10 Aralık 2016 Cumartesi

Cumartesi İlk Beş #21 | Kitaplardan Uyarlanmış Filmler vol: 3


Herkese merhaba. Geçtiğimiz haftayla beraber matematik sınavını da geride bıraktığıma göre sanırım artık bloğuma dönüş yapabilirim. Cumartesi İlk Beş yazılarını yazmayı gerçekten çok seviyorum ama ne yalan söyleyeyim aklıma artık üzerine yazı yazacak konu da gelmiyor doğrusu. Bana bu konuda önerilerde bulunursanız cidden çok sevinirim. Zaten bu yazım da taslaklar arasında kalanlardan. Kitaplardan uyarlanmış filmler düşündüğümden de çokmuş gerçekten de.







Göçebe'yi izleyeli oldukça uzun zaman oluyor ama filmi beğenerek izlediğimi hatırlıyorum. Sadece kitabını okumadan filmini izlediğim için kendi kendime hayıflanıyorum. Alacakaranlık serisini okumadım ancak filmlerinden bildiğim ve gördüğüm kadarıyla Göçebe çok daha iyi. Konu itibariyle de oldukça ilginç bir kurgusu var. ( Yorum için TIK TIK ) Ancak kitabı tabiki de filminden çok daha güzel. 








Kitabı bir çırpıda bitirmemin ardından hemen filmini de izlemiştim ve filmi de genel anlamda beğenmiştim. Başarılı bir uyarlama olmasına rağmen, tabiki de önce kitabını okuyup ardından filmini izlemenizi öneririm. Çünkü ufak tefek değişiklikler de vardı filmde. ( Yorum için TIK TIK )









Eğer Yaşarsam'ın da ilk önce filmini izlemişim. Demek ki neymiş efendim, millete önce kitabını okuyun diye bas bas bağırıp, öğüt vermekle olmuyormuş bu işler -,- Serinin ikinci kitabını okumadım ama ilk kitabını sevmiştim. Yine de filmini kitabının daha üstünde buluyorum ilginç bir şekilde.








Marslı'yı okumayı hala bitiremedim biliyor muydunuz? -,- Kitabı sevdim sevmesine ama ne zaman başlasam hep bir bahanem oluyor arkadaş. Ben de anlayamıyorum. Sanırım evren kitabı okumama karşı. Neyse, filmini çok beğenerek izlemiştim Marslı'nın. Önerilir yani.









Kitabıyla adeta göz pınarlarımı kurutmuştu. Filmini de beğenerek izledim ama işte ne bileyim, kitabının yeri başka ya. Her ne kadar insanı bunalıma sokacak kapasitede olsa da Senden Önce Ben'i mutlaka okuyun. ( Yorum için TIK TIK )









Siz de kendi düşüncelerinizi yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim. Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)






2 yorum:

  1. If I Stay çok çok beğendiğim bir film benim. İtiraf etmek gerekirse kitabının olduğunu bilmiyordum. :) Bir de bazen önce filmi izleyip, sonra kitabı okumak daha mı iyi oluyor acaba diye düşünmeden edemiyorum ben de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında iki kitaptan oluşan bir seri ama 2. kitabı henüz ben de okumadım ve okumayı da düşünmüyorum açıkçası. Zaten olaylardan bağımsız ve karakterlerin geleceklerini konu alan bir kitapmış. İlk kitabı da sevmiştim sevmesine ama filmini daha çok beğenmiştim. Bazen kitaplar bizi hüsrana uğratabiliyor malesef ama yine de kitapların yeri apayrı tabi :))

      Sil