17 Ekim 2016 Pazartesi

Hakkımda 10 Gerçek


Herkese merhaba. Aslına bakarsanız uzun zamandır bu tarz bir yazı yazmayı istiyordum ama hep bir bahanem oluyordu. Okuyan Muggle'ın yazısını görünce sonunda yazımı yazmak için gereken hevesi kendimde buldum ve hakkımdaki 10 gerçekle karşınızdayım. ( Bu arada Okuyan Muggle'ın yazısını okumak için TIK TIK )


1. ''Gerçekten dengesiz bir yapım var.''

Hep uç noktalardayım. Bir an kendimi iyi hissederken, sonra nedenli nedensiz kendimi kötü hissetmeye başlıyorum. Son dönemde bu sorunumu biraz daha hafifletmeye çalışsam da sanırım bu artık benliğimin bir parçası olmuş. Elimizdekiyle yetineceğiz artık.


2. ''Dışarıdan soğuk görünen ama aslında kalorifer sıcaklığında biriyim.''

Hayır hiçbir zaman milletin suyuna gitmeyi de başaramadım ki ben. Hani bazı insanlar nabza göre şerbet vermesini bilir, hatta az biraz yağcılıkla karşısındakini hoşbeş eder ya; ha işte o durum bende gram yok. Hayır, itici değilim (yani umarım, bilemiyorum da) ama dışarıdan mesafeli, soğuk görünüyormuşum sanırım. Ama aslında sıcak ve kendi halinde biriyim yani. İnsanları yemiyorum -,-


3. '' Kendimi başkalarına kolay kolay açamıyorum.''

Evet, kendimi insanlara kolay kolay açamıyorum. Bence böylesi çok daha iyi. Seni kimin incitebileceği belli olmuyor sonuçta. Tuttuğum bir günlüğüm var. Hatta benim gibi üşengeç biri için epey düzenliyim bu konuda. Bir anlamda içimi bu deftere döküyorum diyebilirim. Ama gerçekten çok saçma şeyler de yazabiliyorum çoğu zaman. Sonuçta söz konusu olan benim -,-


4. '' Aşırı üşengecim.''

Öyle ki hiç unutmuyorum, evde yalnızken sırf  mutfağa gitmeye üşendiğim için susuz kaldığımı biliyorum. O derece yani -,-


5. ''Hiçbir şeyi unutmuyorum.''

Unutmamak demişken, gerçekten geçmişi unutmuyorum. Yani kinci falan değilimdir yanlış olmasın ama bana yapılan iyi kötü hiçbir davranış, üstünden ne kadar zaman geçerse geçsin belleğimden silinmiyor. 


6. '' Yüzüme herhangi bir cisim yaklaştığında aşırı boyutta tepki gösteriyorum.''

Bu durum belki de normal bir insandan beklenecek tipik bir davranıştır ama benimki inanın aşırı boyuta kaçıyor. Zamanla bu durumdan az biraz kurtulmayı başardım ama hala bana doğru bir cisim gelsin (el, top vs.) istemsizce, aşırı bir şekilde gözlerimi kırpıştırıyorum. Hatta bir ara 'canım arkadaşlarım' bu tepkimi görmek için sık sık denemelerde bulunuyorlardı. 


7. ''Bazen oldukça takıntılı olabiliyorum.''

Aslında temelde umursamaz bir yapım var. Hani kendi halimde, yanında rahat hissettiğim kişilerle beraberken hiçbir şeyi takmıyorum. Ama başka ortamlarda en ufak bir durumu bile kafama taktığım oluyor. Boşu boşuna kendi kendime paranoya yapıyorum.


8. '' Kemana karşı aşırı bir ilgim, hatta tutkum var.''

Evet. Kemanın sesini, kemancıları, kısacası kemana dair her şeye karşı o derece ilgiliyim ki anlatamam bunu. Ama ne yazık ki keman çalamıyorum. Bundan 3-4 sene öncesinde keman çalmak için bir girişimim olacaktı ama malesef bazı durumlar nedeniyle ertelenmek zorunda kaldı. Ama hala daha içimde bir uktedir keman çalmak. Müzisyen olmak değil niyetim. Sadece iyi derecede, hatta düşündüm de belki çok iyi derecede keman çalmak istiyorum ama usta bir kemancı olmakta da gözüm yok tabi. (Ne haddimeyse artık.) Gerçi girişimde bulunduğum dönemde de yaşım biraz geçti sanırım. Şimdi de doğal olarak hayli geç. (Tabi keman çalma yaşının 5-10 yaş aralığı olduğunu savunanlar için.) Bunun dışında girişimde bulunduğum takdirde başarılı olacağıma hala inanıyorum. Tabi vakit bulabilirsem. Neyse bu maddeyi geçelim artık -,-


9. ''Okumak benim için nefes almak kadar doğal bir şey.''

Kitap okumayı sevmeyen insanları anlayamıyorum şahsen. Küçüklüğümden beri kitaplarla haşır neşirim. Kitapların arasında büyüdüm zaten. Bu yüzden de olacak ki, okumayı gerçekten çok seviyorum. 


