22 Aralık 2016 Perşembe

2017 | Okunacaklar, İzlenecekler ve Diğer Planlar

 

Herkese merhaba. Dondurucu soğuklar başladı, henüz tam iyileşememişken bir kez daha hasta oldum ve bütün bunların yanında daha ne olduğunu bile anlayamadan bir kez daha sınav haftalarına giriş yaptım. Ama buna rağmen bendeki rahatlık kimsede yok, hadi hayırlısı. En çok da İzmir'deki bu manasız soğuğa anlam veremiyorum. Tamam, kış mevsimindeyiz ama bahsi geçen şehir İzmir yani. Kısacası donuyorum, donuyoruz.
Şimdi de gelelim asıl konumuza. Yeni yıla az kaldı malumunuz, ben de temaya uygun olarak yeni yıl yazılarına sardım bu aralar. Bu yazıyı belki bir umut bana yeni yılda gereken hırsı verir de şu üşengeçliğimden sıyrılırım diye yazıyorum aslında. Yazmakta eksik kaldığım yeni yıl yazısı varsa yorum olarak bırakabilirsiniz. Bari başlamışken tam takım olsun her şey.


OKUMAK İSTEDİKLERİM

1. Karamazov Kardeşler | Dostoyevski
2. Anna Karenina | Tolstoy (bu sefer başka bir yayınevinden)
3. G.G.Marquez Kitapları 
4. Nietzsche Ağladığında | Irvin D. Yalom
5. Açlık | Knut Hamsun
6. Martı | Richard Bach
7. Sissoylu 2-3 | Brandon Sanderson
8. Zürafa Tozu | Erim Şişman
9. Puslu Kıtalar Atlası | İhsan Okyar Anar
10 Buz ve Ateşin Şarkısı Serisi (en baştan tüm seriyi okuyup bitirmek)
11. Yabancı Serisi | Diana Gabaldon
12. Kinyas ve Kayra | Hakan Günday
13. Sefiller | Victor Hugo
14. Jane Austen Kitapları (İkna, Northanger Manastırı, Mansfield Park.)
15. Suç ve Ceza | Dostoyevski (bu sefer başka bir yayınevinden)
16. Koku | Patrick Suskınd
17. Elif Şafak Kitapları.
18. Körlük + Görmek | Jose Sarmago
19. Bulantı | Jean - Paul Sartre
20. Güngezgini | Çizgi Roman


Yine her zamanki gibi belli bir sıralama yapmadım. Bunlar ilk etapta aklıma gelenler aslında. Okumak istediğim bir dünya kitap var ama malesef zaman yok. İçlerinde sizin de okuduğunuz ve okumak istedikleriniz varsa, yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.



İZLEMEK İSTEDİKLERİM

Dizi:

1. Dexter
2. Fringe
3. The Mentalist
4. Containment
5. Ve tabiki de yarım bıraktığım zilyon tane dizinin devamını getirmek.


Yeni yılda dizi izlemeye vakit bulabilir miyim bilmiyorum. Ama arkadaşlarımdan aldığım spoilerlar boyumu geçti, artık eziliyorum altlarında. Hayhat! -,-
Film olarak şunu şunu izlemek istiyorum diye direk söyleyemem. O anki ruh halime bağlı olarak, izleyeceğim film de değişir muhtemelen. Ama en başta tabiki de Fantastik Canavarlar geliyor. Evet hala izlemedim. -,-

Ayrıca yeni yılda daha az üşengeç, daha az kararsız ve daha az duygusal olmak planlarım arasında. Bakalım bu planların ne kadarı gerçek hayatta uygulanabilecek. Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)





12 yorum:

  1. Umarim insaAllah butun bunlari gerceklestirirsin. :)

    YanıtlaSil
  2. Fringe gerçekten çok güzeldi tavsiye ederim.Dexter'de biraz sabırlı olmayı gerektiriyor son sezonları hareketleniyor.Son iki dizi benimde listemde bakalım ne zaman izleyeceğiz:) Kitap listende çok hoş dolu dolu umarım hepsi gerçekleşir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru. Bakalım ne zaman izleyeceğiz? -,- Umarım bu sefer planlarımı tam manasıyla gerçekleştirebilirim. Ayrıca teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Birçoğu benim de okuma listemde olan kitaplar. Jane Austen maratonu düzenleyeceğim bir sıkıntı çıkmazsa bu yıl. Listede okunacaklarda Jane Austen gördüm. Artık katılırsın :D
    Hem okuma hem de izleme listeni tamamlarsın umarım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jane Austen mı? O kadına (sanırsın askerlik arkadaşı) bayılıyorum ya :D Tabiki de katılırım maratona :))

      Sil
  4. Listende çok güzel kitaplar var :)) Bu yıl ben de pek yabancı dizi izleyemedim, umarım gelecek yıl daha çok izleriz :D

    YanıtlaSil
  5. Umarım hepsini okuyabileceğin verimli bir yıl olur senin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım herkes için verimli, güzel bir yıl olur :))

      Sil
  6. Fringe'i izlemek benim de yeni yıl kararlarım arasında. Hakkında çok olumlu eleştiriler var. Beklentim ve merakım büyük.

    O kadar güzel kitaplar seçmişsin ki sadece bunları okuyabilsen okuma açısından mükemmel bir yıl geçirmiş olursun. Anna Karanina, Tahta Oyunları serisi, Yabancı, Sefiller okuyup çok sevdiğim kitaplar. Karamazov Kardeşler, Kinyas ve Kayra, Jane austen kitapları bende de okunmayı bekliyor ama bu sene okuyabilir miyim bilmiyorum.

    Hedeflerimize ulaştığımız bir yıl olsun 2017. Şimdiden iyi seneler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fringe'in konusu çok ilgimi çekiyor benim de. Ne zamandır başlayacağım ama yeni yıla kaldı artık. Umarım listemi tamamlayabilirim, bunu öyle çok istiyorum ki..
      Herkesin gönlüne göre, güzel bir yıl olur inşallah 2017. Şimdiden iyi seneler :))

      Sil