19 Aralık 2016 Pazartesi

2016 Değerlendirmesi | Favoriler


Bir yılın daha sonuna geldiğimize inanamıyorum. 2016 ışık hızıyla geçmedi mi sizce de? Yeni yıl ruhunu çok da fazla içimde taşıdığımı söyleyemeyeceğim malesef. Her yıl aynı şeyleri yaşıyormuşum gibi hissediyorum. Yılın başında bir dünya hayaller, sonundaysa çok daha fazla hayal kırıklıkları elimde kalıyor. Benimle ilgili olan olmayan her konuda. Ama yazımın karamsar olmasını istemiyorum. Her şeye rağmen elimizden gelen en güzel şey de umut etmek sanırım. İnşallah 2017 herkes için çok güzel ve uğurlu bir yıl olur diyelim.
Şimdi de gelelim asıl konumuza, yani gerçekleştirdiğim ya da gerçekleştiremediğim hedeflerime. Bu yıl içinde öncelikle kendimde değişiklikler yapmak istiyordum. Bunu biraz biraz başardım gibi ama bu bir süreç tabiki. Onun dışında bu yıl içinde kendime 50 kitap bitirme hedefi koymuştum. 80 kitapla bu hedefime ulaşmışım. Belki yılın sonuna kadar 1-2 kitap daha arttırabilirim bu sayıyı ama sanmıyorum. Çünkü akıllılık yaparak (!) tam da sınav haftası öncesinde Kehribardaki Yusufçuk'a başladım. Ama epey okudum da geçtiğimiz 2 günde.
Ayrıca çok güzel filmler de izlemişim bu yıl içinde. Ama dizi anlamında çok verimli bir yıl değildi benim için. Yeni dizilere başlamasına başladım ama ardı arkası gelmedi bir türlü. Diğer yandan devam etmek istediğim pek çok diziyi de yarım bıraktım. Ve bu konuda hiçbir bahanem yok. 2017'de de dizi izlemeye vakit bulabileceğimi pek sanmıyorum.
Şimdi de geçelim yılın favorilerine.


KİTAP:

4. İki Şehrin Hikayesi | Charles Dickens


Liste biraz uzun oldu sanki ama birinden birini listemden çıkarmaya yüreğim elvermedi. Ayrıca aralarında herhangi bir sıralama da yapmadım, hepsi de bu yılın favori kitapları benim için.


FİLM:

9. Marslı


DİZİ:

2. Lucifer
3. Suits
4. Outlander
5. Poldark



Bu yılı da bu şekilde iyi - kötü kapatmış olduk. Yeni yıldan ziyade doğum günüm yaklaştığı için heyecanlıyım aslında. Umarım 2017 çok daha güzel ve verimli bir yıl olur. Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel bir 2017 dileğiyle :)





22 yorum:

  1. Okuduğun Kitap listesine bayıldım okuduğum ve uzun süredir okumak istediğim kitaplar göz kırptı :) filmlerde hep kızkardeşimle izlediklerimiz marslı,esaretin bedeli, forresr gump :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi de bayılarak okuduğum kitaplar. İçlerinde okumadıkların varsa öneririm :)

      Sil
  2. Yılbaşının yaklaşmasına bu tarz yazıları yazacak ve okuyacak olmamdan dolayı çok seviniyorum. Önümüzdeki günlerde ben de yılın dökümünü yapmaya başlayacağım.

    Bu sene benim için pek iyi geçmedi. Ülkemiz için de. Umarım 2017'de her şey daha iyi olur.

    Bu sene benim için kitap ve film açısından verimli bir yıl oldu ama sadece iki dizi izlemişim :-( Yeni yılda telafi ederim diye umuyorum.

    Şimdiden mutlu yıllar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz yazıları ben de çok seviyorum ama bilhassa da okumayı. Böylece yeni şeyler keşfedebiliyorum. Sizin yazınızı da dört gözle bekliyorum o zaman. Mutlu yılar ^-^

      Sil
  3. Bu aralar film izlemek için arayıştayım. Listeyi görünce heyecanlandım ama hepsini izlemişim :) Kısmet değilmiş. Şimdiden mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık olsun o zaman. Ama izlemenize çok sevindim. Mutlu yıllar :))

      Sil
  4. Şimdiden mutlu yaşlara o zaman :D Güzel bir yıl geçirmişsin umarım 2017 daha da güzel olur ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah 2017 herkes için çok güzel olur. Mutlu yıllar dilerim şimdiden :))

      Sil
  5. Kitaplar baya klasiklerden :) Cok kabarik listeler olmus kesinlikle, Filmler de genelde izlediklerim birkac tanesi sadece izlemedigim. Onlari da en kisa zamanda izlerim. Tesekkur ederiz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) Sevdiğim kitapları, filmleri başkalarıyla paylaşmayı seviyorum. Onlar da severse mutlu oluyorum. Umarım siz de seversiniz ^-^

      Sil
  6. Böyle listeler okumayı seviyorum, güzel fikirler veriyor bana.
    Ben de bu listenin benzerini her ay izleyeceğim filmler için yapıyorum. Hem takip etmesi kolay oluyor hem de düzenli olmamı sağlıyor.

    Yeni yılda keyifle okuman, izlemen ve dinlemen dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki yeni yıl hedeflerimle ilgili de bir yazı gelebilir, bakalım :))

      Sil
  7. Hedefine ulaştığın için tebrik ederiiim :') Darısı tüm ulaşamayanların (benim) başıma :D
    Kitap listende hep okuyacağım dediğim ama bir türlü okuyamadığım kitaplar var: Dorian Gray'in Portresi, Genç Werther'in Acıları, İki Şehrin Hikayesi... Bir gün okuyacağım inşallah :D
    Doğum günü tarihini de parantez içine yazıversen ya kutlasak sonra :'))
    2017'nin çok daha güzel geçmesi dileğiyle :>

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm. Darısı ulaşamayanların da başına diyelim :)) Listemdeki tüm kitapları severek okumuştum. Umarım sen de seversin. Doğum günüme daha var aslında ama zaman hızlı akıyor ya :D Doğum günüm 9 Ocak'ta. İnşallah 2017 herkes için çok güzel bir yıl olur :))

      Sil
  8. Güzel kitaplar seçmişsin, benim hala okumadığım ve merak ettiklerim de var listede. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman yeni yılla beraber mutlaka sen de okumalısın :))

      Sil
  9. Kitaplar güzel yazdıkların,da öyle umutlarını söndürme hep bir ışık olsun içinde Bu aydınlığa çıkarır seni bizleri belkide. Yeni yılın tüm hayallerinin gerçekleşmesi dileğiyle İlkaycım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın kesinlikle. Umutlu olmak gerek. Ayrıca çok teşekkür ederim. İnşallah herkesin gönlüne göre güzel bir yıl olur :)

      Sil
  10. Merhaba, blogunu yeni keşfettim. Çok şirin bir blogun var. Bu yıl benim için de hayal kırıklıklarıyla doluydu. Önemli olan yaşama sevincini kaybetmeden yeniden denemek diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar da güzel bir düşünce :) Ayrıca çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim :))

      Sil
  11. 2017'de daha güzel kitaplar okumak, daha güzel dizi/filmler izlemek dileğiylee :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte aradığım dilek :) Ve başarabilirsek, yeni yılı daha verimli geçirmek dileğiyle ^-^

      Sil