10. ''Bloğumu açmak, aldığım en doğru kararlardan biriydi.''

Bloğumu açtığımdan beri üzerinden bir yılı aşkın süre geçti ama belki de bir çoğunuz beni yeni yeni tanıyorsunuz. Bloğumu açarkenki amacım, sadece içimi bir yerlere dökmekti. Kitap yorumlarımda sık sık hislerimi belirtirim zaten. Bu beni rahatlatıyor. Ama dediğim gibi, son dönemde sizlerin yorumlarındaki artış beni çok mutlu ediyor. İçimi dökmekten daha iyi bir şey varsa, o da karşı taraftan yanıt alabilmekmiş, bunu gördüm. Sizlere çok teşekkür ederim.


Bonus!!  ''Yıldızları izlemeye bayılırım.''

Aslında genel olarak gökyüzünü izlemeyi çok seviyorum. Bana huzur veriyor. Sanırım yazın sevdiğim sayılı getirilerinden biri de yıldızları rahatça izleyebiliyor olmam. (Tabi bir de tatil mevzusu var.) Bu maddeyi yazmasaydım rahat edemezdim sanırım. Artık huzura erdim.


Umarım yazımı severek okumuşsunuzdur. En son 'Ben Kimim' (TIK TIK) yazımda kendimden kısaca bahsetmiştim. Bu yazıyı aslında mim olarak yazmadım ama yazmak isteyenler varsa, kendilerini mimlenmiş olarak kabul edip yazabilirler, zevkle okurum. Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler. :)





16 yorum:

  1. Sanırım 2-3 madde dışında beni anlatmışsın gibi hissettim :)
    Sen eşittir ben demektir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, öyle mi? Cidden çok sevindim şimdi. İşte 10. maddede anlatmak istediğim tam olarak buydu :))

      Sil
  2. Alexander Rybak hayranı olduğun blogunun isminden belli oluyor. Bende 2009 senesi sonrası kemana aşırı ilgiliydim. Aslında hala ilgim var ama maalesef girişimim olamadı. Yazdığın başlıkların birkaçıyla uyuşuyoruz. Çoğu kitap okumayan insan ortaokul-lise zamanlarında okumaya zorlandıkları klasikler yüzünden soğuyor. Kuzenimden biliyorum. Bu tür yazıları okumak benim için çok keyifli. Sıkılmadan okudum. :) Eline sağlık canım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen. Zaten bloğumun ana başlığını bilhassa bu şekilde seçmiştim :) Zaten kemana karşı ilgim Alexander Rybak'la başladı. Lindsey Stirling'i de çok beğeniyorum ama. Dediğiniz gibi pek çok kişi o dayatma kitaplar yüzünden kitap okumaktan komple soğuyor. Ben de hiç sevmem böyle zorlamaları. Okuyacağım varsa bile hevesim kaçıyor. Yazımı beğenmenize çok sevindim. Musmutlu kalın :))

      Sil
  3. Yüzüme benimde bir şey yaklaştığında bende tepki verirdim eskiden fakat artık geçtiiii 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de azaldı epey ya. Çok sinir bozucu olabiliyordu :D

      Sil
  4. Bende piyano çalmayı hep istemişimdir. ^.^
    Çok güzel bir mim olmuş, seni de tanıdık böylece. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen isteklerimiz gerçekleşemiyor malesef ama umarım ki, gerçekler çok daha güzel olacaktır bizim için. Neyse çok teşekkür ederiimm :))

      Sil
  5. Selam!! Bir Alexander hayranı ile daha tanıştığıma çok memnun oldum. Bende onun hayranıyım, hatta birkaç kez iletişim kurduk diyebilirim. :) Keman benim de hayalimdi ama olamadı. :(

    Takibe alıyorum seni, bana da beklerim. :)

    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar da şanslısın, kıskandım şimdi :) Ayrıca çok teşekkür ederim :))

      Sil
  6. Güzel olmuş Ben hakkımda 5 Şey olarak anlatmıştım :) Seninkide 10 gayet Hoş olmuş Paylaşımın Harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Aslında ben de hakkımda 5 şey olarak yazmayı planlamıştım ama ortaya bu yazı çıktı :))

      Sil
    2. Bir dahakine 5 yaparsın ne olur ki :) Bence gayet akıcı ve güzel bir paylaşım Banada Buzdolabı diyorlar ama kalorifer maalesef değilim zaman alıyor benimki Çok zaman :) Gerçi alıştım artık :)

      Sil
    3. Ben de buzdolabı görünümlü kaloriferim sanırım :) Orta halini bulsak çok iyi olacak da işte..

      Sil
  7. o dengesiz olma durumu her kadında az çok var sanırım :-)

    bonus hariç yazdığın 10 madde de beni anlatıyor desem. Hepsini kendim için söyleyebilirim. şimdi seni kendime daha yakın hissettim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, söyledikleriniz beni gerçekten çok ama çok memnun etti. Zaten sizin bloğunuzu severek takip ediyorum ben de. Bazı konularda ortak özelliklere sahip olduğum birilerinin de olduğunu öğrenmek, garip bir şekilde iyi hissettiriyor beni :)

      Sil