4 Aralık 2016 Pazar

2017'ye Doğru Hayaller, Dilekler ve Hedefler | Mim #4


Herkese merhaba. Bu aralar mim yazısı yazmayı çok istiyordum. Tam da bu isteğimin üzerine sevgili Lila'nın Güncesi'nin bu güzel etkinliğe beni de davet etmesi çok sevindirdi beni. Çok teşekkür ederim. Onun mim yazısını okumak için TIK TIK


1. Kimse mükemmel değildir ama yine de eksiklikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan vazgeçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?

Fazla detaycı biriyim. Bu huyum yüzünden en küçük olaylara bile taktım mı takıyorum. Biraz daha rahat ve pozitif olmak istiyorum. Umarım bu huyumu düzeltebilirim.


2. Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu da kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeğe dönüştürebilir. Ne dilerdin?

1. Güvenebileceğim, beni yüzüstü bırakmayacak biri. (her koşulda)
2. Koskocaman bir kütüphane.
3. İnsanların içine biraz daha insanlık ve iyilik serpiştirmek.

Sanırım 3 dilek bana az geldi -,-


3. Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin.. için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)

Yeni yıl için öncelikle kendime çekidüzen vermek istiyorum. İnsanları fazla takmamaya, gereksiz yere kendimi üzmemeye çalışacağım. Aman neyse melankoliyi bir kenara bırakalım da pozitif şeylere yönelelim. Yeni yıl da bol bol gezmek istiyorum. Tabii ne kadar mümkün olur bilemiyorum ama yeni yerler keşfetmek istiyorum. Zira çoğu insan yaşadığı bölgenin bile tam anlamıyla farkında değil. Tabi, üniversite sınavı için çalışmam da lazım. Onun dışında, bol bol kitap okumak istiyorum.


4. Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok para şart mı? Belki de değildir. 

Aslında istediklerim için çok para şart değil. Zaten maddiyattan çok maneviyata değer veriyorum. Umarım bu yıllar içinde hep aynı kalır, ki öyle kalmasını umuyorum. Neyse, eğer büyük ikramiye bana çıksaydı; bir kısmını yardım kurumlarına bağışlayıp, dünya turuna çıkardım. Beni tutan mı var yani :))


5. Para, para, para.. Para harcamadan da Gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz.

Zaten Alaaddin'in Sihirli Lambası'ndan istediklerimi söyledim. Çok da zorlamamak gerek değil mi ama?


Çok güzel bir mimdi gerçekten de. Umarım yeni yıl herkese mutluluk, sağlık, huzur, kısacası dilediklerinin en güzel ve hayırlı biçimini getirir. 

Bu mimi yapmak isteyen herkes davetlimdir. Ama ayrıca Devrik Cümleler , Okuyan Muggle ve Kağıt Salıncak davetlimdir. :)

Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)





26 yorum:

  1. Koca bir yılı daha devirdik ha.Çok tatlı güzel diklerin var :) Umarım koskocaman bir kütüphanen olur ve koskocaman kalpli,güvenebilir biriyle karşılaşırsın.Mim içinde çok teşekkürler *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah herkesin dilekleri gönlünce gerçekleşir. Ne demek, ben teşekkür ederim güzel yorumun için :))

      Sil
  2. İnşallah mutlu, huzurlu bir yıl olur 2017 :))
    Bu arada son pazar 6'lısı yazımda seni andım biraz :D http://periodiclibrary.blogspot.com.tr/2016/12/pazar-6ls-6-bloggera-hediye-ver.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :D Yazını keyifle okudum. Ayrıca beni düşündüğün için çok teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Tum hayallerin ve dileklerin gerceklesir insallah, bir de aynen su detayciligimizdan kurtuluruz biraz umarim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ya -,- Yazını okuyunca fark ettim de ortak yönlerimiz de varmış yalnız :) İnşallah herkes için çok güzel bir yıl olur 2017 :))

      Sil
  4. umarım herşey gönlünce olur blogunu çok beğendim izlemeye ve takibe aldım banada beklerim
    https://netgaste.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de hemen bakıyorum bloğuna :))

      Sil
  5. Merhabalar,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum, bloğunuzu takipteyim^^
    Siz de bloğumu takip ederseniz memnun olurum.

    vintagenmakeup.blogspot.com

    Sevgiler,
    EK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hemen dönüş yapıyorum o zaman :)

      Sil
  6. Etkinlikte yazında çok güzel olmuş vakit buldukça blogunu karıştırıyorum. Herkes davetlimdir demişsin bende bu mimi yapmak istedim kendi blogumda senden de bahsederek yazdım. Belki bakmak istersin :)

    http://yenilenmeprojesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim. Ne iyi yapmışsın sen de bu güzel mim yazısını yazmakla :))

      Sil
  7. Umarım yeni yılda dileklerinin hepsini gerçekleştirebilirsin :') Mim için teşekkürler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :)) Umarım herkes için çok güzel bir yıl olur 2017 ^-^

      Sil
  8. Yeni yıl yaklaşırken yeni kararlar almayı çok seviyorum. Tabii onları gerçekleştirebilsem daha çok sevinirim o ayrı :-) Senin de çok güzel hayallerin var. 2017'de hayallerinin gerçek olması dileğiyle :-)

    YanıtlaSil
  9. İnsanların içine iyilik serpiştirmek ne güzel olurdu gerçekten de :). İnşallah sınavlarda istediğiniz başarıyı yaklarsınız. Ve hayır kurumları da çok güzel bir düşünce :). Gezin gezin bol bol gezin inşallah :). Güzel ve sıcak bir mim okudum yüreğinize sağlık 2017 tüm arzularınızı, tüm dileklerinizi yanına sağlık ve mutluluğuda katarak gelsin :). Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel temennileriniz için çok teşekkür ederim. İnşallah 2017 herkes için güzellikler getirir :))

      Sil
  10. Koskocaman bir kütüphane dileğinin gerçekleşmesini dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah günün birinde gerçek olur. Güzel temennin için çok teşekkür ederim :))

      Sil
  11. İkramiye kısmını aynı düşünüyoru :) River'ın bloğunda ben de eynını yazdıydım.
    Bir de aklıma bir şey geldi. bu üçüncü dilekte: "Üç dilek hakkı daha" dilisik olmaz mı ne bileyim bir üç daha falan. :) hakkaten bitmiyo ki dilekler.
    Üniv. sınavında başarılar dierim bizlere :)
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir aldatmaca mümkünse, neden olmasın ki :) Sen de mi sınava gireceksin? Bilmiyordum. Benim biraz daha zaman var ama sana da başarılar dilerim :))

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Mim yazını okudum. Beni de düşünüp yer verdiğin için teşekkür ederim ama daha yeni yaptım sonuçta. Bu yazım senin mimin yerine geçsin o zaman :)

      Sil
  13. Umarım lamba olmasa da, 2017 tüm hayallerini gerçek kılar :)) Mim için çok teşekkür ederim, yaptım bile :D Hızır gibi yetiştin mimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efendim, rica ederim :) Umarım 2017 herkes için çok güzel bir yıl olur :)) Şimdi hemen yazını okumaya gidiyorum ^-^

      Sil