24 Ekim 2016 Pazartesi

Hayallerimiz ve Biz | Mim #3


Herkese merhaba. Yeni bir mim yazısı ile karşınızdayım. Beni bu güzel mime davet eden Yorum Atölyesi'ne çok teşekkürler. Onun yazısını okumak için TIK TIK


1. Hayal kurmaktan hoşlandığınız yer veya zaman dilimi var mı?

Valla benim için yok. Çünkü oldum olası aşırı hayalperest bir insanımdır. Bu yüzden de olacak ki, çok çabuk hayal kırıklığına kapılıyorum. Sanırım hayata duygular yerine biraz da mantıkla yaklaşmak gerekli.


2. En çok nelerin hayalini kurarsın? 

Gerçekçi veya ütopik hiç fark etmez genelde geleceğimin hayalini kurarım.


3. Şimdiye kadar çok hayaliniz gerçekleşti mi?

Gerçekleşebilecek düzeyde olanlar, yani kendime hedef olarak belirlediğim pek çok hayalim gerçekleşti. Bu konuda hırslıyım çünkü. 


4. Henüz gerçekleşmemiş ama ille de gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı?

Bu hayalimin ne olduğunu paylaşmak istemiyorum, ki inanın bunu benden başka kimse bilmiyor. Ama canı gönülden istediğim bir şey olduğunu söyleyebilirim. Umarım en hayırlı zamanda gerçekleşir. Kendimi böyle avutuyorum işte. Ama onun dışında gezip görmek, keşfetmek istediğim yerler var. İleride oraları görmeyi çok isterim.


Kimler bu mimi yaptık hiç bilmiyorum. O yüzden de özel olarak kimseyi davet etmiyorum. Bu mimi yapmamış ama yapmak isteyen herkes benim davetlimdir. Her şeye rağmen hayal kurmak güzel. 
Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu güzel günler. :)





8 yorum:

  1. İnşallah sana özel hayalin en doğru zamanda gerçekleşir. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ^-^ Teşekkür ederim iyi dileğin için :))

      Sil
  2. Gerçekleşme ihtimali çok düşük olsa bile hayal kurmayı çok seviyorum ben... Umarım hayalin gerçek olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeye rağmen hayal kurmayı ben de çok severim. Ayrıca çok teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Faydalı ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Seni mutlu eden ne varsa olsun demek bana düşsün içindeki tüm hayaller gerçeğe dönüşsün tatlı kız :) İlkay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim :))

      Sil