14 Ekim 2016 Cuma

Ne var, ne yok? #2


Herkese merhaba. Nasılsınız? Hayatınızda her şey yolunda mı? Umarım her şey harika ilerliyordur sizin için. Yazılarıma hep kendimden bahsederek giriş yaptığımı fark ettim. Bu sefer bir farklılık olsun istedim. Nasıl olduğumu bana soracak olursanız, iyiyim. Bazı şeyleri yerine oturttum gibi. Aman nazar değmesin diyelim. 

Onun dışında her şey hem aynı monotonlukta, hem de farklı benim için. Kendi kendime yetmeyi öğrendim sanırım. Veya artık hayallere bel bağlamıyorum. Benim kadar hayalperest bir insan bulmak gerçekten çok güçtür. Ama ne ilginçtir ki, aynı zamanda bir o kadar da karamsarım. Sanırım bazı durumlarda Polyanacılık oynamanın sakıncası olmuyor. Ya da iyisi mi, nötr kalmak alternatif çözümümüz olsun.

Onun dışında ders çalışma sorunsalı yaşıyorum. Düzenli bir program oturtamadım hala. Bir gün çalışıyorsam, ertesi gün canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Kendimi aylaklık ediyormuş gibi hissediyorum. Bu hissin nedeni vaziyetimin öyle olması da olabilir tabi -,-  Su akar yolunu bulur diyelim. Umarım şu 'geç olsun da güç olmasın' durumunu yine yaşamam. 

Bu ay kitap okuma konusunda da epey istikrarlıyım. Zaten TM bölümünde okuduğum için, kitap okumaya mutlaka zaman buluyorum. Bu durum bana gerçekten çok iyi geliyor. Kitap okurken nefes aldığımı hissediyorum bazen. Bu da başka bir değişik durum, sormayın. Bu ay eylül ayından daha verimli geçiyor şimdilik bakalım.

Ayrıca özellikle son günlerde bir şarkıya acayip taktım. Her daim o şarkıyı dinliyorum.




Bende durumlar böyle şimdilik. Neler yaptığımı, daha doğrusu 'yapmadığımı' fark edeyim diye yazdım bu yazıyı aslında. Umarım yazım amacına ulaşmıştır artık. Neyse şimdilik hoşçakalın. Musmutlu günler. :)






5 yorum:

  1. Canım, sanırım üniversiteye hazırlanıyorsun. Ben 3. sınıf üniversite öğrencisi bir ablan olarak yazıyorum sana, sıkılmadan çalış, yani çalışmaya kendini yavaş yavaş hazırla ama bol bol soru çöz. Biliyorsun, ülkemizde işsizlik çok yüksek. Bir çok üniversite mezunu işsiz. O yüzden nereyi kazanırsan kazan oranın en iyisi olmak için de elinden geleni yap... TMci için kitap okumak çok iyi evet. Okumayı da bırakma. Kendine sayfa hedefleri soru hedefleri koy ve onlara uymaya çalış... Bol keyifli çalışmalar kuzum :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an lise 3. sınıftayım aslında. Ama şimdiden başlasam benim için çok daha iyi olacağını düşünüyorum. Sonuçta her zaman için baştan hazırlıklı olmak iyidir. Malesef ki işsizlik oranı gerçekten de çok yüksek ve bu durum gözümü epey korkutuyor. Ne acıdır ki insan hayallerinden uzaklaşıyor, hedef belirlemeye korkuyor bu vaziyette. Yorumunuz için gerçekten çok teşekkür ederim. Gelen yorumları görünce hem mutlu oluyorum, hem de azim alıyorum onlardan :)

      Sil
    2. Ayrıca siz hangi bölümü okuyorsunuz? Böyle şeyleri çok merak ederim ^^

      Sil
  2. Henüz lise 3. sınıftaysan ders çalışmak için ne erken ne de geç ama kendine fazla yüklenme. O süreçte yapmayı sevdiğin şeylerden kendini mahrum bırakırsan en önemli zamanların geldiğinde daha çok sıkılırsın ders çalışmaktan. :) Benim hayatımda da monotonluk diz boyu. Her şeyden önce yaptıklarından keyif almaya bak. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin derdi aynı sanırım: monotonluk. Aman canım rahatımız yerindeyse varsın her şey tek düze olsun :) Aynen, o yüzden daha 1 senem var diye üzerimde rahatlık var ama çok da salmamak lazım, neme lazım ^^

      Sil