3 Aralık 2016 Cumartesi

Cumartesi İlk Beş #20 | Marjinal Karakterler


Herkese merhaba. Bu hafta ele alacağımız konu 'marjinal karakterler.' Görünüşleri veya kişilikleriyle farklılık oluşturup olayların gidişatını renklendiren karakterler hakkında konuşacağız aslında. Böyle farklılıkları şahsen çok seviyorum. Zaten genelde kötü ya da farklı karakterler göz bebeğim oluyorlar.



Bu konu hakkında yazı yazma fikriyle beraber aklıma direk Karou geldi benim. Masmavi saçları, ilginç mesleği, gizemli geçmişiyle ondan marjinali mi var canım? 



Sırada Lola ve Komşu Çocuk'un Lola'sı var. Renkli perukları, tütü etekleri, bıcır bıcır halleriyle Lola da oldukça farklı bir karakter.



Elizabeth Bennet. Normal şartlar altında oldukça aklı başında bir kız aslında. Ama yaşadığı dönemde fazla iğreti duruyor. Fazla deli dolu, fazla gözü kara. Tam da bu yüzden seviyorum Elizabeth'i. Kimseye pabuç bırakmıyor.



Hadi ama, bahsettiğimiz kişi bir büyücü. Kedi gözleri, ışıl ışıl kostümleri ve farklı espri anlayışıyla Magnus Bane marjinalliğin somut hali gibi.



Vee son isim Ay Günlükleri serisinden İko. Androidlerin en tatlısı olduğu su götürmez bir gerçek. Seriyi ne kadar çok özlediğimi şimdi fark ettim yalnız.


Aslında bu yazıyı yazma fikri aklıma Luna sayesinde gelmişti ancak yazıyı yazarken çözümleyemediğim çeşitli nedenlerden ötürü onu yazıma eklememişim. İlginç gerçekten -,- Ancak içim rahat etmedi, edemedi işte. Tonks ve Luna Lovegood bana göre en farklı karakterler arasındalar. Hatasız kul olmaz canım, ekledim de rahatladım oh be!

Benim listem bu şekildeydi. Siz de farklı bulduğunuz karakterleri yorum olarak benimle paylaşabilirsiniz. Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)





12 yorum:

  1. Vu karakterlerden Magnus Bane tanıduk geldi ve ona da kesinlikle katılıyorum. Yakın zamanda bitirmek üzere olduğum bir seri ve adamımin kesinlikle farklı bir aurası sempatikliği var. Kötümkarakterleri sevmek konusunda sana katılıyorum çünkü gerçekten çok sempatik oluyorlar. Şeytan tüyü oluyor onlarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Magnus adamım ya :D Gölge avcılarının 3 jenerasyonunda da serilerdeki favori karakterlerimdendi ^-^

      Sil
  2. Başlığı görünce aklıma direkt gelen iki karakter Luna Lovegood ve Tonks oldu. Luna bence her şeyiyle farklı ve çok özgün bir karakter. Seriye çok başka bir tat katmış biri ayrıca :D Tonks ise çok şahsına münhasır bir tip bana göre :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları nasıl unuturum ya? Şu an yerin on kat dibinden bu yorumu yazıyorum -,- Aslında Luna sayesinde bu yazıyı yazma fikri aklıma gelmişti ama yazıyı yazarken uykum mu vardı, onu unutacak ne yaşadım acaba cidden -,-

      Sil
  3. Başlığı görünce benim de aklıma ilk gelen Lolaydı fakat Gözdenin yorumunu okuyunca içim bir suçluluk duygusuyla kaplandı. Nasıl oldu da Luna ve Tonksu unuttum diye...Potterheadlerin yüz karası oldum çıktım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya, oturup ağlayalım valla. Aynı suçluluk duygusu beni de sarmaladı şu an. Bir sonraki yazıya diyelim artık ^-^

      Sil
  4. Elizabeth'in doneminde cok goze batiyor evet. Ah Onyargili Lizzy, cok severim. :)
    Bu arada seni Mimledim. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar mim yapmayı çok istiyordum. Başka bir şey istesem olacakmış demek ki. Hemen bakıyorum, teşekkürler :))

      Sil
  5. Luna ve Tonk'u ben de çok severim ama özellikle Tonks'a hayranım.

    Benim aklıma marjinal karakterler deyince ilk olarak Tyler Durden ve Sherlock Holmes geldi. Bu karakterler çok meşhur olduğu için fark edilmiyor olabilir ama günümüz insanından çok farklı oldukları bir gerçek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları da yabana atmamak gerek tabi ki. Özellikle Sherlock Holmes gerçekten farklı bir karakter. Şu Cumartesi İlk Beş'leri ilk on beş falan mı yapsam artık acaba? Bonuslar bir türlü bitmiyor :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Mavi saçlara bayılıyorum ben de :)

      Sil