5 Kasım 2016 Cumartesi

Cumartesi İlk Beş #16 | Favori Kadın Karakterlerim


Herkese merhaba. Bu haftanın konusu 'favori kadın karakterlerim.' Hadi lafı daha fazla uzatmadan bir an evvel listemize geçelim.



Elizabeth Bennet. Bu karaktere bayılıyorum. O dik başlılık, o gözü karalık, o vurdumduymazlık başka kim de var sanki? Bir de üstüne bütün bu özelliklerinin etrafını bir naiflik sarmış ki sormayın. Hele elinde kitabı varken dünyayı boşvermesini bilhassa çok seviyorum. Bazı konularda Elizabeth'te kendimi görüyorum diyebilirim.





Favori kadın karakterler dedik diye hep kitaplardan gitmek zorunda değiliz değil mi ama? Sıradaki ismimiz Amelie filminden Amelie. Öyle bıcır bıcır, öyle tatlı ki, sevmemek mümkün mü hiç? Ayrıca filmi izlemediyseniz mutlaka izleyin. Benim favori filmlerimden biridir.

Amelie film yorumu için TIK TIK








Jane Eyre'den Jane de bir diğer ismimiz. Aslında Jane'le Elizabeth birbirlerine gerçekten benziyorlar ama sanki Jane daha sakin karakterde gibi. Olsun, Jane'i de en az Elizabeth kadar seviyorum.









Hermonie Granger. Bu listede Hermione'nin olmaması gibi bir durum söz konusu olabilir mi hiç? O benim ilk idolüm bir kere. Harry Potter filmlerini ilk kez izlediğimde ben de Hermione gibi olacağım demiştim, ciddiyim. Ayrıca Emma Watson'u da çok seviyorum.









Annabeth Chase.
Annabeth'in fedakarlıkları, gözü karalığı, liderliği, dostluğu, kısacası tüm özellikleriyle ideal arkadaş.








 

Ve bunlar da yazıma eklemezsem rahat uyuyamayacağım bonuslarım.

Vampir Akademisi'nden Rose Hathaway
Gece Avcısı'ndan Kedicik
Lux Serisi'nden Katy
Kız Kardeşim İçin kitabından Anna, Kate ve Sara


Siz de kendi favori kadın karakterlerinizi yorum olarak bırakıp benimle paylaşabilirsiniz. Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)






6 yorum:

  1. Zaten Hermione = Emma benim gözümde. :D Emma, muggle dünyasının gururu:D Jane, benim de kendime çok yakın hissettiğim nadir karakterlerden. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hermione (Emma) candır ya :D Cidden çok seviyorum. Jane Eyre'i okurken kitabı post-it yağmuruna tutmuştum. Jane, benim için de çok özel bir karakter :))

      Sil
  2. Merhaba canım bu çok güzel bir blogmuş ayrıca listenede bayıldım ben de deneyebilirim :) :) Hemen takibe aldım sen de istersen blogumu ziyaret etmeni çok isterim http://birkitapolsam.blospot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumların için çok teşekkür ederim. Hemen dönüş yapıyorum bloğuna :))

      Sil
  3. Elizabeth, Jane ve Hermione benim de sevdiğim karakterler. Film karakterine girersek o listenin sonu gelmez :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, sevdiğim bir dünya karakter varmış da haberim yokmuş ama film karakterleri içinde Amelie bambaşka benim için :)

      Sil