30 Kasım 2016 Çarşamba

Favoriler | Kasım 2016


Herkese merhaba. Bir ay daha ne olduğunu anlamadan başladı ve bitti. Gerçekten de bu ay ne zaman başladı da bitti hiçbir şey anlayamadım. Benim için her anlamda sıkıntılı ve boğucu bir ay oldu. Umarım Aralık getirdiği soğukla beraber güzellikler de getirir. Sizin ayınızın daha güzel geçtiğini umuyorum. Neyse, artık favorilerimize geçelim.



Bu ay toplamda 5 kitap bitirdim. Başta kulağa çok da kötü bir rakam gibi gelmiyor ama okuduğum kitaplar zaten incecikti. Bir de üstüne Tek Ayağı Mezarda ekim ayından kasıma sarkan bir kitap oldu. Ama bu konuda sınırsız bahanem de var. Sınavlardan, sunumlardan başımı kaldıramadım. Bir de üstüne hasta oldum çok fena. Yani yine de iyi bir sonuç çıkarmışım gibi ne dersiniz? Şu an kendimle çelişiyorum ama siz bana aldırmayın.
İçlerinden en sevdiğim Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört Saat oldu. Çok kötü kitaplar okumasam da, 'vaoov' diyebileceğim kitaplar da okumadım bu ay.

Ayrıca ayın son iki gününde atağa geçerek Duman Ve Kemiğin Kızı'nı yeniden okudum. Seriye devam etmeyi uzun zamandır istiyordum ama ilk kitap hakkında hemen hemen hiçbir şey hatırlamadığımdan yeniden okuma ihtiyacı hissettim ve kitabı yine çok beğendim. Hala okumadıysanız ve fantastik türünde dolu dolu, özgün kurgulu bir kitap arayışı içindeyseniz bir an evvel okuyun derim.


Tek Ayağı Mezarda (3\5)
Mezarın Dibinde (2,5 \5)




Bu ay izlediklerim arasından seçtiğim favorilere geçelim şimdi de. Film olarak, Kelebek Etkisi'nden çok etkilendim. Dizi olarak ise bu ay How to Get Away With Murder'a başladım ve beni epey bir sarmayı başardı.
Ayrıca bu ay The Notebook'u izledim. Aşk temalı filmler arasında bence gayet de başarılı bir filmdi, severek izledim. Ama yine de bu ayın favori filmi Kelebek Etkisi.




Bu ay her telden şarkı dinlemişim sanırım. Artık nasıl değişken bir moda girdiysem demek ki..




Siz de kendi favorilerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz. Belli mi olur, belki de sizin favorileriniz benim de Aralık favorilerime eklenir. Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)





14 yorum:

  1. Merhaba sizi takipteyim aynı zamanda blogumda bir yılbaşı çekilişi var beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. "İnsan Ne ile Yaşar?" hikayesini ilk defa çocukken okumuştum ve o zaman çok etkilenmiştim. Diğer kitapları okumadım :)

    Umarım aralık ayı senin için kasım ayından daha güzel olur İlkay :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan Neyle Yaşar'ı ben de çok severek okudum. Ayrıca güzel dileğin için çok teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Insan Neyle Yasar bu kitabi hep cok merak etmisimdir ama okumaya hic firsat bulamadim. Ayni sey Kelebek Etkisi icin de gecerli.:) ayrica David Guetta 👍👍😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkı acayip enerji veriyor :) İnsan Neyle Yaşar'ı okumayı istiyorsanız bence ertelemeyin :))

      Sil
  4. Bende bu ay Kelebek etkisini izledim.Notebook da sevdiğim filmler arasındadır.Kara Sevda dizisinin afişi de bu filmden alınmadır:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kara Sevda dizisiyle ilgili bilgiyi yeni öğrendim açıkçası ^-^

      Sil
    2. Ne kadar gerekli bir bilgi ama :D

      Sil
  5. Benim de bu ayım çok verimsizdi. :/
    Duman ve Kemiğin Kızı için iyi de kötü de bir sürü yorum okudum o kadar kararsız kaldım ki alıp almamak konusunda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bir şans vermelisin. Belli mi olur, belki sen de seven kesime katılırsın :) Umarım Aralık ayı çok daha dolu geçer ^-^

      Sil
  6. Seni Severdim şarkısını çok severdim. Bir ara sürekli dinlerdim ama sonradan aklımdan çıkmış. Yazı bahanesiyle tekrar dinlemiş oldum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu o zaman :) Benim de şimdi dinleyesim geldi ilginç bir şekilde :D

      Sil