis'de zaman yolculugu yapmayi ben de cook isterdim. 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok çok çooook isterdim ya :))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Harry Potter izleyip de (veya okuyup) kadrosunda yer almak istemeyen yoktur bence veya çok nadirdir. Çok çok nadir ^-^

      Sil
  3. harry potter ya :) supernatural a bende bayılıyorum. Bu arada keşif etkinliğinden geliyorum sizi takipteyim bana da beklerim sevgiler :) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harry Potter candır :)) Ben de bloğunuza hemen dönüş yapıyorum o zaman ^-^

      Sil
  4. Dizi dünyasını az çok takip etmeme rağmen Doctor Who dizisi hakkındaki cahilliğimden bahsedeyim.Sürekli bu diziyi görüyor ama baş karakter sürekli değiştiği için izlemek istemiyordum.Meğer onun bir sebebi varmış :D Senelerce bu cahilliğimden diziyi izlemedim resmen :) Seneye izlerim belki.Becoming Jame bende bayılıyorum o filme hatta bazen Aşk ve Gurur'dan daha ağır basıyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demişler, bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp. Sen de ileride başlarsın madem diziye :)) Tüm doktorların yeri ben de özel ama nedense ilk sezon içlerinde en az sevdiğim. Yani ilk sezonu izleyip de diziyi bırakma derim. 10. doktorun (yani yeni yapım dizide 2. doktor oluyor) sempatisi kimsede yok :D

      Sil
  5. Spn kadrosunda olsaydım, ilk bir dakikada gözüküp sonra mutlaka ölen karakterlerden olurdum herhalde :D Bence Harry Potter serisini okuyup ona içten bir şekilde bağlı hisseden herkes o kitapların birer parçası :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Waoow ^-^ Harry Potter hakkında söylediklerine kesinlikle katılıyorum :') Spn kadrosunda yer alsaydım, ölsem bile tekrar tekrar dirilir geri dönerdim herhalde :D

      Sil
  6. Hepsine katılmamak elde değil 🙈 Doctor Who'da yardımcı olacaksam, David'i tercih ederdim :D HP ortak bir tutkumuz, Hogwarts mektubundan umut kesmek yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kesinlikle David'i tercih ederdim. Yol arkadaşı olmak bile başlı başına harika olurdu ama David'le beraber harika ötesi olurdu sanırım :) Hogwarts hayallerimi yavaş yavaş kalbime gömmeye başladım ben ya, ama umut etmekten zarar gelmez ^-^

      Sil
  7. Supernatural'de olsan korkmaz mısın ya? Ben olmayı hiç istemezdim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar benden korksun :D Ama korkmazdım sanırım ya, diziye o kadar çok baştan başladım ki hangi yaratığa karşı ne yapacağımı artık iyice öğrendim ^-^

      Sil