26 Kasım 2016 Cumartesi

How to Get Away with Murder | Dizi Önerisi #6


Herkese merhaba. Bu güzel diziye tam da bugün başladım ve sanırım uzun zamandır aradığım o diziyi sonunda buldum. Diziyi arkadaşlarımdan sık sık duyuyordum, ki inanın spoiler yememek için çok uğraştım, ama artık sonunda benim de diziye başlamam gerektiğine karar verdim. İyiki de başlamışım. Dizinin öyle dolambaçlı, yılan hikayesi gibi bir konusu var ki, izlerken afallayıp kalıyorsunuz. Daha ne olduğunu ben bile çözemedim, şimdi dizinin konusunu anlatmaya nereden başlayacağımı da bilmiyorum.



Wes, Michaela, Patrick ve Laurel hukuk fakültesi öğrencileri. Bu dört öğrenci de, fakültedeki diğer tüm öğrenciler gibi Profesör Annalise Keating'in gözüne girmeye çalışıyorlar. 'Cinayetten nasıl kurtulursun?' başlığı altında Ceza Hukuku dersinde birbirleriyle yarışıyorlar.
Aslında dizi gelecekteki bir olayla başlıyor ve sonrasında 3 ay öncesinde yaşananlara geri dönüyor. Ara ara geçmiş - gelecek arası böyle gidiş gelişler oluyor. Bir ara kafam allak bullak oldu gerçekten de. Ama bu durumun diziyi daha da bağımlı yapıcı ayrı bir etkisi de yok değil.



Dizideki karakterleri genel anlamda sevdim. Ama sanırım içlerinden biri benim için daha özel olacak. Tabi daha dizinin çok başındayım ama buna rağmen Wes, taktığım karakterlerden biri olmaya aday. Şimdilerde ara sıra pek bir sersemlemiş görünse de ileriki bölümlerde ayrı bir karizma kazanacağına eminim. Gerçi bu halleri de çok sevimli.

 Sanırım şu an için dizi sadece 2. sezonda. Olay örgüsü de beni epey bir sardı. Çabucak bitirebileceğimi düşünüyorum. Siz de yeni bir diziye başlamak istiyorsanız, How to Get Away with Murder'ı öneririm. Gerçekten de farklı ve ilginç bir konusu var.
Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)




4 yorum:

  1. Ben de birinci bölüme başlamıştım (birinci sezon tabii) sonra anlayamayıp birinci bölümü yarıda bıraktım.İyi mi yaptım kötü mü yaptım düşündürttün şu anda beni o.o Tekrar şans vereceğim sanırım.
    Teşekkürler güzel yorumun için ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yalan söyleyim ilk bölümden olayları ben de anlamamıştım. Aslında olayların iç yüzü hakkında şu anda da hiçbir fikrim yok. Ama işin heyecanı da burada aslında. Bence devam etmelisin. Tahminimce son anda (sezon sonunda falan) olayı aydınlatacaklar biraz da olsa. Ayrıca güzel yorumun için ben sana teşekkür ederim ^^

      Sil
  2. Gördüğüm kadarıyla bu diziyi öneren ikinci blogsun. Eğer net sorunumuz halledilirse başlamayı düşüneceğim. Öneri için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da dizi konusunda uzmanlaştığını söyleyebileceğim bir arkadaşım önermişti bu diziyi. Ben de daha başlarındayım tabi ama şimdiden beni de epey sardı. En azından bir şans vermek gerek bence :)

      Sil