8 Ekim 2016 Cumartesi

Kitap Alışverişi #19


Herkese merhaba. Kısa günün kârı da bu güzel kitaplar oldu. Aslında bugün için kendime okuma kitabı almak planladığım bir şey değildi ama gittiğim yerde kitapçı bulunca ister istemez bir şeyler aldım işte. Aralarında sizlerin okuyup beğendiği kitaplar varsa yorum bırakırsanız çok sevinirim.



Zaten Marquez ve Zweig eserlerini yavaş yavaş toplamaya çalışıyordum. Bulunca da kaçırmak istemedim. İnsan Neyle Yaşar da uzun zamandır okumayı istediğim bir kitaptı. Sadece bunlara ilaveten Yeraltından Notlar'ı da alacaktım ama İthaki'den çıkan basımını mı, yoksa Hasan Ali Yücel Klasikler Dizisi'nden çıkan basımını mı alayım çok kararsız kaldığımdan dolayı kitabı bıraktım. Sizin bu konudaki önerilerinize de açığım. Neyse, şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, musmutlu günler. :)






8 yorum:

  1. Üçü de benim listemde var ^^ Bu aralar ben de başta bilim kurgu klasikleri olmak üzere klasikleri toplamaya çalışıyorum. Son zamanlarda o kadar fazla popüler kitap satın aldım ki klasikler listem aldı başını gitti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen, o listeler hiç bitmiyor :D Özellikle son dönemde nedense klasikler çok fazla ilgimi çekmeye başladı. Hayır hala her türden okuyorum ama ne bileyim ayrı keyif veriyorlar bana. Bakalım nasıl çıkacak kitaplar? Ama epey umutluyum ben de ^^

      Sil
  2. Zweig'in kitabı çok iyidir,sadece aldığında da değil diğer tüm kitapları da çok iyi.En kısa zamanda okumalısın,içinde bolca duygu bulunduruyor.
    Ayrıca çok güzel kitaplar almışsın.İyi okumalar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha öncesinde Zweig'ın 4-5 kitabını daha okumuştum. Her ay bir kitabını okumaya çalışıyorum ama son dönemde elimde kitabı kalmadığımdan boşlamıştım. Dediğin gibi kısa ama dolu dolu kitapları var. Ayrıca çok teşekkür ederiimm :)

      Sil
  3. bu kitaplardan sadece Zweig'in kitabını okudum, o da çok güzeldi. Ben klasiklerde Hasan Ali Yücel serisini tercih ediyorum. hatta son iki siparişimde de o seriden birkaç kitap vardı. yavaş yavaş seriyi tamamlamak istiyorum ama 200 küsur kitap olduğu için bunu yapmam yıllar sürecektir :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söz konusu klasikler olunca benim de gönlüm Hasan Ali Yücel Klasikler Dizisi'nden yana ama Dostoyevski kitaplarını İthaki'den okuyanları da sık sık gördüğümden kararsız kalmıştım. Ayrıca aynı istek bende de var. Ne diyelim, geç olsun da güç olmasın :)

      Sil
  4. Hasan Ali Yücel kalp ben :D Onu al pişman olmazsın bence, benim tercihim o olurdu yani :D Güle güle oku hepsini :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır o zaman :D Ayrıca çok teşekkür ederim :))

      Sil