31 Ekim 2016 Pazartesi

Favoriler | Ekim 2016


Herkese merhaba. Bir favoriler yazısını daha yazma vakti geldi çattı. Günler  sizce de çok çabuk geçmiyor mu ama?  Sanki daha dün Eylül favorilerini yazmak için klavye başına geçmiştim. İlginç gerçekten. Bu ay okul koşuşturması nedeniyle 'yine' çok verimli geçmese de, en azından okuma anlamında geçen aydan daha iyi bir sonuç çıkartmışım. Bu da büyük bir başarı diyelim. 



Bu ay toplamda 7 kitap bitirmişim. Hepsinin yorumlarını da ayrı ayrı bloğa girdim zaten. (Bir tek Sergüzeşt eksik.) Yeri gelmişken, bu ay bloğa yazı yazma anlamında da benim için verimli geçti. Bu ay okuduğum kitapları genel anlamda beğendim ama en en en sevdiklerim Jane Eyre ve Dorian Gray'in Portresi oldu.
Ayrıca Düşünce Gücüyle Tedavi kitabı da önerebileceklerim arasında. Ama o kitabı bu ay okuduklarım arasında saymıyorum. Çünkü öğle araları ve tenefüslerde arkadaşımdan alıp kısım kısım belirli konularla ilgili sayfaları okumuştum. Kişisel gelişim kitapları okumayı seviyorsanız veya bu türde bir kitap arayışı içerisindeyseniz, önerimdir.




Bu ay izlediğim tek film Ekşi Elmalar oldu. Zaten onu da yakın zamanda izlemiştim. İzlediğim tek film olmasına rağmen aynı zamanda severek izlediğim bir film oldu. 




Ayrıca Supernatural'ın 11. sezonundan bölümler izledim bu ay. Yıllar yıllar önce başladığım ve o zamandan beri delicesine sevdiğim bir dizi ayrıca. Bu zamana kadar namını pek çok kişinin duyduğunu düşünerek, Supernatural adına özel bir yazı yazmadım ama hala daha izlemeyenleriniz varsa mutlaka ama mutlaka bu diziye başlayın derim. Tek yan etkisi, insanı kendine aşırı bağlayıp hayalperestleştirmesi. Ayrıca şunu da söylemeden geçemeyeceğim ki, bu sezonda oynayan Lucifer'a sanırım aşık oldum. Ama şu şansa bakın ki adam sadece 2 bölüm oynadı. Umarım ilerleyen zamanlarda geri gelir. -,-



Şimdi size önereceğim şarkıları dinlemediyseniz en kısa zamanda dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim. Zaten daha önce dinlediyseniz şu ana kadar zilyon kez dinlemeden rahat edememişsinizdir. En azından ben cıfkı çıkana kadar dinledim. 
Bu arada bazı şarkıların cover versiyonlarının linkini verdim. Dilerseniz orjinal versiyonlarını da dinleyebilirsiniz tabi ki.




Umarım sizin için musmutlu, dolu dolu bir ay olmuştur bu ay. Kasım ayı için pek bir ümidim yok açıkçası. Sınavlarım başlayacak ve kabus dolu günler kapıda beni bekliyor. Siz de kendi favorilerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdilik hoşçakalın. Musmutlu, güzel günler.:)





16 yorum:

  1. Düşüce güzüyle tedavi, ilgi çekici efendim.
    Ed'den The A Team şarkısını görüyor ve arttırıyorum: I See Fire...
    Harika müzik seçimleri yapmışsınız! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten de ilgi çekici bir kitap. Ayrıca kişisel gelişim kategorisindeki pek çok kitap gibi insana sadece gaz vermek yerine, belli başlı problemlerin çözülmesinde rehberlik eden bir kitap. Ayrıca önerilerimi beğenmenize çok sevindim. Gerçekten de müthiş şarkılar :))

      Sil
  2. Jane Eyre ve Dorian Gray'in Portresi benim de en sevdiğim kitaplardan. Ekşi Elmalar'ı da izlemek istiyorum. Bu hafta giderim belki. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sormayın ya, bütün kitap post-it'lerle doldu. Her ikisi de. Umarım filmi siz de beğenirsiniz :)

      Sil
  3. hala supernatual'ı izlemedim umarım izlemek nasip olur ayrıca eşki elmaları izlemeyi bnde çok istiyorum ama sınav dönemi yaklaşıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman Supernatural'a başlamak için sınavlarının bitmesini bekle çünkü gerçekten bağımlılık yapıyor :))

      Sil
  4. Bon Jovi candır :)
    Ed Sheeran'ı dinlemedim ama sayende dinleyeceğim.

    Supernatural'a da bir türlü balayamadım, ne zamandır aklmda hep başka diziler giiryor araya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka dinlemelisiniz. Ayrıca o zaman aklınızın bir köşesinde bulunsun, bir sonraki diziniz de Supernatural olsun madem :))

      Sil
  5. louse hay , taaa ne zamandır duyduğum ama bir türlü edinemediklerimden :D ekşi elmalara bu hafta gitmeyi planlıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsana yol gösteren güzel bir kitap gerçekten de. Umarım filmi sen de beğenirsin. Gidersen şimdiden iyi seyirler :))

      Sil
  6. Supernatural bir sezon izleyip bırakmış bir insan olarak -çünkü ürkütücüydü :D- yeniden başlamayı düşünüyorum. ^^
    Güzel bir ay olmuş senin için, maşallah blogunla ne güzel ilgileniyorsun ya bende ilgi sıfır :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, ilk sezon gerçekten ürkütücüydü ama sonraları meleklere şeytanlara falan sarıyorlar. Ben başlı başına dizinin yanında en çok da oyuncularının samimiyetini seviyorum aslında ^^
      Sorma ya, bu aralar sınavlar sunumlar derken ben de boşladım. Kasım ayı çok kurak geçecek gibi bu anlamda -,-

      Sil
  7. Ben izlemedim. Dizi izleyemiyorum çok fazla ama güzel olduğunu söyleyen çok fazla Supernatural okul zamanı insan biraz boşluyor. Buda çok normal aslında yinede iyi gidiyorsun :) İlkay başarılar sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi dersin? Teşekkür ederiimm :)

      Sil