5 Ekim 2016 Çarşamba

En Beğendiğim 15 Kitap | Mim #2


Herkese merhaba. Bu aralar öyle yoğunum ki, sormayın gitsin. Matematik testlerinden kendimi kurtarır kurtarmaz soluğu blogda aldım. Oh be dünya varmış valla. Yazıma geçmeden önce öncelikle, beni bu güzel etkinliğe davet eden Makina Hocam'a çok teşekkür ederim. Bloğa bir şeyler yazmak cidden çok iyi geldi. Umarım yazım yeni kitaplar keşfetmeniz için de yararlı olur. 

Not: Sıralama yapmak için her ne kadar uğraştıysam da başarılı olamadım. Hepsi benim canlarım, bitanelerim anlayacağınız.


3. İki Şehrin Hikayesi | Charles Dickens
14. Harry Potter Serisi | J. K. Rowling
15. Şeker Portakalı | Jose Mauro De Vasconcelos


Kendi favorilerinizi de benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Ayrıca bu etkinliği yapmak isteyen herkes davetlimdir. Hem böylece yeni kitaplar keşfedilebilir. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, musmutlu günler. :)


10 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş eline sağlık:)Yeni, birçok kitap keşfettim.

    YanıtlaSil
  2. Birçoğu okunacak listemde olan çoook güzel kitaplar 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hepsi de çok güzel kitaplar. Okumanı tavsiye ederim :)

      Sil
  3. güzel bir mim olmuşşşşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama ya? Ben de yazarken çok zevk aldım :)

      Sil
  4. bu mimi ben de yapacağım :-)

    Aşk ve Gurur'la Harry Potter benim de sen sevdiğim kitaplardan.

    iki Şehrin Hikayesi ve yüzüklerin efendisi'ni de çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hepsi de çok güzel kitaplar. Öneririm. Sizin yazınızı da bekliyorum :)

      Sil